Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat on yhteiskunnassa huonosti, kun vessan siivoojan työtä hakee useampi sata ihmistä

Vierailija
27.12.2025 |

Jopa akateemiset. HALLITUS VAIHTOON!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa

Vierailija
2/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun alusta 2022 voimaan tulleen lakimuutoksen myötä työnhakijan on haettava pääsääntöisesti vähintään neljää työpaikkaa kuukaudessa. Haettavat työpaikat saa itse valita.

Voi olla, että mielikuvitus loppuu siinä 10 kk jälkeen jos koulutus on vaikka somistaja?

Vierailija
4/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt edes siivoamaan. T. Insinööri-nainen 49

Vierailija
5/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siivoojan työtä voi tehdä kuka tahansa. Jälki pitää olla hyvää. Pitää olla hyvä kunto. Alueet on isoja. 

Vierailija
6/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siivoojan työtä voi tehdä kuka tahansa. Jälki pitää olla hyvää. Pitää olla hyvä kunto. Alueet on isoja. 

-----

No, olen maratoonari. T. Insinööri-nainen 49

Vierailija
7/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa meistä arvostaa siisteyttä.

Arvostaisitpa sinäkin.

Vierailija
8/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisitpa sinäkin.

Kukaan ei silti arvosta siivoojia eikä halua siihen työhön ellei ihan pakko ole. 

Vierailija
9/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämme robottien aikakaudella eikä edes yksinkertaista robotti wc pytyn siivooja harjaa pystytä ohjelmoimaan

Vierailija
10/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tavaksi kusta aina lattialle, koska sillä on työllistävä vaikutus. Saadaan nuo sadat sitten työn syrjään kiinni.

Vierailija
11/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisitpa sinäkin.

Kukaan ei silti arvosta siivoojia eikä halua siihen työhön ellei ihan pakko ole. 

Ei pidä paikkaansa. Käyn parin päivänä viikossa siivoamassa, itse hain tätä työtä ihan vapaaehtoisesti, enkä edes ole koskaan ollut työkkärissä kirjoilla. Ihan kelpo työtä, asiakkaat tykkää ja jos joku ei arvosta, niin eipä se mua heilauta. Ei ole nimittäin mun itsetuntoni siitä kiinni.

Vierailija
12/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus vaihtoon ja otetaan vasemmistohallitus. Se ottaa sata miljardia velkaa ja sillä rahalla voidaan sit tempputyöllistää niin, että valtio ostais kaikkia kivoja hankkeita velkarahalla. Nää hankkeet sit niinkos työllistäis vaikka kuinka monta sataa alihankkijafirmaa ja näin ikkääs. Ja välillisesti se velkaraha työllistää jaskan grillinkin, kun nämä velkarahalla työllistetyt tulee kännireissun jälkeen hakemaan nakkisämpylää.

Pettämätön kiertokulku. Me tienataan tällä! Vasemmistohallitus ja velkahanat auki 💪

Vierailija
13/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Hallitus vaihtoon äkkiä! Häpeä Orpo! 

Vierailija
14/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hassua kun siivoojan työtä pidetään helppona, koska siinä pitää olla jopa luonnonlahjakkuutta jotta siinä on hyvä. Täytyy olla tehokas, järjestelmällinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa sekä tuntea eri puhdistustuotteet ja -välineet. Jos helppoa työtä hakee niin varastolle voi päästä keräämään tai pakkaamaan, lähettämöön, vastaanottoon tms. On tuhat kertaa helpompaa.

Vierailija
15/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän siivooja voi olla muutaman vuoden päästä menestyvä yrittäjä. Töitä tekemällä oppii paljon.

Vierailija
16/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

No, olen maratoonari. T. Insinööri-nainen 49

No ei maratoonarin kunto kenestäkään hyvää siivoojaa tee.

Vierailija
17/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset joutuvat pian kuuraamaan vessoja ja lapionvarteen, kun tekoäly vie ne työt.

Ei mulla muuta.

Vierailija
18/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan siivoojan työtä. Olen itsekin tehnyt siivoojan työtä joskus. Avioliiton kautta ajauduin paikkakunnalle, jossa en saanut siivoojan työtäkään. Piti sitten hankkia uusi koulutus. Teen nyt uusimman koulutukseni työtä ja tienaan 2 kertaa enemmän kuin siivoojana, mutta en valittaisi vaikka joskus joutuisin tai pääsisin siivoojaksi taas. Minua ei kiinnosta arvostaako muut työtäni, pääasia on että arvostan sitä itse. Siksi en oikein viihtyisi esim poliitikon eli kansan kusettajan työssä.

Vierailija
19/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sinne hakee kaikki kun tekoäly vie kaikki muut hommat. Tekoäly pitäis tuhota ennen kuin se tuhoaa koko maapallon.

Vierailija
20/47 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme