Minulta poistettiin koko työnhakuvelvollisuus!!! AMEN
minulta poisti koko työnhakupakon työkkärin mimmi, kiitos hänelle. sanoin viime haastattelussa, että tyrä vaivaa jos teen raskasta työtä ja kipeytyy. niin se tekeekin, mutta raskasta työtä en aio edes tehdä ja lääkärin paskiainen ei suostunut leikkaamaan sitä, pitäs olla kipeä kai koko ajan. looseri.
no työkkärin mimmi sitten soitti viikon päästä ja sanoi että "hän vapauttaa minut kokonaan työnhakuvelvoitteesta joita oli 3 kpl kuussa eikä aio enää soitella joka 3. kk ennenkuin tyrä on leikattu ja hoidettu. nyt olen tutkimusjonossa ja näyttää siltä ettei sitä koskaan tutkita edes tai leikatakaan ellen mene jonnekin Viroon itse leikkaukseen
kelahan sen maksaa jos valitan "kivuista", niin kaverinikin teki Saksassa ollessaan sanoi että tyrä on kipeä ja saksan läääkäri leikkasi sen Kelan laskuun niin mäkin teen . lennän joskus Berliiniin kebabille ja sanon että kipeä tyrä leikatkaa.
Andy masterhood
Kommentit (6)
Eipä ole tullut Berliinissä asuessa mieleen, että dönerkioskilla tehdään tyräleikkauksia, kunhan vaan kertoo kivuista. Leikkaavat ihan muuta lihaa.
Siihen tyräleikkaukseen tarvit Saksassakin lähetteen etkä sellaista saa ilman paikallista sairausvakuutusta tai yksityistä ulkomaat kattavaa vakuutusta. Sillä eurooppalaisella sairaanhoitokortilla pääset päivystyksessä jonottamalla tsekattavaksi. Akuutit, vakavat ja nopeaa leikkaushoitoa vaativat tapaukset kyllä hoidetaan. Silloin tosin saksalainen soittaa herkästi ambulanssin.
Muiden kuin lasten ja nuorten tyriä.ei leikata Saksassakaan, jos kipu on satunnaista. Ensin yleislääkäri, sitten tutkimukset, sen jälkeen päätös leikkauksesta ja sitten itse etsimään kirurgia ja odottelemaan aikaa. Poislukien verenkierron estävä kuroutuminen, joka on akuutti asia.
Että, jospa pysyisit poissa.
Kaikenlaista paskaa sä viitsitkin suoltaa 🙄
Muuhun en ota kantaa, mutta kuntasi työllisyysalueviranomainen saa helmikuun alkupuolella selvityspyynnön siitä, miksi kunnassa on X-määrä työttömiä ilman työnhakuvelvollisuutta. Jos lainmukaiset perusteet eivät täyty, saa kunta lisämaksun.
Ok. Multa poistettiin kyseinen velvollisuus aika tarkalleen vuosi sitten. Luulin, että niin kaikilta muiltakin. H