Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset myy joulu lahjojaan Torissa.

Vierailija
26.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31c70ded-0153-4d35-a70b-e5636a7f923f

Pleikkaria saatu lahjaksi niin köyhät myy niitä. Hitto mitä sakkia eikö mitään arvostusta ole omaisia kohtaan tai niitä kohtaa jotka antoi lahjat. Olen minäkin työtön ja joskus rahat vähissä mutta en ole lahjaa koskaan myynyt.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jättää kaappiin mätänemään? Hyvä jos menee jollekin käyttöön.

Vierailija
2/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ketään yllätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä köyhät vaan sellaiset, joilla on jo se tuote tai se on jotakin, jota ei edes halua.

Vierailija
4/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu ettei lahjoja osteta ja joku pösilö silti tuo jotain tarpeetonta romua, niin taatusti lähtee myyntiin tai roskiin joulun jälkeen riippuen mikä tavara kyseessä. Temut menee kaatikselle suoraan.

Vierailija
5/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneita ja pleikkareita myyvät että saavat kaljaa ja tupakkia. Ostin kerran yhdelle sukulaispojalle polkupyörän joka maksoi 349 euroa. Näin sen pian facebookin osto ja myynti ryhmässä myytävänä 200 eurolla. Suutuin siitä todella paljon ja sanoin että teen rikosilmoituksen siitä sukulais miehestä joka myi sitä pyörää jos se myy sen. Arvelin että se yrittää myydä sitä muualla ja kas toriin se ilmestyi myyntiin ja kirjoitin torin ylläpidolle että se pyörä on varastettu ja minun omistaja ja minulla on kuitti siitä. Sukulais mies suuttui siitä.

Vierailija
6/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneita ja pleikkareita myyvät että saavat kaljaa ja tupakkia. Ostin kerran yhdelle sukulaispojalle polkupyörän joka maksoi 349 euroa. Näin sen pian facebookin osto ja myynti ryhmässä myytävänä 200 eurolla. Suutuin siitä todella paljon ja sanoin että teen rikosilmoituksen siitä sukulais miehestä joka myi sitä pyörää jos se myy sen. Arvelin että se yrittää myydä sitä muualla ja kas toriin se ilmestyi myyntiin ja kirjoitin torin ylläpidolle että se pyörä on varastettu ja minun omistaja ja minulla on kuitti siitä. Sukulais mies suuttui siitä.

Kuulostat joltain mielenterveyspotilaalta, jolta on lääkkeet loppuneet.

Vierailija
7/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat joltain mielenterveyspotilaalta, jolta on lääkkeet loppuneet.

Niinpä. Ehkä heillä ei ollut pyörälle mitään tarvetta.

Vierailija
8/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten? Onhan se parempi myydä ja ostaa jotakin jolle on tarvetta kuin se että se jää nurkkiin pyörimään.

Vierailija
9/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on aika yleistä.

Vierailija
10/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun paskaa tuhansia kiloja ostakaa nyt on halpaa.

Vierailija
11/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen myynyt, vuosia siitä kyllä on aikaa. Lapsi sai sukulaisilta joululahjaksi Wii pelikonsolin. Käyttämättä olisi jäänyt meidän perheessä joten myin sen eteenpäin.

Vierailija
12/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostatte tavaraa, kun ilmeisesti ei ole tarvetta näille?? 

Antakaa rahanne vaikka eläinkodeille, siellä on oikea tarve koko ajan juhlasta riippumatta ympäri vuoden! 

Vierailija
13/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on niitä jotka myy lahjat koska olette työttömiä.

Vierailija
14/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyydetään Joulupuu-keräyksessä pleikkaria ja sitten myydään se, että saadaan rahaa kaljaan. Kauppa se on joka kannattaa?

Vierailija
15/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummit myy heti kaiken.

Vierailija
16/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pleikkari

Vierailija
17/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjojaan

Vierailija
18/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pyydetään Joulupuu-keräyksessä pleikkaria ja sitten myydään se, että saadaan rahaa kaljaan. Kauppa se on joka kannattaa?

Kuka ostaa keneltäkään pelikonsolia johon ei saa takuukuittia?

Vierailija
19/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ostatte tavaraa, kun ilmeisesti ei ole tarvetta näille?? 

Antakaa rahanne vaikka eläinkodeille, siellä on oikea tarve koko ajan juhlasta riippumatta ympäri vuoden! 

Varmaan siksi, että kysyin kummitytön lahjatoivetta, se oli noin 80 e maksava legorasia. Ostin ja huomasin, että laitettu myyntiin paikalliseen FB-ryhmään. Tiedän, että kummityttö ei saanut kahta samanlaista (olin paikalla, kun lahjapaketit avattiin), joten minulta kaiketi pyydettiin tarpeetonta lahjaa? 

Rahaa olisin antanut 20 e, joten nähtävästi parempi diili haluta legoja ja myydä ne 50 eurolla edelleen.

Vierailija
20/39 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa keneltäkään pelikonsolia johon ei saa takuukuittia?

Kuka antaa pelikonsolin lahjaksi ilman takuukuittia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi