Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihaksikas 2 akateemisen tutkinnon mies, 54 v. iso oma rivari 122 n ja motskareita, en ole koskaan seurustellut!

Vierailija
27.12.2025 |

koska seurustelu on ajanhukkaa, aion napata sen 30 vuotiaan naisen seuraavalla Japanin matkalla keväällä vaimoksi ja hän saa tehtailla niitä lapsosia

en usko suomalaisiin naisiin, he ovat jotekin pilalla

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä. Hyvää matkaa.

Vierailija
2/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Asia selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on ihan hyvä idea. Tiedän useita pareja jotka ovat ihan onnellisia eli vaimo on Aasiasta.

Vierailija
4/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan grillausta, erikoisoluita ja tatuointeja. Toivottavasti Japanissa hyväksytään nämä

- AP

Vierailija
5/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jotenkin pilalla.

Vierailija
6/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
7/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan grillausta, erikoisoluita ja tatuointeja. Toivottavasti Japanissa hyväksytään nämä

- AP

Tatuointeja, ai tämä olikin provo.

Vierailija
8/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Ei hyväksytä. Ja meinasitko jäädä Japaniin lisääntyvään vai tuotko ostovaimon Suomeen?

Vierailija
9/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kysyä ovatko samaa mieltä !

Vierailija
10/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lihaksikas, laskentatavasta riippuen mulla on lihaksia reilusti yli 600.

Amis jäi kesken, muttei silti tarvi asua missään neukkukommuunniasuntolassa vaan omakotitalossa.

Silti naisia on joskus jopa haitoiksi asti.

T. Raaka-Arska

Vierailija
11/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Voi tulla seinä vastaan tatuointien takia

Vierailija
12/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toihan on ihan hyvä idea. Tiedän useita pareja jotka ovat ihan onnellisia eli vaimo on Aasiasta.

Eksäni osti Kiinasta nuoren vaimon. Ei muuten ollut ihan helppo rasti vakuuttaa maahanmuuttoviranomaisia että kyse oli aidosta rakkaudesta. Vaimo ei oppinut suomea eikä eksä oppinut kiinaa, jolloin ainoa yhteinen kieli oli bad English. Eksä myös kuoli ja nuori leski jäi kärvistelemään Suomeen helvetillisten velkojen keskelle.

Vierailija
13/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 vuotias mies joka ei ole seurustellut, on vähän kuin pitkään myymättä ollut asunto etuovesta. Siinä on oltava jotain vikaa.

Vierailija
14/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni osti Kiinasta nuoren vaimon. Ei muuten ollut ihan helppo rasti vakuuttaa maahanmuuttoviranomaisia että kyse oli aidosta rakkaudesta. Vaimo ei oppinut suomea eikä eksä oppinut kiinaa, jolloin ainoa yhteinen kieli oli bad English. Eksä myös kuoli ja nuori leski jäi kärvistelemään Suomeen helvetillisten velkojen keskelle.

Ostitko sille menolipun kotiin?

Vierailija
15/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä lihakset paljon auta jos naama on kuin petolinnun perse. Onnee sinne Japaniin.

Vierailija
16/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tatskoja, ne on jonkun homon keksimä vitsi tässä keskustelussa

mutta olen kristitty ja uskovainen enkä kelpuuta mitään horpakko-ateistinaista emännäksi enkä yli 45 vuotiasta mummoa

mutta voisin ehkä ottaa tatskan, 3 ristiä oikeaan käsivarteen, pelkästään ristiä mustia kuvatakseen Golgataa. pari ristiä on korvakoruinakin ja kaulassa risti koruna. risti ja Jeesus on minulle elinehto

tv ap Mooses

Vierailija
17/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta. 

Voihan sitä samaan aikaan olla isä ja vaari. 

Vierailija
18/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Älä yritä olla liian nokkela, ei av mammat ymmärrä sitä miksi joudut menemään ryokaniin hotellin sijaan.

Vierailija
19/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta olen kristitty ja uskovainen enkä kelpuuta mitään horpakko-ateistinaista emännäksi enkä yli 45 vuotiasta mummoa

mutta voisin ehkä ottaa tatskan, 3 ristiä oikeaan käsivarteen, pelkästään ristiä mustia kuvatakseen Golgataa. pari ristiä on korvakoruinakin ja kaulassa risti koruna. risti ja Jeesus on minulle elinehto

tv ap Mooses

Jaa, sä ootkin tämä vanha tuttu palstavajakki.

Vierailija
20/32 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tv ap Mooses

Arvostelet homoja, mutta itse kerrot olevasi transvestiitti? Ok...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan