Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa erissä sairaalasta tulee lasku?

Vierailija
27.12.2025 |

Jos siellä on useamman kuukauden, niin tuleeko laskut kerran kuussa, vai miten?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljelle tulee kuukaudelta kerralla. Monelle tulee yllätyksenä, että maksukaton  täyttymisenkään jälkeen se ei ole maksutonta. Nyt kun veljellä on katto täyttynyt se on vähän yli 25 euroa/ päivä. Hoidan hänen laskuja valtakirjalla pitkittyneen sairaalajakson vuoksi, poikamies. 

Onhan ne asiakasmaksut ihan netissä nähtävissä

22/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävintä on että laskussa on kaksi viikkoa eräpäivään. Enemmän aikaa saisi olla.

Mun kaveri oli kesällä vielä sairaalassa, kun sille oli yksi lasku mennyt jo kotiosoitteeseen. Oli siis vielä sen laskun eräpäivän jälkeen yli 1,5 kuukautta sairaalassa. 

Aloittajalle: En tiedä, onko eri paikoissa erilaisia systeemejä, mutta kaverini oli ensin 2 viikkoa HUS:issa ja sieltä sitten siirtyi perusterveydenhuollon sairaalaan. HUS:ista lasku tuli  noin pari viikkoa sen jälkeen, kun sairaalasiirto oli tehty. Sen jälkeen laskut tulivat muistaakseni noin 4 viikon välein. Kaikenkaikkiaan hän oli sairaalassa melkein 4 kuukautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaahan se sairaalassa olo, mutta toisaalta sitten ruoka ja lääkkeet kuuluu hintaan, että jotain kuluja jää poiskin

Vierailija
24/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa ja Kerran maassa.   🤭

No kylläpä vitsin murjaisit. Tuo kuulu mun nuoruuteen kasarilla. Vm-71

Vierailija
25/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa tulee jopa vähän viiveellä, jopa vuosia kuoleman jälkeen