Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (927)
Olen viime vuosien aikana käynyt ensitreffeillä 58 miehen kanssa. Miesten ikähaitari 32-47v. Lähes kaikki olivat ihan hyvinpalkatuissa töissä. Näistä treffeistä yksi oli maksuttomat kävelytreffit, sitten ehkä 5-6 kahvilassa, 5-6 lounastreffit, kolme brunssia ja loput ravintolaillallisia (kohtuuhintaisissa ravintoloissa).
Minä tarjosin miehelle: yhden 16€ lounaan, yhden 34€ brunssin ja yhden 20€ burgerin (jota mies ei edes jaksanut syödä loppuun).
Minulle tarjottiin kahdesti lounaalla, kerran kahvilassa ja ehkä 6-7 kertaa illallisella. Eli n. 15% miehistä halusi tarjota minulle ensitreffeillä.
"Kahvila tai baari on juuri se halpa ja vaivaton tapa molemmille. Pitää olla todella köyhä tai pihi, jos rahat ei riitä kahvikupilliseen tai oluttuoppiin.
Mutta onhan naisissakin niitä, jotka etsivät pelkkää seksiä eivätkä parisuhdetta. En yhtään epäile, että osa näistä on valmis kotitreffeille, mutta naisten enemmistö ei ole."
Minulla oli suhteiden välissä vaihe, jossa etsin miehistä pelkkää seksiseuraa. Ei silti olisi tullut mieleenkään mennä suoraan kenenkään kotiin. Ensin tavattin kahvilassa ja katsottiin, oliko sen verran seksuaalista kemiaa, että jatkon kokeilu kannattaisi. Ja tietty tsekattiin puolin ja toisin, ettei toinen ollut mikään selkeästi potentiaalinen huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kahvikupin hinta ja raiskatuksi ja pahoinpidellyksi joutumisen riski ei nyt ehkä ole ihan verrattavissa toisiinsa. Ihan poliisit varoittavat kotitr"
Mitä ollaan puhuttu niistä päänupin sisäistä sarvipäistä, joka keksii niitä olkiukkoja.
Se, että sinä et myönnä riskin olemassaoloa ei sitä riskiä poista. Se riski ei ole mikään olkiukko, ja saat itsesi vaikuttamaan vajaaälyiseltä muuta väittämällä.
Sellaiset, jotka haluavat pahaa toiselle, pyrkivät ensin rakentamaan luottamuksen ja toimivat vasta sen jälkeen. Kahvilatapaaminen ei poista tätä riskiä, koska sielläkin voi vetää tarvittaessa roolia.
Ja sitten olet kuitenkin sitä mieltä että kotiin pitäisi mennä? 😂
Kahvilassa tapaaminen kuitenkin pienentää riskiä huomattavasti, ei joudu ostamaan sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kahvila tai baari on juuri se halpa ja vaivaton tapa molemmille. Pitää olla todella köyhä tai pihi, jos rahat ei riitä kahvikupilliseen tai oluttuoppiin. "
Mutta kannataako käyttää rahaa ja aikaa niin typerään asiaan kuin kahvilassa käkkimiseen ellei ole etukäteen varma syntyykö se suhde naisen kanssa? Se on se iso kysymys.
et siis osta uutta pukua työhaastattelua varten tehdäksesi hyvän vaikutuksen koska et ole varma saatko työpaikkaa? ok
Olen viimeksi ollut työtön kolmen kuukauden ajan 18 vuotiaana, mutta yhtään pukua en ole työhaastatteluun ikinä ostanut. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.
Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi.
Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. "
Hyvähän sun on, jos sulle kelpaa suhteeseen kuka tahansa läski. Mutta jos etsii paremman näköisiä naisia, niin onnistusprosentti laskee todella alas (kahvilatreffeillä).
Ja he sitten tulevat kotitreffeille, vai?
Kotitreffeille voi hieman alentaa rimaa. Katsoo vain sen, että nainen on normaalipainoinen. Kahvilatreffeillä naisen pitää olla todella kaunis ja nuori, jotta se tapaaminen olisi kaiken sen vaivan arvoinen.
Et sä siltä nuoreltakaan naiselta pillua saa, eli ei se tapaaminen ole sen arvoista. Ja jos profiilissa on kaunis, nuori nainen ja saatte matchin, hän todennäköisesti on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kahvila,kirjasto tai vaikka bingohalli ei kelpaa vaan mies mankuu sinne luokseen,niin kyllä siinä naisella hälytyskellot soi. Joko mies haluaa helppoa toosaa kotiovelle tai sitten on joku kynsiä pureva hikikomero, joka ei saa sanaa suustaan.
En tiedä kumpi olisi pahempi.
Kun menet miehen asunnolle treffeille, voit olla varman miehen olevan sinkku. Varattu mies ei voi pyytää naista kotiinsa, koska vaimo ja lapset asuvat samassa asunnossa. Tämä asia pitäisi olla iso plussa sinkkunaiselle.
No ei voi tietää. Jos mies on huijari, hän voi vaikka lainata kaverinsa kämppää illaksi.
Varattu mies ei uskalla kertoa kenellekään, että tapailee muita naisia. Mies ei voi luottaa kaverin pitävän suunsa kiinni. Kukaan ei uskalla ottaa sellaista riskiä.
Varattu mies ei uskalla kahvilaan, siellä voi joku nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla etukäteen 100% varmuus, että naiselta saa pilua, jotta kannattaisi lähteä sinne kahvilaan. Mutta näinhän ei ole. Ei sinne päinkään. Kyrsii ihan seppona, jos ja kun olet nähnyt vaivaa turhaan.
Maksulliselta saa varmasti.
AIka varmasti. Mutta heilläkin on oikeutensa valita asiakkaansa ja kieltäytyä seksistä epämiellyttävän henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kahvikupin hinta ja raiskatuksi ja pahoinpidellyksi joutumisen riski ei nyt ehkä ole ihan verrattavissa toisiinsa. Ihan poliisit varoittavat kotitr"
Mitä ollaan puhuttu niistä päänupin sisäistä sarvipäistä, joka keksii niitä olkiukkoja.
Se, että sinä et myönnä riskin olemassaoloa ei sitä riskiä poista. Se riski ei ole mikään olkiukko, ja saat itsesi vaikuttamaan vajaaälyiseltä muuta väittämällä.
Sellaiset, jotka haluavat pahaa toiselle, pyrkivät ensin rakentamaan luottamuksen ja toimivat vasta sen jälkeen. Kahvilatapaaminen ei poista tätä riskiä, koska sielläkin voi vetää tarvittaessa roolia.
Noinko sä toimit?
Ja sitten vielä ihmettelet, miksi naiset ovat varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
"Pelkän ulkonäönkö kanssa sinä seurustelet? Eikö naisen luonteella ole mitään merkitystä?"
Kaikkien naisten jutut on samanlaisia. Naisissa on eroa vain siinä mistä asioista ja kuinka helposti nainen suuttuu.
Ja näin paljastit, ettet tunne oikeasti yhtään naista.
Vierailija kirjoitti:
"Pelkän ulkonäönkö kanssa sinä seurustelet? Eikö naisen luonteella ole mitään merkitystä?"
Kaikkien naisten jutut on samanlaisia. Naisissa on eroa vain siinä mistä asioista ja kuinka helposti nainen suuttuu.
Näköjään kotitreffeille suostuvat naiset ovat samanlaisia keskenään. Sinun kannattaisi vakiintua jonkun hoitosi kanssa, kun parempaa et löydä.
"Ja sitten olet kuitenkin sitä mieltä että kotiin pitäisi mennä? 😂
Kahvilassa tapaaminen kuitenkin pienentää riskiä huomattavasti, ei joudu ostamaan sikaa säkissä. "
Videopuhelut korvaavat kahvilassa käynnin. Kuka edes luottaa toisen tulevan tapaamiseen, jos deittisovelluksessa on vaihdettu vain muutama viesti? Itse en ainakaan lähde mihinkään tapaamisiin ellei ole konkreettisesta näyttöä profiilin olevan todellinen henkilö. Vähintään puhelimessa pitää puhua ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa tapaaminen kuitenkin pienentää riskiä huomattavasti, ei joudu ostamaan sikaa säkissä. "
Videopuhelut korvaavat kahvilassa käynnin. Kuka edes luottaa toisen tulevan tapaamiseen, jos deittisovelluksessa on vaihdettu vain muutama viesti? Itse en ainakaan lähde mihinkään tapaamisiin ellei ole konkreettisesta näyttöä profiilin olevan todellinen henkilö. Vähintään puhelimessa pitää puhua ennen tapaamista.
Videopuhelussa ei selviä se, jos toinen haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kahvila tai baari on juuri se halpa ja vaivaton tapa molemmille. Pitää olla todella köyhä tai pihi, jos rahat ei riitä kahvikupilliseen tai oluttuoppiin. "
Mutta kannataako käyttää rahaa ja aikaa niin typerään asiaan kuin kahvilassa käkkimiseen ellei ole etukäteen varma syntyykö se suhde naisen kanssa? Se on se iso kysymys.
et siis osta uutta pukua työhaastattelua varten tehdäksesi hyvän vaikutuksen koska et ole varma saatko työpaikkaa? ok
Olen viimeksi ollut työtön kolmen kuukauden ajan 18 vuotiaana, mutta yhtään pukua en ole työhaastatteluun ikinä ostanut. M45
Ja silti ei ole oikein varaa kahvilassa kahvikupposeen?
Vierailija kirjoitti:
Hinta, en viitsi maksaa yhdestä pikku kupista kahvipaketin hintaa.
Mitä kuraa oikein juot, jos saat kupillisen hinnalla koko paketin. Täällä päin kahvikupillinen maksaa 2,50 ja tarjouksesta on halvimmillaan saanut kelvollisia kahvipapuja 6 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät korvaa, usko jo. Videopuhelussa ei näe miten toinen käyttäytyy ihmisten keskuudessa, ja ilman tuon näkemistä ei toisesta ihmisestä tiedä yhtään mitään.
"Varattu mies ei uskalla kahvilaan, siellä voi joku nähdä. "
Varattu mies tietenkin etsii naista eri paikkakunnalta missä itse asuu, jossa kukaan ei tunnista häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kahvila,kirjasto tai vaikka bingohalli ei kelpaa vaan mies mankuu sinne luokseen,niin kyllä siinä naisella hälytyskellot soi. Joko mies haluaa helppoa toosaa kotiovelle tai sitten on joku kynsiä pureva hikikomero, joka ei saa sanaa suustaan.
En tiedä kumpi olisi pahempi.
Kun menet miehen asunnolle treffeille, voit olla varman miehen olevan sinkku. Varattu mies ei voi pyytää naista kotiinsa, koska vaimo ja lapset asuvat samassa asunnossa. Tämä asia pitäisi olla iso plussa sinkkunaiselle.
No ei voi tietää. Jos mies on huijari, hän voi vaikka lainata kaverinsa kämppää illaksi.
Varattu mies ei uskalla kertoa kenellekään, että tapailee muita naisia. Mies ei voi luottaa kaverin pitävän suun
Hah hah, et paljon tunne miehiä. Käräyttäisivät kaverin ainoastaan tilanteessa, jossa toivovat siten saavansa kaverin vaimon itselleen.
"Kahvideitit ovat hyviä ensitapaamisia - nopeita ja helppoja." - Oletko sinä nopea ja helppo?
Sä itse olet valkannut ne treffiseuraksi mutta kahvila ei käy paikaksi vaan sun oma olkkari? Oot aika outo.