Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se epäsovinnainen, jopa kielletty kokemus

Vierailija
27.12.2025 |

Onko sulla tällaista? En välttämättä tarkoita pettämistä tai syrjähyppyä. Se voi olla varastettu suudelma jossain. Kaksi ihmistä jotka eivät saisi olla yhdessä. Seksiä oudoissa paikoissa. Jokin sellainen mikä ei mahdu yhteiskunnan normeihin, mutta just sen takia on niin kiihottava.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä liikutaan nyt heikoilla jäillä. Ettei tule paljastaneeksi liikaa, mutta onhan näin joskus ollut. Lähinnä vaan suuteluasteelle on päästy ja sitten tajuttu onneksi molemmat tilanteen mahdottomuus.

Vierailija
2/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti ollut minun ope mutta poikien liikunnanmaikan sijaisen kanssa suutelin. Tai siis hän suuteli minua aina tilaisuuden tullen enkä todellakaan laittanut vastaan. Olin jo pian aivan rakastunut häneen ja unelmoin ties mistä, että hän kosisi minua, kesähäistä sitten joskus yo-vuonna ja vastaavaa. No mikään noista haaveista ei toteutunut. Mies lähti takaisin opiskelupaikalleen ja minä jäin riutumaan sydänsuruissani. Olin 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ekshibitionismi, sellainen joka ei tunge silmille eikä pakota ketään katsomaan, mutta antaa sattuman ohjata ja katsojalle tilaisuuden nähdä jotain, jos sitä aktiivisesti haluaa. Esimerkiksi aamulla käyn yleensä vaaalla ja laitan kahvit tulille ennen kuin vedän edes bokserit jalkaan. Naapurin nainen lähtee usein samoihin aikoihin töihin, ja jos hän sattuisi katsomaan, saattaisi nähdä minut ikkunan takana alastomana. Matkaa on kuitenkin sen verran, että nakuiluni menee kotirauhan puolelle, koska hänen on hyvin helppo katsoa pois päinkin, enkä millään tavalla esiinny kenellekään, teen vain omia aamuaskareitani.

Samaan tapaan saatan joskus liikkua luonnossa nakuna, jos löydän jonkun sopivan, syrjäisen paikan. Missään polun varressa en kulkisi ja odottelisi vastaantulijoita, mutta jos jossain korven keskellä joku satunnainen minut alasti yllättäisi, niin kyse olisi enemmän siitä, että näin kävisi huolimatta  pyrkimyksestäni olla omassa rauhassani.

Kylpylässä puolestaan porealtaan poreet saattavat saada kaluni hieman heräämään, ja joskus on noustava altaasta siinä tilassa. Ei sitäkään mustissa uikkareissa helposti huomaa - ellei katse ollut jo valmiiksi haarovälissäni. Tämäkin on tilanne, jossa "vastuu" jää katsojalle.

Ei nämä jutut varsinaisesti runkkumatskua mulle ole, mutta jokin viritys on tuossa aloittajan mainitsemassa epäsovinnaisuudessa, joka kuitenkin pysyy tietyllä tavalla arkipäiväisen, tavallisen elämän puolella, ellei katsojan katse siitä jotakin muuta tee hänen mielessään.

Vierailija
4/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni perhe oli tullut illalla meille, olivat yötä. Olin yksin saunassa, muut oli jo käyneet. Olin 17 v, runkkailin saunassa kalu kovana. Saunan oveen koputettiin ja sieltä kuului Sannan, nimi muutettu ääni. Ootko Masi, nimi muutettu saunassa?

Joo olen huutelin, lopetin runkkauksen ja aloin istumaan jalat ristissä kalu paisuneena. Ovi aukaistiin ja Sanna huuteli, tulen sun seuraksi saunaan. 

Sanna 17 v, melkoisen isot tissit, polkkatukka, noin 165 sentinen muodokas naisen alku tuli saunaan. Alasti.

Kaluni seisoi entistä enemmän ja eihän sitä voinut täysin peittää.

Sanna katseli minua ja sanoi. Taitaa Masi sulla olla vaikeaa tuon kovan kalusi kanssa.

Saanko ottaa suihin sulta. 

Ajattelin, että nyt kuulin väärin. Kysyin Sannalta , että mitä että ?

Sanna nousi laitteelta pois ja tuli eteeni ja alkoi imeä kaluani.

Kaluni seisoi älyttömän kovana ja jonkun ajan päästä tunsin kuinka spermat lensi Sannan suuhun ja hän hymyili tyytyväisenä.

Tämän jälkeen hän sanoi. Tässä olisi tarjolla neitsyt pillua jos herralle kelpaa 

Ja tämän jälkeen rakasteltiin pariin kertaan saunassa.

Vierailija
5/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia orgasmeja yleisillä paikoilla. Tuli loppusyksystä hankittua puhelimen apilla ohjattava vibraattori ja sen kanssa on tullut saatua kymmeniä orgasmeja paikoissa missä varmaan kukaanntai ainakaan moni ei ole saanut (kaupassa, ravintolassa, bussissa, kävelytiellä jne....)

Vierailija
6/6 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni perhe oli tullut illalla meille, olivat yötä. Olin yksin saunassa, muut oli jo käyneet. Olin 17 v, runkkailin saunassa kalu kovana. Saunan oveen koputettiin ja sieltä kuului Sannan, nimi muutettu ääni. Ootko Masi, nimi muutettu saunassa?

Joo olen huutelin, lopetin runkkauksen ja aloin istumaan jalat ristissä kalu paisuneena. Ovi aukaistiin ja Sanna huuteli, tulen sun seuraksi saunaan. 

Sanna 17 v, melkoisen isot tissit, polkkatukka, noin 165 sentinen muodokas naisen alku tuli saunaan. Alasti.

Kaluni seisoi entistä enemmän ja eihän sitä voinut täysin peittää.

Sanna katseli minua ja sanoi. Taitaa Masi sulla olla vaikeaa tuon kovan kalusi kanssa.

Saanko ottaa suihin sulta. 

Ajattelin, että nyt kuulin väärin. Kysyin Sannalta , että mitä että ?

Sanna nousi laitteelta pois ja tuli eteeni ja alkoi imeä kaluani.

Kaluni seisoi älyttömän kovana ja jonkun ajan päästä tunsin kuinka spermat lensi Sannan

Olipa mukava tarina vaikkakin vähän lyhyt 👍 silti yläpeukun arvoinen..ei se tuon kummempaa tarvi olla kun tulee hyvä fiilis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi