Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISTEN TIISTAI*****

24.04.2007 |

Illan viimeisenä ja aamun ensimmäisenä aloittelen uuden pinon, kun tuo edellinen oli jo 24 viestiä, ei mene liian rankaksi luettavaksi.

Jos joku osaa liittää tuon edellisen pinon, niin suuri KIITOS

Huomaan, ettei enää ole niin tolkutonta väsymystä kun kävin viimeviikolla ostamassa multitabs raskaus tabletteja ja oon kaksi per päivä ottanu, huima apu viimeviikkoiseen

P-M rv 6+2

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin taas skarpata ton raksuasvitamiinin kanssa! Olen meinaan viimoset 4pv:ää varmaan unohtanu ottaa ja yöks että kaks viimosta päivää onkin ollut paha olla!! Oikeesti ihan koko ajan on sellanen olo että koska pitää lähteä oksentamaan =X Kaupassakin eilen kauhuissani pälyilin että mihin sitä sitten voi juosta ja paniikki iskee!! Siispä vitamiinit nassuun taas tänään jospa olis mullakin vaikutusta! =)

Sen puoleen toki hyvä että on pahaa oloa niin on myös varmempi olo että se vaavi edelleen siellä masussa kasvaa ja porskuttaa! Mulla on tänään ne viikot jollon eka meni kesken ja vaikka ei oo mitään logiikkaa siinä että samaan aikaan menis niin kyllä ihan kiva on kun tämä päivä on ohi ;)

Tänään tarttis jaksaa ommella tytöille naamiaisasut..jaa milläköhän energialla =O Mut pakko mennä yrittään!!

Vierailija
2/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10138356&p=2&tmode=1&smod…

Linkitys ei ole sen vaikeampaa (ainakin IE:ssä) kuin että menee edellisen keskustelun otsikkolinkin päälle ja painaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitsee copy shortcut. Tämän sitten liittää uuteen viestiin. Saman asian ajaa jos avaa keskustelun ekan sivun ja kopioi osoitteen osoitekentästä.

Raskausvitamiineja. Täytyy katsella miten tämä olo kehittyy, muutoin ajattelin pysytellä tutuissa ja turvallisissa kalkkitableteissa (niissä on kyllä mukana jotain vitamiinejakin). Kalkkia syön siis jatkuvasti kun laktoosi-intoleranssin takia maitotuotteita käytän kohtuullisen pieniä määriä ihan normaalistikin.

Tällä hetkellä pientä ällötystä havaittavissa vain aamuisin ja toivottavasti se ei kovin pahaksi intoudu.

V2.1, 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äklöttävä kysymys heti alkuun: tuleeko teillä muilla välillä ovisliman tapaista limaa? Sellaista venyvää kuten ovulaation aikana?

Varmaan ihan normaalia on, mutta itteäni on alkanut äklöttää :( Koko ajan on sellainen olo kuin olisi pissat housussa ja se lima suorastaan ilahduttaa, kun joutuu muutenkin käymään sata kertaa vessassa per päivä.

Paha olo on onneksi vähän helpottanut, vaikka kyllä sitäkin esiintyy :( Kunnon ruoka ei oikein mene alas, vaikka sitä pitäisi saada, että lähtisi nälkä. Helpottaa jos on jotain ruokaa, jota voi napostella pitkin päivää, eikä tarvitse syödä mitään isoa satsia kerralla. En vaan keksi mitään muuta syötävää kuin hedelmät ja niistä ei lähde nälkä :P

Anteeksi ruikutus :) Miestä en jaksa rasittaa jatkuvasti ja jonnekin pitää saada purkautua ;)

rv 7+3

Vierailija
4/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varovaisesti ilmottautua tänne jonon jatkoksi. eilen plussasin haalean plussan ja tänään se oli jo vahvempi. :)

kaksi keskenmenoa takana (8/06 ja 11/06), joten pelokkaana vielä ja varmasti jatkossakin. mies ei osaa asiasta iloita, välttelee puhumistakin, mutta kai sekin odottaa kovasti...

liimaa pitäisi kai syödä, jotta toi pysyisi nyt kyydissä...

onko kellään mitään vinkkejä/ideoita, joilla pystyisi edes vähän edesauttamaan raskauden jatkumista?

t. sikkaralla ja tirppis, rv. 4+2 (la 30.12.2007)

Vierailija
5/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla ollu? En muista edellisistä tämmöistä... Vai sattuiko vai stressiä samaan aikaan... Kasvoja joudun puhdistaa kolme -neljä kertaa päivässä, kun on kokoajan paksun öljyn peitossa, muuten ihan siisti ja hyvinvoiva.

Mulla oli 5.viikolla ruskeeta tuhrua pari päivää ja nyt eilen tuli tippa pyyhkiessä (6+0). Viikonloppuna kyllä ajettiin autolla 4,5h matka, joka tuntui pahalta pari vikaa tuntia... Mistäköhän moinen johtuisi? Pelkään, että menee kesken tai sitten odotan kaksosia :) toivottavasti kaikki olisi hyvin. Saisikohan tiputtelun takia alkuraskauden ultran?

Miten ajattelitte kertoa vauvauutisen sukulaisille/kavereille? Olisko jotain hauskoja vinkkejä? Joku sanoi ostavansa " isosisko" -paidan kuopukselle ja katsoa kauanko kestää ennen kuin tajutaan. Hauska idea! Me laitettin kuopuksesta se tekstari" Salaisuuden suuren, kuiskaan mukaan tuulen: On masussani pinet sormet ja varpaat, nyt jo varmaan arvaat: On ilomme suuri ja rajaton, meille vauva tulossa on!"

Vierailija
6/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun mä unohdan nuo nimimerkit, kun en niitä tässä vastatessa näe... mutta tuo liiman syöminen oli hauska. Osta myös ne tarrasukat ;) Mäkin mietin tuota miten saisi vauva pysymään mukana tai siis edesauttamaan sitä, mutta en osaa sanoa mitä vois tehdä. Yritän ottaa rauhallisesti, jos tuntuu siltä. Mulla on välillä aika ilkeä painontunne alavatsassa. Odotan vaan, että viikot kuluisi ja kuulisi sydänäänet.

Vierailija
7/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Josko ehtisi näpytellä ekaa viestiä tänne joulukuisiin :)! Plussannut olen jo jokunen viikko sitten (laskurin mukaan la 6.12), mutta tuntuu että en millään ehdi kirjoittelemaan. Ketjuja olen kyllä lueskellut silloin tällöin ja jo lukemisen tuoma vertaistuki on ollut hyvää (kiitos kaikille!), mutta välillä olisi tietty kiva ehtiä itsekin kirjoittamaan.

Meille odotetaan pitkän odotuksen jälkeen pikkukakkosta. Tuleva isosisko täyttää kesällä 4v. Olo on ollut ihan ok, lukuunottamatta aivan älytöntä palelua!! Lisäksi mahaa nippailee aika paljon, ja pitkän yrityksen ja lähipiirissä juuri aika myöhäisessä vaiheessa tapahtuneiden km:n jälkeen olen aika varovaisesti liikkeellä. Neuvolakin on vasta 9.5 enkä yksityiseen ultraankaan aio mennä.

Me emme ole kertoneet tulokkaasta vielä kenellekään eikä aikomus ole kertoakaan vielä aikoihin. Musta on oikeastaan tosi kiva pitää tämä ihana asia ihan vain miehen ja minun välisenä. Jo joskus aikaisemmassa pinossa joku kyseli, miten peittää raskaus mahdollisimman pitkään. Sitä tässä itsekin mietiskelen. Tyylini on pitää aika tyköistuvia vaatteita, joten löysiä vaatteita varmaan heti ihmeteltäisiin. No, itse asiassa juuri eilen kaksi työkaveria kysyi, että oletko raskaana :); että voi olla ettei pysy salassa niin pitkään. Mitään mahaa ei tietty vielä ole, enkä ole kenellekään yrityksestämme puhunut, joten en tiedä mistä nuo kysymykset pullahtivat.

No tässähän oli päällimmäiset. Hyvää tiistaita kaikille!

Vierailija
8/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun aamulla kehuin miten vähän väsyttää, niin nyt kroppa kirkuu päiväunia. Tosiaankin olen myös miettiny, olisko joku keino auttaa vauvelia kyydissä pysymään. Miten olisi esim. greippimehu, siitähän sanotaan olevan hyötyä ainakin hedelmöittymisessä???

En tässä suinkaan hätäile (en niin ollenkaan), mutta voi että vauvan vaatteet näyttää niin somalta tuolla kaupan hyllyissä.... Oi ku tekis mieli ostaa hyllyt tyhjiksi.

Iltapäivän galluppia: aiotteko ottaa äitiyspakkauksen?

- en varmaankaan ota, kaupat siis notkuu kaikkea ihanaa, varmaan saan sillä rahalla ja pienellä extralla kivat vaatteet ja tarvikkeet

T: hätähousu

Vierailija
9/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä töissä vatsataudin jälkeen. Oli aika rankkaa ja huono olokin oli välillä. Muksut ymmärsi ku pyysin niitä touhuamaan hieman rauhallisemmin (ei suoraa huutoa niinku yleensä). :)

Hyvä vinkki noi vitamiinit. Pitääpä itsekin käydä niitä noutamassa. Oon napannu pojan ihan perusvitamiinilitkua, mut oma on aina paras!

Tää väsykausi on mulla nyt vasta alullaan, joten huh huh.. onneks on muitakin samassa junassa - heh heh.

Me ajateltiin kertoilla tutuille ja sukulaisille tuossa 12-16 viikkojen välillä. En halua kuulla yhtään kommenttia sitä aikasemmin, varsinkaan sukulaisilta. Tiedän anopin mielipiteen.. ei olis saanu tulla enempää muksuja ennen ku o vakkariduuni ja hyvät dollarit kädessä. Aika inhottavaa sanon mä! Kyl me pärjätään nyttekin ihan ok ja sit vauva kyllä " elättää itse itsensä" eli saa lapsilisän, jolla ainakin edellinen pärjäs ihan mainiosti. Toki jos haluaa luxuselämää pienokaiselle, kuluu myös rahaa. Meille riittää, että koko perheellä on ihan hyvä olla.

Näissä mietteissä poitsua hakemaan päiväkodista.

Visbe rv7

Vierailija
10/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunia: Mulla myös epämiellyttävää limaa. Aina kun lorahtaa täytyy käydä tarkistamassa, että olihan vaan sitä limaa. Olen pienesti vainoharhainen, vaikka yritän kaikkea muuta.

Sikkaralla: Tervetuloa mukaan! valitettavasti en tiedä vinkkejä matkustajan kyydissä pysymiseen. pidetään täällä sormet ja varpaat pystyssä ja sinä koivet ristissä, niin eiköhän se siitä :)

Doshijas: Toivotaan, että tiputtelu olisi merkki niistä kaksosista :)

Kertomista en ole miettinyt, kun en uskalla ajatella niin pitkälle. Sisaren synttärit on kyllä tulossa toukokuussa ja siellä varmaan tulee kerrottua, jos joku ihmettelee limulinjaa... niin ja saunaankin varmaan menen niin voipi olla vaikeaa pitää salassa.

Äitiyspakkausgalluppiin: En ota, kun esikosta olen kaiken säästänyt ja onhan sitä uuttakin kiva ostaa.

ON: Väsyttää, pissatta ja kova nälkä alituiseen, jota tällä hetkellä poistan kaksin käsin karkkia syömällä. Muita oireita ei juuri ole. Rinnoissa ei mitään, ei pahoinvointia, ei juilimisia, että kyllä tämä jännitystä pitää yllä.

Iksu rv6+1

Vierailija
11/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan toivottoman huono nikkismuisti, mutta joku kyseli, onko mitään konstia, jolla voisi hieman km ehkäistä. Tosiasiahan on, että itse sitä km ei pysty kovinkaan aiheuttamaan, joten ei siihen mitään ihmeellisiä vastalääkkeitäkään liene, MUTTA... Ystäväiseni kävi ihanalla naisgynellä toisen pikkuviikoisen km jälkeen ja tämä lääkäri oli suositellut ottamaan päivittäin lasten disperinin. Auttaa kuulemma jotenkin istukan verenkiertoa ja ihan kuulemma ilman raskauttakin yli nelikymppisille suositellaan ko hoitoa??? En ole kyllä mistään muualta saanut vahvistusta tälle hoidolle, jotta kovin varmana en sitä uskalla suositella... Pitänee vähän googlettaa, olisiko lisää infoa asiasta jossain päin nettiä...

ON: Farkut kiristää!! Kyllä tuo kerran venytetty maha pumpsahtaa äkkiä. Esikoista odottaessa sain pitää normaalit vaatteet kriittiset 12 viikkoa, mutta nyt on ihan eri meininki mahan kanssa. Kauan en kyllä voi tätä salailla. Tänään vähän pirteempi olo laiskotellun päivän ja hyvin nukutun yön jälkeen. Esikon kanssa käytiin neuvolassa ja siellä oli kaikki hyvin. Piikkikin tuli reiteen, eikä poika ollut moksiskaan.

Ruuanlaittopuuhiin, isi tuossa tuokiossa kotona!

Liimoja ja tarroja kaikille !!

t. Hoobee + tonttuli 7+5

Vierailija
12/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin sitten tuon keskenmenon ja disperinin ja kyllähän löytyi ristiriitaista tietoa. Keskustelupalstoilla useat naiset kertoivat lääkäreiden määräyksistä ja lääkeaineohjeessa oli puolestaan tällaista tietoa:

" Raskauden ensimmäisen ja toisen kolmanneksen aikana asetyylisalisyylihappoa ei pitäisi käyttää ellei ehdottoman välttämätöntä. Jos raskautta yrittävä tai ensimmäisellä/toisella raskauskolmanneksella oleva nainen käyttää asetyylisalisyylihappoa, tulisi käyttää mahdollisimman pientä annosta ja mahdollisimman lyhytkestoisesti"

Äkkiseltään voisi siis ajatella, että henkilöt, joilla on joku tukosriski, niin tuo pieni 50 mg annos voisi olla ok, mutta " normaaleilla" ehkä ei kannata alkaa riskeerata. Tämä mun henk. koht. mielipide tämän lyhyen etsiskelyn perusteella. Pitää illalla vielä etsiä lisää tietoa, mutta nyt on todellakin mentävä sitä ruokaa laittamaan =)

Vierailija
13/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikkarallako kyseli km: ehkäisyistä..en tiedä siitä mutta ystäväni sai aikoinaan 2 keskenmenoa aika peräkkäin, sitten kolmas, neljäs ja viideskin raskaus kesti loppuun asti. Lääkäri oli sanonut että kohtu vaati vähän harjoittelua ensin. Eli on nyt 3 lapsen äiti! :)

Mulla on yhä vaan jotenkin niin mieli maassa tän yllätysraskauden kanssa että tuntuu etten kehtaa tänne kirjoitellakaan kun muut olette niin positiivisella mielellä, niinkuin pitääkin olla. Tämä vaan sotkee koko pakan ja tuo terveyskysymys askarruttaa kovin. Soitin tänään naikkarille ja juttelin 3 eri tyypin kanssa kohtuni tilanteesta mutta eipä mitään tolkkua tullut. Lisätutkimuksiin nyt sitten muutaman viikon päästä sinne menen. Kaikista rankinta on jos sanovat ettei kohtu välttämättä kestä, en siis aborttiakaan pysty ajatella. Vaikeeta! Sorry valitus..

Kertomisesta, omalle äitilleni kerroin eikä vastaanotto kovin häävi ollut, lähinnä hulluutta tämä tällainen kuulema. Muille en uskalla edes kertoa, ennenkuin saan oman mieleni ylös tästä hilattua.

No riittää valitus! Ihana että tämä palsta on olemassa, saa jokainen mieltänsä purkaa..

t. mariadee ja tonttu 6+1

Vierailija
14/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin jo ties kuinka pitkä pätkän ja kappas vaan, katosi jonnekkin koko teksti! Ärh..

Piitu-Miina ja Hippuskainen olivat vitamiineja kokeilleet. Pitäisi varmaan hankkia itsellenikin, jospa ne autaisivat tähän armottomaan väsymykseen.. P-M:n kyssäriin äitiyspakkauksesta: itse ajattelin sellaisen ottaa, koska ensimmäinen tulossa ja tarvikkeita ja vaatteita ei ole yhtään olemassa. Muistaakseni jos sen rahana ottaa, niin summa on aika pieni siihen pakkauksen sisältöön verrattuna.

Nunia: mulla tulee kans limaa... ja välillä jopa vähän punertavaa, mutta ei verta kuitenkaan. Kamala tarkkailu koko ajan päällä. Eilen nousin nopeasti sohvalta ja alavatsasta viilsi tosi kovaa. Lopuillan olin ihan paniikissa, että alkaako verenvuoto ja koskeeko liikkuminen jne. Onneksi ei ole vuotoja tullut.

Tervetuloa sikkaralla ja Kääryle mukaan :)

Doshijas: Olen jostain kuullut/lukenut, että raskauden aikana voi tukkaa lähteä päästä jopa reilustikin. Kai sekin on yksilöllistä. Toivottavasti sun kohdalla on vain väliaikainen tilanne. Hormonit tuntuu vaikuttavan ihan kaikkeen.

Kuka kyseli muille kertomisesta? Meillä on ukkelin kanssa se periaate, että pidetään salassa ainakin niin kauan kun on se " kriittinen aika" ohitettu. Oliko se sen 12 vkoa? Käytännössä voi olla vaikeaa, sillä touko-kesäkuulle on tiedossa ihan kamalasti kekkereitä ja meikäläinen ei ole yleensä viinilasista kieltäytynyt juhlatilanteissa.. Eli saa nähdä kuinka nopsaan kaverit alkaa kysellä. Ja ekana sitten olisi kiva kertoa vanhemmille :)

HooBee: mulla on jo nyt sellainen olo, että housut ei mahdu jalkaan! Voiko muka olla jo tässä vaiheessa... Tällä menolla pukeudun telttaan jo viikolla 10 :)

Mariadeelle tsemiä!! Kyllä se fiilis siitä nousee kun saat vähän ajatuksiasi selväksi. Raskautesi on ihana asia :)

Sintagma ja Niad, onpa hauskaa että meillä on sama la!

Toivottavasti tappelut miehen kanssa on ohi päin menossa. Ehkä se ei vielä vaan ole sisäistänyt koko asiaa. Miehet on välillä vähän hitaampia hokaamaan näitä juttuja ;) hih, siis ei millään pahalla ukkelit :))

Jokos teillä on vappusuunnitelmia? Itselläni ei oikein ole ja normaali vapun vietto isolla kaveriporukalla ei oikein houkuttele... Se olisi ensimmäinen kerta kun pitäisi selitellä " lasiin sylkemistä" . Meillä kun ei lähikaveripiirissä ole vielä lapsia ja varmaan siideriä normaalioloissa tulis muutama otettua... Nyt sitä ei voisi vähempää mieli tehdä, hyi ja yäk :))

terkuin Gaiole

rv 4+5

Vierailija
15/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eilen sohvalta noustessa vihlas aivan kamalasti alavatsaan ja sama yskähtäessä! Tuntui ihan joltain liitoskivulta tai mitä kohdun kannattimien venymiskivulta mut en tiennyt että niitä voi olla näin aikasin! Ja mulla on myös tuo et housut ruvennu puristamaan! Ja olen muutenkin xl-kokoa ja koko raskauden ajan eli nyt tiedossa olleen 8 päivää olen syönyt kevyemmin kun yleensä ja silti pursuaa... Aika jännä ja mistäköhän johtuu. En todellakaan aio siirtyä mammahousuihin vkolla 5-6! Eikä mulla kyllä oo mitään asiallisia löysempiä housujakaan...

Mulla on kamala olo, väsy ja v-tutus päällä koko ajan ja jatkuvasti. Oon kamala, huudan lapsille :-( oon surkea tyyppi :-( hormonit temppuilee eikä seinään lopetettu ahdistuslääkitys auta asiaa...

Sintagma 4+6

Vierailija
16/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla vielä lukemaan ja kirjoittamaan. Ukko tuossa saunan jälkeen " kauhisteli" että onpas tuo maha ryllähtäny kasvaa, ja itsellä ihan sama fiilis. Ihan käsittämätöntä kun eihän sen pitäis vielä tässävaiheessa näkyä. Toki on läskiä päällä avustamassa pömpötystä, mutta ei mene enää farkut jalkaan. Käväisi mielessä sekin, että onko tämä jo pidemmällä kuin luulen, oli nimittäin se km (vai oliko ja jos oli, niin mikä sitten on oikee hedelmöittymisajankohta?)

P-M

Vierailija
17/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paniikissa kertomaan, että vajaa tunti sitten veskissä käydessä tuli paperiin pyyhkäisy verta!

Ja heti päälle ihan kamala huoli, että tässäkö tämä nyt on.. Saman tien alkoi tuntua oikealla puolella munasarjoissa (?), ei mitään kovaa kipua vaan sellaista " ikävää tuntumista" . Ehkä kuin lievää kk-kipua. Ei siis vuoda, vaan se yksi pyyhkäisy verta tuli. Samoin kuin silloin, kun luulin tädin tulevan paikalle.

Pakko varata lääkäri. En tiedä mitä näin aikaisessa pystyvät sanomaan, käskevät varmaan vaan odottamaan.. :(

Onko muilla ollut mitään vastaavaa?

Lisäksi auttakaa urpoa raskauskiekossa: pitäisikö joka päivä muuttua se rv luku? Eli kun eilen oli 4+5 niin tänään pitäisi olla 4+6? Näin itse käsitin. No se Oulun raskauskiekko näytti mulle eilen 4+5 ja tänään samaa lukua..

t. peloissaan oleva Gaiole

Vierailija
18/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaiole: Ole nyt vielä rauhallisin mielin. Pieni määrä verta voi johtua niin monesta asiasta esim. kuivista limakalvoista, tuplaraskaudesta :). Minulla ainakin kaikki 4 km ovat alkaneet ihan reiluilla kivuilla ja vuodoilla. Voimakas selkäsärky oli kahdessa km jo ennen vuotoa. Seuraile tilannetta ja soita neuvolaan jos vuotoa tulee uudestaan, niin saat ajan ultraan. Terveyskeskuslääkärejä tai päivystystä en suosittele, koska sieltä ei saa matkaansa kuin pahan mielen ( ainakin itse olen saanut kahdella kerralla niin kamalaa kommenttia, että itkin koko kotimatkan).

Voimia sinulle kovasti.

Vierailija
19/19 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten katsottua 4D dokumentti kaksipäisestä vauvasta, ei ehkä kovin järkevää tässä tilassa, varsinkaan isännän jo nukkuessa...

Gaiole: Verinen pyyhkäisy ei aihetta huoleen! Mulla oli edellisessä raskaudessa melkein kerran kuukaudessa jotain pientä tuhruvuotoa - ei juurikaan pöksyihin asti, mutta usein pyyhkäistessä ja kutakuinkin silloin, kun kuutaustisten aika olisi ollut. Olin tietenkin esikoista odottaessa huolesta ymmyrkäisenä ekoina kuukausina, mutta kaikki meni hienosti ja poju täytti juuri vuoden =)

Gallupvastaus: en aio ottaa äitiyspakkausta, koska esikoiselle paketin otin ja tavarat ovat edelleen hyvässä kuosissa. Lisäksi olemme saaneet hurjasti lasten vaatteita ystäviltä, joten rahana ja jotain specialia ostamaan =)

ON:Mulle ilmaantui uusi oire, josta en kärsinyt ollenkaan edellisessä raskaudessa:mieliteot! Vetäisin tänään purkillisen vihreitä oliiveja yhdeltä istumalta. Yleensä en juurikaan edes syö koko vihreitä oliiveja, mustia vaan. Sitten toinen himo on salmiakki. Ei kovin järkevää vetää suolaisia oliiveja ja salmiakkia kaksin käsin. Nyt on sormista lähtien joka paikka turvoksissa, joten pakko yrittää hillitä noita syömishimoja, varsinkin kun noi housut kiristi jo ennen ahmimiskohtausta!

Voimia kaikille eri tilanteissa oleville " siunatuille" sisarille!