Käyttekö fasun kahviloissa? Eikö siellä ole sairaan kallista?
Kommentit (21)
En käy, mutta on hyvä että on vaihtoehtoja. Joillakin on enemmän rahaa tai parempi maku kuin toisilla.
Käyn. Se Fazerin suklaakakkupala on ihan mahtava
En käy.
Siellä ei voi kuulemma maksaa käteisellä.
Se kalleus on suhteessa omaan varallisuuteen. Kyllä siellä väkeä käy
Tulee vedätyksen maku. Rahat pois - mentaliteetti. Ap
Käyn, mutta juon vain kahvin. Ne paakkelsit ovat muutenkin ihan liian isoja yhden henkilön syödä. Leivästä en ikinä maksaisi niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei saa maksaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Se kalleus on suhteessa omaan varallisuuteen. Kyllä siellä väkeä käy
Vaikka olisi varaa, ei pidä olla tyhmä. Ap
Tänä vuonna oon käynyt jopa kahdesti. Mut todella iso laatuero Tampereen ja Helsingin (Kamppi) välillä. Eikä Hesassa saanut edes sitä suklaakonvehtia aamupalan kylkiäiseksi :D Eikä santsikuppi kuulunut hintaan (tai ei muistanut sanoa siitä). Plus aamiainen oli kuivemman makuinen Hesassa. Muutenkin epäsiistimpi ja mölyisempi tuo Kampin kahvila.
Vierailija kirjoitti:
Perusta itse kahvila Helsingin keskustaan ja kokeile miten halvalla pystyt myymään kahvia ja leivonnaisia asiakkaillesi, niin että voit palkata henkilökuntaa ja maksaa tilavuoran. Palataan sitten asiaan.
Ainoa kunnon Fasun kahvila on Kluuvikadulla. Muualle on turha mennä. Ja tuonnekin, kun on vain jotain juhlimisen aihetta tai kauniita muistoja kyseisestä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna oon käynyt jopa kahdesti. Mut todella iso laatuero Tampereen ja Helsingin (Kamppi) välillä. Eikä Hesassa saanut edes sitä suklaakonvehtia aamupalan kylkiäiseksi :D Eikä santsikuppi kuulunut hintaan (tai ei muistanut sanoa siitä). Plus aamiainen oli kuivemman makuinen Hesassa. Muutenkin epäsiistimpi ja mölyisempi tuo Kampin kahvila.
Kampin keskuksen Fazer onkin kaoottinen inferno, mutta jo Runeberginkadun Fazerilla on inhimillisempi tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
En käy.
Siellä ei voi kuulemma maksaa käteisellä.
Tämä! Kävisin noin kerran/pari kuukaudessa, mutta kun ei käteinen kelpaa niin menen toiseen kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampin keskuksen Fazer onkin kaoottinen inferno, mutta jo Runeberginkadun Fazerilla on inhimillisempi tunnelma.
Entä Topeliuksenkatu? Jossain luki, että siellä epäystävällinen palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusta itse kahvila Helsingin keskustaan ja kokeile miten halvalla pystyt myymään kahvia ja leivonnaisia asiakkaillesi, niin että voit palkata henkilökuntaa ja maksaa tilavuoran. Palataan sitten asiaan.
En todellakaan perusta. Ap
Käyty joskus Jumbon S-ryhmän kahvilassa. Tuotteet sinänsä OK mutta kun vilauttaa Bonuskorttia tulee joka kerta sähköpostitse arviointipyyntö käynnistä. Piti lopettaa käynnit.
Missä on fasun kahviloita? En ole nähnyt tuollaista missään.
Helsingin keskustan alueella on useita. Eiliseen asti olin sitä mieltä, että Fasun caputsino on suomen parasta. Olin erittäin ruuhkaisessa pisteessä, kahvi ei mielestäni ollut tarpeeksi kuumaa. Tuntui maussa. Kaiken lisäksi otin lusikan, joka oli todella likainen. Ilmoitin työntekijälle,joka sanoi että oli juuri tullut vuoroon. Kysyin oliko lisikat tulleet pesusta, lusikassa oli runsaasti suklaatöhnää. Hän kyllä kiitti kun ilmoitin asiasta, mutta asia jäi siihen. Jäi huono maku suuhun käynnistä, en aio mennä enää ainakaan kyseiseen kahvilaan.
Entäs sitten?
Kalliita on ne expresso hauseit, caffee hauset, ropertsit sun muut myös.