Olipa ihanaa kierrellä rauhassa eilen keskiyöllä Cittarissa. Siellä oli ehkä 10 ihmistä.
Kommentit (37)
Parempi paikka rauhoittua kuin kirkko.
Rauhassa saa olla hyllyjen edessä ja tutkia tuotteita ja jossain kaukaisuudessa näkee yksittäisen ihmisen kävelemässä.
Mikäs parempi aika shoppailla.
Huvit on sinullakin. En ole vuosiin enää käynyt ruokakaupoissa, sillä tilaan ruuat kotiin. Elämä menee hukkaan kauppojen hyllyjen välissä.
Mitä tarvitsit jouluyönä?
Itse käyn aina lauantaisin kasilta, ei ole ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvit on sinullakin. En ole vuosiin enää käynyt ruokakaupoissa, sillä tilaan ruuat kotiin. Elämä menee hukkaan kauppojen hyllyjen välissä.
Haluan itse valita tuotteet. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsin kaikkea pientä, mikä loppunut. Vanulappuja, topspuikkoja, muovipussirullia, teetä, kasvovoidetta ja sen sellaista.
Mä tilaan ruuat. Vi..... kun kaupat on täynnä kaikenmaailman yskijöitä ja jopa koirat pitää raahata mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan itse valita tuotteet. Eri
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nähdä koko tarjonnan. Nettikaupassa et näe samalla tavalla koko tarjontaa kuin mitä näet, kun olet fyysisesti kaupassa vaikkapa teehyllyn edessä tai leipien edessä, muista tuotteista puhumattakaan. Ei nettikaupassa osaa googlata koko kaupan tarjontaa silmien eteen pällisteltäväksi.
Olen myös kokeilunhaluinen ja ostan estottomasti esim. uusia jogurttimakuja sun muita. En uraudu, että aina ostan sitä yhtä ja samaa. Juustojakin vaihtelen päähänpistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsin kaikkea pientä, mikä loppunut. Vanulappuja, topspuikkoja, muovipussirullia, teetä, kasvovoidetta ja sen sellaista.
Miksi et mennyt aamulla ostamaan niitä?
Olet ilmeisesti vampyyri, kun tuollaiseen aikaan liikuskelet🧛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mennyt aamulla ostamaan niitä?
En ole aamuihminen ja aamulla kauppa on täynnä porukkaa.
Valitsen aina tarkoituksella hiljaiset ajat.
Myö käytiin prismassa, siellä oli suklaat puoleen hintaan.
Uteliaisuuden vuoksi käytiin myös cittarissa, suklaat edelleen normi hinnassa.
Ja missähän on tämä kauppa, joka noin on auki?
Keskiyöllä cittarissa? Täällä menee jo yhdeksän tai kymmenen aikoihin kiinni.
Hiljaisia aikoja 24/7 kaupoissa on keskiyöstä aamuyöhön.
Muissa ruokakaupoissa, jotka menee vaikkapa klo 22 kiinni tai 23, niin just ennen sulkemisaikaa, vaikkapa 15 minsaa ennenkuin menee kiinni.
Noita suosin.
En kestä ruuhkia, ihmismassoja, yskiviä ja aivastavia ihmisiä tai rääkyviä lapsia. Eikä tartte ees meikata, kun menee tohon aikaan, kun et miltei ketään asiakastakaan näe.
Kiva uida vastavirtaan ja tehdä just päinvastoin, miten massat