Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on "vaaraton"?

Vierailija
27.12.2025 |

Naispuoliset ystäväni puhuivat siitä kuinka kenen tahansa miehen kanssa ei ole turvallista viettää aikaa. Sitten toinen heitsä kommentoi "sä olet ainakin niin vaaraton, ettei tarvitsisi pelätä".
Jotenkin tuli sellainen fiilis, ettei tämä ollut pelkästään positiivinen asia...
vrt. muut adjektiivit kuten turvallinen tai luotettava.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaraton ja pidän naista kuin kukkaa kämmenellä. 
-kilttis

Kilttiksillä ei ole naista. 

Vierailija
42/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis: "Minä hengitän. Olen siis miehistä parhain. Huolikaa joku minut, perkele!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kilttis

Kilttiksillä ei ole naista. 

Eipä varsinkaan sen jälkeen kun on hakannut naisen hengiltä kynttilänjalalla. Ullanlinnan psykiatri oli tyypillinen kilttis.

Vierailija
44/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täysin vaaraton. Jokaisella on se raja olemassa missä hermot menee täysin.

Mies tässä, vaikka minulta menee hermot, silti äärimmäisyyteen vietynä huudan.

Vierailija
45/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kilttis

Kilttikset ovat inceleitä jotka rakastavat vain omaa mulkkuaan. 

Vierailija
46/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysynyt siltä naiselta silloin? Me ei lopulta voida tietää.

Vaaraton = neutraali. Eli et nosta naisen fysiologisia stressitasoja kuten vaarallinen mies nostaisi, mutta et laskekaan kuten turvallinen mies. 

Vierailija
47/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaraton tarkoittaa säyseää, kesyä, sellaista jossa ei ole oikein kipinää tai munaa. Sellainen ihan kiva.

Mutta ei ole seksuaalista potentiaalia.

Tämä.
Minua on kuvattu "kehuna" vaarattomaksi. Tästä on sitten myöhemmin seurannut:
A) tiedustelu, olenko hetero
B) tunnustus, ettei nainen voisi koskaan nähdä minua seksuaalisessa mielessä kiinnostavana

Käsi sydämelle: Kun katsot perheitä ruokakaupassa, leikkipuistossa, tai missä tahansa, niin uskotko tosiaan niiden kaikkien perheenisien karisman olevan siinä, että he ovat vaarallisia? Vaikuttavatko he sinusta vaarallisilta, vaikka perheelliset työkaverisi, tai isät jotka vievät lapsiaan leikkipuistoihin?

Tuollainen vaarallisten miesten ihannointi on lähinnä kriminaalipiirien juttu, eli jos sellaisessa liikut, niin sitten varmasti

Minä taas olen keskiluokkaisena perheenisänä samaa mieltä kuin ap.
Vaaraton ei tarkoita tässä yhteydessä vaarallisen vastakohtaa, vaan on seksuaalis-romanttisessa mielessä selkeästi negatiivinen kommentti.
Totuus nyt vain on, että naiset ovat siinä mielessä biologisesti kivikaudella, etteivät viehäty heikosta ja seksuaalisesti passiivisesta miehestä. Ja sellainen mies on vaaraton.
Positiivinen termi olisi "turvallinen", joka käytännössä tarkoittaa miestä joka kykenee myös suojelemaan pesuettaan. Useimmat naiset pitävät miehestä joka on seksuaalisesti aloitteentekijä ja itse seksissä dominoivampi osapuoli, vaikka kuinka naiset karsastaisivat itse d-sanaa. "Turvallinen" mies on sellainen, jolla on kykyä olla seksuaalisesti ja muutenkin vaarallinen, mutta ei halua olla vaarallinen. Vaaraton mies on heikko mies jolla ei ole ainakaan kykyä olla vaarallinen, ja kyvytön mies ei naisia kiinnosta.

Vierailija
48/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole puskaraiskaaja tai muu sekopää. 

Vierailija
49/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaraton = autisti insinööri tai DI

KOLMEN LEIKKEELEEN DI !!!!!

Ollaanpa tarkkoja näiden juttujen kanssa!

Vierailija
50/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaanpa kaksi miestä.
Mies A on pienikokoinen, korkeaääninen, heikko, lähes pelokas. Ei tee koskaan aloitetta naiselle, vaan toivoo naisen vievän kun hän vikisee. Tämä mies kunnioittaa naisia suuresti, eikä vahingoittaisi naista.
Mies B on pitkä ja raamikas, matalaääninen, itsevarma ja määrätietoinen. Sellainen mies joka ihatuessaan naiseen on erittäin aktiivinen ja yritteliäs. Tämä mies rakastaa naisia suuresti, eikä vahingoittaisi naista.
Aika moni nainen voisi kuvata miestä A vaarattomaksi. Mutta yksikään nainen ei kuvaisi miestä B vaarattomaksi.
Kummalle sinä ennemmin avaisit reitesi? 100% varmuudella joko miehelle B, tai et kummallekaan.

Vierailija
51/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luonnollista, että tuossa tilanteessa on haluttu ilmaista, että miespuolinen ystävä on vaaraton. Kommentti on varmasti tarkoitettu positiiviseksi. Jos ap.lla on ollut naisia elämässään, ei tuota kannata analysoida yhtään pidemmälle. Jos taas kaiki suhteet on jäänyt ystävyystasolle kertoo se enemmän kuin yksi yksittäinen lause.

Vierailija
52/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaraton mies on sellainen mikä ei kiinnosta naista miehenä, vaan on hajuton, mauton ja naisen silmissä sukupuoleton.Tälläisen kanssa nainen ei koskaan haluaisi olla, eikä kuvittele muidenkaan haluavan.

Vierailija
53/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti vaaraton on sellainen elinkautisvanki, jonka RISE on päättänyt laskea vapaalle jalalle, koska kaveri on lusinut monta vuotta, mutta oppinut bosessa syömään haarukalla ja veitsellä, ja sanomaan vartijalle huomenta.

Muutenkin on käynyt ilmi, että kundillahan oli ollut vaikea lapsuus, ja isä oli ollut väkivaltainen hunsvotti, ja siitähän koko kommellus oli johtunut. Mutta nyt on asiat saatu raiteilleen, ja väärinkäsitys oikaistu. 

Vierailija
54/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies A on pienikokoinen, korkeaääninen, heikko, lähes pelokas. Ei tee koskaan aloitetta naiselle, vaan toivoo naisen vievän kun hän vikisee. Tämä mies kunnioittaa naisia suuresti, eikä vahingoittaisi naista.
Mies B on pitkä ja raamikas, matalaääninen, itsevarma ja määrätietoinen. Sellainen mies joka ihatuessaan naiseen on erittäin aktiivinen ja yritteliäs. Tämä mies rakastaa naisia suuresti, eikä vahingoittaisi naista.
Aika moni nainen voisi kuvata miestä A vaarattomaksi. Mutta yksikään nainen ei kuvaisi miestä B vaarattomaksi.
Kummalle sinä ennemmin avaisit reitesi? 100% varmuudella joko miehelle B, tai et kummallekaan.

Itse kuvailisin vaaralliseksi oikeasti vaarallisia miehiä - joilla on esim. väkivaltataipumusta, huumeiden vuoksi arvaamattomuutta, persoonallisuushäiriöitä, misogyyninen ajattelutapa. Miksi miehen B kohdalla ei mainittu, että hän kunnioittaa naisia? Onko niin, että hän EI kunnioita? Minusta sellainen ihminen, joka ylipäänsä ei kunnioita joitain kanssaihmisiä (ilman, että epäkunnioitukselle on selkeästi aihetta), on epäilyttävä ja ehkä siinä mielessä potentiaalisesti vaarallinen. Se olisi tuossa ainoa syy, miksi saattaisin pitää henkilöä B ainakin potentiaalisesti vaarallisena - jos häneltä puuttuu kunnioitus toisia ihmisiä, esim. naisia kohtaan, ja sitä kautta mahdollisesti puuttuu kunnioitus vaikkapa toisen itsemääräämisoikeutta kohtaan. Kirjoitit kuitenkin, että hänkään ei vahingoittaisi naisia. Jos hän ei ole oikeasti vaarallinen, en kuvaisi kyllä häntäkään vaaralliseksi. Eikä tähän vaikuta henkilön A passiivisuus tai pelokkuus eikä henkilön B itsevarmuus.

Seksiä ajatellen ei kiinnosta seksuaalisesti passiivinen ihminen, joten A ei pääsisi jatkoon. B voisi päästä vain, mikäli aika moni muu asia loksahtaisi kohdalleen - en vielä tuon listauksesi perusteella kiinnostuisi seksistä hänen kanssaan. Mutta seksiä harrastaisin vain sellaisen ihmisen kanssa, joka on turvallinen ja joka EI ole vaarallinen.

Vierailija
55/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaraton mies = nössö, pelle, ei vakavasti otettava

Vierailija
56/67 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuvailisin vaaralliseksi oikeasti vaarallisia miehiä - joilla on esim. väkivaltataipumusta, huumeiden vuoksi arvaamattomuutta, persoonallisuushäiriöitä, misogyyninen ajattelutapa. Miksi miehen B kohdalla

Seksuaalisesti passiivinen ihminen tarkoittaa tässä miestä joka käyttäytyy kuin enemmistö naisista. Eli odottaa miehen aloitetta ja mieluummin alistuu kuin dominoi seksissä.
Ja tämä on juurikin vaaraton mies. vs. turvallinen mies.

Vierailija
57/67 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies. Komea linnakundikin muuttuu yllättäen vaarattomaksi väärinymmärretyksi mies-paraksi, jolle pitää nyt vain antaa mahdollisuus. Sitten tuleekin yllätyksenä kun nyrkki alkaa heilua.

Vierailija
58/67 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ted Bundy tai Michael Penttilä on varmasti vaikuttanut monen mielestä vaarattomalta.

Olihan Mansonkin erittäin suosittu nuorten naisten keskuudessa. Onneksi päättivät kaikki päivänsä vankilassa.

Vierailija
59/67 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollut tai neliraajahalvaantunut.

;D

Vierailija
60/67 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotentti!