Käyttekö fasun kahviloissa? Eikö siellä ole sairaan kallista?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskustan alueella on useita. Eiliseen asti olin sitä mieltä, että Fasun caputsino on suomen parasta. Olin erittäin ruuhkaisessa pisteessä, kahvi ei mielestäni ollut tarpeeksi kuumaa. Tuntui maussa. Kaiken lisäksi otin lusikan, joka oli todella likainen. Ilmoitin työntekijälle,joka sanoi että oli juuri tullut vuoroon. Kysyin oliko lisikat tulleet pesusta, lusikassa oli runsaasti suklaatöhnää. Hän kyllä kiitti kun ilmoitin asiasta, mutta asia jäi siihen. Jäi huono maku suuhun käynnistä, en aio mennä enää ainakaan kyseiseen kahvilaan.
Eli fasun kahviloita on vain Helsingin keskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Käyn. Se Fazerin suklaakakkupala on ihan mahtava
🤮
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskustan alueella on useita. Eiliseen asti olin sitä mieltä, että Fasun caputsino on suomen parasta. Olin erittäin ruuhkaisessa pisteessä, kahvi ei mielestäni ollut tarpeeksi kuumaa. Tuntui maussa. Kaiken lisäksi otin lusikan, joka oli todella likainen. Ilmoitin työntekijälle,joka sanoi että oli juuri tullut vuoroon. Kysyin oliko lisikat tulleet pesusta, lusikassa oli runsaasti suklaatöhnää. Hän kyllä kiitti kun ilmoitin asiasta, mutta asia jäi siihen. Jäi huono maku suuhun käynnistä, en aio mennä enää ainakaan kyseiseen kahvilaan.
Olisit kertonut pisteen nimen.
Mikä on fasun kahvila? Joku ketju?
Vierailija kirjoitti:
Missä on fasun kahviloita? En ole nähnyt tuollaista missään.
Kluuvi, Kamppi, Töölössä kaksi, onko Munkkivuoressakin. Muita en nyt muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on fasun kahviloita? En ole nähnyt tuollaista missään.
Kluuvi, Kamppi, Töölössä kaksi, onko Munkkivuoressakin. Muita en nyt muista.
Aivan. Eli toimivat Helsingissä. Ilmanko en ole muualla nähnyt.
eikös kaikissa kahviloissa ole kallista?
kahvia voi keittää kotonakin, jos halua haaskata rahojaan.
Jätä rööki ja keskikalja pois niin sinäkin voit käydä
Itselleni kahvila on arjen luksusta, ja jos kerran kuukaudessa käyn niin en etsi edullisinta vaihtoehtoa. Arkikahvit ja -kakut syödään kotona.
En käy. Meillä laitamalla hyvä kahvila ja ravintola. Kahvila on kyllä,kallis mutta vien rahat alueelle missä asun. Kummatkin laadukkaita. Keskustaan en enää lähde.
Tampere