Purralla asuntolainaa satoja tuhansia. Aikas holtitonta rahan käyttöä valtionvarainministeriltä
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalolla (vihr.) 700 000 lainaa. Siinä taisi olla sijoitusasuntoja. Ministerivastuuraportissa luki. Marinilla (SDP) tai olla myös satojatuhansia velkaa.
Eli sossut ovat kovimpia velanottajia.
Molemmat taitaa olla tänään miljonäärejä. Toinen (ohisalo) ex-köyhyystutkija ja toinen (marin) vasemmistolainen "köyhien puolustaja", vappusatasien levittelijä.
Oskottavaa?
Toinen on öljy-yhtiön pomon kanssa ja toinenkin lentelee ympäri maailmaa hurmaamassa ihmisiä. Piti näyttää mallia ilmastomuutoksessa. Näytettiinkin: tuli kansalle kotien pakkoremotit ja sähköautoon pakottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa burgerinmyyjältä?
Hän on valtiotieteiden maisteri.
Oletko niin tyhmä, ettet tiedä kuinka hyvin moni akateeminen ja korkeasti koulutettu on tehnyt jotain "halveksittua" työtä, kuten ex-pääministeri Marin ollut kaupan kassalla?
Jos haluat kritisoida jotakuta, niin esitä edes älylliset argumentit siihen. Olet nolo.
Ja mistä tiedät sinäkään, vaikka hänelle olisi miljoonaperinnöt joskus tulossa? Ehkä se on takuuna veloissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Aika monella työssä käyvällä on asuntolainaa tuon verran. Mikä on ongelma, jos sen pystyy hoitamaan?
Riikka ei ollut työssäkäyvä ennen ministerin pestiä, eikä tule todennäköisesti olemaan sen jälkeen.
Missä meteli? Purra piti kaupassa appelsiiniä tissinsä kohdalla!
Ei kai se minun vika ole, jos Riikalla on huonot geenit🤔😦
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle, köyhä!
Jos ei kuulu, niin miksi avautuu lehdelle asioistaan?
Ja eikös Purra asu miehensä kanssa Kirkkonummen Sundsbergissä, joka on yksi Suomen varakkaimpien asuinalueita?
Hänellä varmaan on varaa maksaa velkansa tarvittaessa kerralla pois. Samoin me mitoitimme asuntolainan (250 000 euroa) niin, että se voidaan maksaa pois säästöillä. Mielestäni ihan järkevää taloudenhoitoa.
Politiikka on pelkkää valhetta. Vaemmalla varsinkin. Kukaan ei ole tosissaan.
Jännästi Riikka ostaa ensimmäisen asuntonsa jäätyään yksinhuoltajaksi ollessaan väitöskirjatutkijana. 10 vuoden kuluttua Riikka saikin ensimmisen työpaikkansa poluetoimistolta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempana olen halunnut olla erilainen kuin oma äitini oli. Se on välillä johtanut myös ylilyönteihin.
Nämä vidun lapsuudentraumat eivät ole meidän suomalaisten syy, joille kostaa huonoja vanhempia. PAINU TAKAISIN KELAN TUKEMAAN MIELENTERVEYSTERAPIAAN MUISTELEMAAN KELAN MAKSAMIA LAPSILISIÄ JA MUITA TUKIA.🤬
Ainakin minä olen suurimman osan ollut työelämmässä aikuisuudesta toisin kuin ruikuttava Riikka Purra.
Että suututtaa tämä sääliä kerjäävä ihmisraunio.
Hakeudu hoitoon.
"Tiedostan kuuluvani poliittiseen rälssiin ja ymmärrän, että vaikeina aikoina ihmisiä kiukuttaa ajatella poliittikkojen etuja ja suuria palkkoja. Niitä olen itsekin pyrkinyt laskemaan."
Hieno emävale taas Purralta.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalolla (vihr.) 700 000 lainaa. Siinä taisi olla sijoitusasuntoja. Ministerivastuuraportissa luki. Marinilla (SDP) tai olla myös satojatuhansia velkaa.
Eli sossut ovat kovimpia velanottajia.
Sossut ovat kovimpia rahan perään. Ja ilmastomuutoksesta viis kun lennellään ympäri maailmaa
Riikka tykkää ottaa lainaa. Varmaan hulppea ralo hällä, vaikka köyhän lapsuutensa vuoksi voisi tyytyä vähempään.
Paskan jauhaja
Kannattakin hänen nyt laittaa CV kuntoon, ja muistella, jos oli 11 vuotiaana ehkä naapurin lasta hoitanut tai ainakin ikkunasta katsellut. Kun rökäletappio tulee reilun vuoden kuluttua, ja voi vähän tulot vähentyä, kun on sitä velkuliakin tullut niin paljon otettua.
28 vuotiaana valmistunut.
Nimimerkki riikka
Vierailija kirjoitti:
Riikka tykkää ottaa lainaa. Varmaan hulppea ralo hällä, vaikka köyhän lapsuutensa vuoksi voisi tyytyä vähempään.
Paskan jauhaja
Onko sakset käynyt leikkaamassa tukiaisiasi kun noin katkera olet? Tunnetko Purran hyvinkin ?
Olen tottunut elintasoon, jota en ansaitse!
- Riikkuli
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella holtitonta?
No, ei ainakaan nykyisen ministerin palkoilla kauan niitä maksele, kun valta vaihuu.
Seuraavat eduskuntavaalit 18.4.2027.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa burgerinmyyjältä?
Toisessa lehdessä kertoo olevansa pizzanpaistaja ja lastenhoitaja
Koettakaa nyt päättää, hyvät ihmiset, mikä se entinen ammatti oli. Tärkeä pointti.
On kiristettävissä mm. ulkopuolisten tahojen toimesta tuon lainan vuoksi. Ei hyvä juttu suomalaisten kannalta.