Tokmannin perustaja tahtoo kansan pakkotöihin vappuna ja jouluna: Palkka valtiolle, vapaat pois Yhtiö pöyristyi pahasti: Näin Tokmanni san
Kyösti Kakkosen mukaan kansan tuottavuutta pitäisi parantaa ja hän väläyttää pakkotöitä pyhäpäivinä ja palkkoja valtiolle.
Vaikuttaisi, että oikeiston piirissä on suosiossa siirtymä eräänlaiseen uuteen Neuvostoliittoon, jossa uskonnollisia pyhiä ei ole, ja jossa kansalaiset ahertavat palkatta erilaisissa työpajoissa ja -paikoissa, tienestien siirtyessä valtiolle ja valtion elättäessä työläisen.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/999ebffb-6548-4832-bd4e-d9c879…
Kommentit (45)
Myös tuollaisten kakkosten eläkkeistä voisi siipaista jouluisin valtiolle kunnon siivut.
Vierailija kirjoitti:
Myös tuollaisten kakkosten eläkkeistä voisi siipaista jouluisin valtiolle kunnon siivut.
Myös hänet voisi jouluna laittaa työpajaan työskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hänet voisi jouluna laittaa työpajaan työskentelemään.
Vaikka tontuksi.
Siinä on ihmisten orjuuttamislaki. Joka tietää 12 v linnaa pahimmillaan kun on kyse hyväksikäytöstä Olen usein ihmetellyt että miksi et itse mene sinne siivoamaan. Ei noin tärkeälle ihmiselle muutaman tokmannin siivous vie montaa tuntia. Oletko olevinasi joku ääretön johtaja jota ei voi korvata. Suomessa on kotopesä näille laiskoille paskiaisille kun kilpailua ei avata. On siellä tulossa voltin kavereita ihan kilometrin jonoksi asti pinemmillä katteilla.
Miten tähän Kakkosen "vastuullisuuteen" sopii kaikki se Tokmannin Kiinassa valmistettu krääsä?
Miksi eivät valmista Suomessa ja työllistä ihmisiä, mitä häh?
Hyödyttäisikö tuo sitten tavallisia palkansaajia, jos olisi palkaton päivä työtä vappuna tms.?
Vai mikä tuo idea oikein on?
Eikö enää peitellä edes sellaista ajatusta, että "Palkansaajille ei tarvitse maksaa.", vaan sen sijaan nyt on alettu kokeilemaan kepillä jäätä esittämällä kaikenlaisia ajatuksia "Ette te oikeastaan mitään palkkaa tarvitsekaan - yhteiskunta on pääoman omistajia varten".
Tätä kun sitten toisteltaisiin totuutena noin kymmenen vuoden ajan, niin kyseinen hullu ajattelu, jonka aiemmin jokainen kykeni kyseenalaistamaan, olisikin muuttunut yleisesti hyväksytyksi totuudeksi.
Siinä mitä toistetaan, ei ole olennaista onko se totta vai ei. Sen sijaan olennaista on, että jotain toistellaan, vaikka se olisi kuinka valheellista ja moraalitonta.
Kapitalismi on tullut tiensä päähän. Meidän tulee pikaisesti siirtyä sosialistiseen järjestelmään, jossa valtio huolehtii kansalaisten toimeentulosta ja hyvinvoinnista, kansalaiset työskentelevät pajoissa. Rikkaiden omaisuus takavarikoidaan valtiolle. Johan Katainenkin sen sanoi, että pääoman tulisi olla kansan hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä oikeistolaisuuden kanssa tällä.
Mitä nämä tämmöiset ulostulot sitten oikein ovat?
Kuulostaa sosialismilta.
Eli Köpi on kommunisti?
Siltähän tuo kuulostaa.
Tokmannilla on muuten kauhea hätä käsillä, kun pesevät käsiään kakkosesta ja ulostuloistaan.
Ei vaikuta oikeasti mitään, halpakaupasta haetaan sitä mitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihmisten orjuuttamislaki. Joka tietää 12 v linnaa pahimmillaan kun on kyse hyväksikäytöstä Olen usein ihmetellyt että miksi et itse mene sinne siivoamaan. Ei noin tärkeälle ihmiselle muutaman tokmannin siivous vie montaa tuntia. Oletko olevinasi joku ääretön johtaja jota ei voi korvata. Suomessa on kotopesä näille laiskoille paskiaisille kun kilpailua ei avata. On siellä tulossa voltin kavereita ihan kilometrin jonoksi asti pinemmillä katteilla.
Ehän Kyösti ole enää mitenkään Tokmannin touhuissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehän Kyösti ole enää mitenkään Tokmannin touhuissa mukana.
Joidenkin firmojen hallituksessa vissiin yhä on ja jossain toimitusjohtajana.
Kyöstin Kakkosen kipuilusta kärsivät kaikki
Ylipäätään palkattoman työn teettäminen, edes matalapalkkatyön teettäminen, ei saa taloutta kasvuun. Siis tämähän on ihan fakta, jonka jopa Riikka Purra aivan itse on myöntänyt.
Tästä oli myös taannoin juttua Hesarissa, millä mittareilla työn tuottavuutta mitataan ja yksi siihen vaikuttavista asioista oli raha ja palkkataso, kovin matalapalkattua työtä ei katsota tuottavaksi työksi. Niin tämmöinen palkaton työpajanäperrys ei maan taloutta korjaa.
Rikas , paksu ja etuoikeutettu äijä voi pitää tyhmän turpansa kiinni. Ja jatkaa keinutuolissa kiikkumista.
Maksaako verot Suomeen? Vai meneekö verokeplotteluna verovapaasti.
Punaliput liehuu! Nimittäin Tokmannin pihassa.
Pohjois-Korean markkinataloutta. Valtio myy orjat ja saa rahat. Venäjältä, Saudi-Arabiasta yms.
Pitäisiköhän pistää Tokmanni boikottiin?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän pistää Tokmanni boikottiin?
Kohta kaikki HC kommunistit siirtyy sinne asioimaan, jos nämä ulostulot jatkuu. Ideologinen linja on punainen.
Miksi ei voi ihan vaan normaalisti palkata ihmisiä palkkatyöhön ja maksaa lakisääteisiä lisiä ja korvauksia pyhäpäiviltä? Mikä siinä on?