Nainen, uskallatko käydä vaa'alla?
Kommentit (43)
Joo, punnitsen itseni joka perjantai.
En, ennen kuin olen yön hengittänyt ulos metaboliasta seuranneita kaasuja. Aamuisin uskallan - aamupissan jälkeen, ennen kuin laitan päivävaatteet päälle.
Krt vk punnitus.
Helppo tehdä korjausliike jos nousussa.
175cm/62kg.
Olen aina ollut hoikka mutta muodokas. Liikuntaa harrastanut aina, mutta näytän kömpelöltä mummalta, kun on rintava ja persevä. Olisin mielummin mahasta läski muuten tasapötkö, sillä mahalle voisi jotain. Mutta jättiläistissit ja perse, niile ei voi mitään; siinä ei hoikka vyötärö lämmitä.
Käyn joka päivä vaa`alla. Painan 54 kg. Minulla on ollut tämä sama paino 19-vuotiaasta 70 v-vuotiaaksi. Mutta vartaloni on muuttunut ja nykyisin vatsani on pömppö. Kehon koostumus muuttuu. Syön paljon ja liikun koko ajan.
Olisi parempi käyttää mittanauhaa ja jättää mokoma vaaka. Ja pitäisi voimistella. Muuten tämmöisellä mummelilla ei ulkonäkö ole enää väliksi, ei tarvitse enää peiliä katsoa eikä kukaan onneksi vahtaa minua. Niveliä ja terveyttä vain ajattelen.
Todellakin uskallan. Olen laihtunut kahdessa viikossa lähes kolme kiloa. Tahdonvoimalla, eikä edes tavallista enempää liikuntaa. Normaalipainoinen olen ollut, mutta tarkoitus on silti pudottaa muutama kilo ja palata kokoon hoikka. Ja nyt se prosessi on sitten hyvässä vauhdissa.
Luulin sen olevan tässä keski-iässä tosi vaikeaa, vaan eipä olekaan. Kun jotain päätän, on homma jo puoliksi tehty. Olen hiton tyytyväinen painooni jo nyt. Ja vielä lähtee kolmisen kiloa, koska sanon niin.
Joo. Minulla on alakerrassa ikivanha kyläkaupan vaaka, jossa riittää asteikkoa ainakin 300 kg asti. EI mene rikki, vaikka menisimme puolisoni kanssa yhtä aikaa siihen puntariin.
Uskallan.
Mutten muille kerro painoani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä uskaltamista siinä on? Syökö se mun varpaat?
Niin, eihän siinä mitään muutu, kävi vaa'alla tai oli käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pomppii naiset vaa'alla mutta lukema on toki salaisuus eikä sitä saa kysyä tai tulee tur piin
Miksi se sinua kiinnostaa? Outoa.
Uskallan, painan 53 kg. + /- 1 kg, riippuen treenin määrästä ja kierron vaiheesta. (Ja rankat treenit nimenomaan nostavat sitä painoa hetkellisesti)
Miksi ihmeessä te naiset selittelette painoanne tuolle palstavajakille? En tajua.
Miksen uskaltaisi? Viime viikolla näytti 118 kg.
Tänä aamuna painoin 56,1 kg.