No ompa tylsää, koko Netfilx on ällöttävä
Ei jaksa huonoja jenkkinäytelijöitä ja henkiseltä iältä 5-vuotiaan käsikirjoittamia (usein woke) paskoja
Kommentit (24)
Ihan hyviä sarjoja ja elokuvia olen katsonut sieltä. Nytkin vaikka mitä uutta on tullut.
Suurin osa elokuvista ja sarjoista on paskaa joka tapauksessa. Jos et millään löydä mieleistäsi siltikään niin lue vaikka kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä sarjoja ja elokuvia olen katsonut sieltä. Nytkin vaikka mitä uutta on tullut.
Parempaa löysin selaimen kautta ilmaiseksi netistä
Sanoin irti. Liian vanha uusiin sci fi, vampyyri, woke juttuihin.,
Siellä on leffoja ja sarjoja vuosikymmenten takaa, paljon dokumentteja. Vpn:llä pääset kaikkien maiden netflixiin ja voit katsella vaikka bangladeshilaisia leffoja. Ei ole mikään pakko katsoa juuri sitä mikä ei kiinnosta ja sitten valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin irti. Liian vanha uusiin sci fi, vampyyri, woke juttuihin.,
Et sitten viitsinyt käyttää minuutin verran enemmän aikaa? Olisi löytynyt myös muutakin, mutta taisi olla liian vaivalloista.
Ap:sta saa kyllä kuvan umpimielisenä kääkkänä, jonka mielestä kaikki on paskaa paitsi kusi. En usko ettei löydä mitään mieleistään, kunhan vinkuu ihan itsetarkoituksellisesti.
Olen hetken ilman youtube premiumia. Pukkaa joka raosta mainosta, videot ja sivusto. Ja melua, levotonta mainosta. Alkoi minuakin ällöttää. Vihjauksia, että tarvitset verenpainelääkkeet ja meedion palveluja. Pelimainoksessa takapuolet.
Miksei joku perusta suomalaista streemauspalvelua ja osta laadukkaita elokuvia ja sarjoja?
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta saa kyllä kuvan umpimielisenä kääkkänä, jonka mielestä kaikki on paskaa paitsi kusi. En usko ettei löydä mitään mieleistään, kunhan vinkuu ihan itsetarkoituksellisesti.
Ymmärrän toisaalta vanhempia ihmisiä, joita woke tökkii. Varsinkin kommunismin ajan eläneet ymmärtävät sen totalitaristisen sensuurin ja itsesensuurin luonteen ja pelon olla toisinajattelija. Intersektionaaleilla, jotka ovat ulkoistaneet aivotoimintansa Karl Marxin jälkiperseilijöiden käyttöön tätä on vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kokee kaiken wokeksi mutta maksaa kiltisti kympin kuussa. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on leffoja ja sarjoja vuosikymmenten takaa, paljon dokumentteja. Vpn:llä pääset kaikkien maiden netflixiin ja voit katsella vaikka bangladeshilaisia leffoja. Ei ole mikään pakko katsoa juuri sitä mikä ei kiinnosta ja sitten valittaa.
Yllättävän paljon puuttuu klassikoita. Onneksi säilytin oman kokoelmani jotta on jotain mitä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta vanhempia ihmisiä, joita woke tökkii. Varsinkin kommunismin ajan eläneet ymmärtävät sen totalitaristisen sensuurin ja itsesensuurin luonteen ja pelon olla toisinajattelija. Intersektionaaleilla, jotka ovat ulkoistaneet aivotoimintansa Karl Marxin jälkiperseilijöiden käyttöön tätä on vaikeaa ymmärtää.
Ja woken dramaturgia on surkeaa. Ja myös palstan sensuuri😂
Aasialaiset näyttävät nykyään olevan järkevämpiä ja sivistyneempiä...ei tule heti ensimmäiseksi jotain lihavaa naista huutamassa FUCK
...mihin tämä maailma on menossa?
Kuka viitsii katsoa jotain Netflixiä? Minulla on yhden kaverin tunnukset käytössä mutta eipä tuolta löydy paljon katsottavaa. En itse haluaisi maksaa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku perusta suomalaista streemauspalvelua ja osta laadukkaita elokuvia ja sarjoja?
Koska tässä maassa ei kannata ryhtyä yrittämään nyt ainakaan eikä kellään ole rahaa ostaa palveluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon puuttuu klassikoita. Onneksi säilytin oman kokoelmani jotta on jotain mitä katsoa.
Klassikot palaavat kunhan sensitiivisyys politbyroo on leikannut väärät kohtaukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii katsoa jotain Netflixiä? Minulla on yhden kaverin tunnukset käytössä mutta eipä tuolta löydy paljon katsottavaa. En itse haluaisi maksaa tuosta.
Minäkään en maksa itse. AP
Miksi suomalaisten (näyttelijöiden) pitää olla niin kringejä ja näihin pesteihin otetaan lähinnä jotain turbohuulia?