Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heated Rivalry on ihana!

Vierailija
26.12.2025 |

Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..

Kommentit (330)

Vierailija
281/330 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monta kertaa ootte uudelleenlämmitellyt sarjaa? Oon katsonut kolmesti ja piti pääsiäisenä katsoa 4. kerran, mutta olin sairaana koko pääsiäisen, niin en jaksanutkaan. Ehkä vapun jälkeen, kun olen yksin kotona, katson isosta telkkarista herkkujen kera 😛

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :)

En tiedä kuinka monta kertaa olen sarjan katsonut. Lähes joka päivä katson vähintään jonkun kohtauksen jostain jaksosta tai youtubesta.

Tiedän, täysin kaistapäistä. Elämässäni ei ole ollut viime aikoina kauheasti sisältöä. Ja toisaalta ainoa väylä saada hyvänolonhormoneja liikkeelle on ollut HR. Joskus elämä on vaan selviytymistä, nyt se on sitä mulla ja kiitos sarjan, nenä on vielä pinnan päällä.

Vierailija
282/330 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monta kertaa ootte uudelleenlämmitellyt sarjaa? Oon katsonut kolmesti ja piti pääsiäisenä katsoa 4. kerran, mutta olin sairaana koko pääsiäisen, niin en jaksanutkaan. Ehkä vapun jälkeen, kun olen yksin kotona, katson isosta telkkarista herkkujen kera 😛

Mulla on nyt neljäs kerta menossa. Aina huomaa uusia juttuja. 

Niinkuin siinä mökkijaksossa kun Ilya järvessä mainitsee Shanelle että tämän puhelin on soinut koko aamun keittiön pöydällä. 

Siellä se isä on varmaan soitellut että saako tulla hakemaan laturin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/330 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka monta kertaa olen sarjan katsonut. Lähes joka päivä katson vähintään jonkun kohtauksen jostain jaksosta tai youtubesta.

Tiedän, täysin kaistapäistä. Elämässäni ei ole ollut viime aikoina kauheasti sisältöä. Ja toisaalta ainoa väylä saada hyvänolonhormoneja liikkeelle on ollut HR. Joskus elämä on vaan selviytymistä, nyt se on sitä mulla ja kiitos sarjan, nenä on vielä pinnan päällä.

Tää olisi voinut olla mun kirjoittama. Parempaa kevättä ja tsemppiä sinulle!

Vierailija
284/330 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän 3. Ilyan ja Shanen kirjassa Unrivaled tapahtuu? Spekulointia?

Vierailija
285/330 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin tämän kirjan piti olla Lucan tarina, mutta Reid ei saanut sitä kirjoitettua ja piti jo vähän koomisena, että Ottawassa olisi taas yksi homopelaaja lisää. Jotenkin tähän liittyy jokin lätkä-podcast, olisiko jokin Ilyaa ja Shanea vihaava casti? Pelaavat nyt samassa joukkueessa ja ovat varmaan ylivoimaisia ja voittavat mestaruuden. Shane saa varmaan köniinsä Montrealilta ja Ilya varmaan hakkaa Montrealin pelaajan. Lopulta varmaan päätyvät hankkimaan lapsia.

Vierailija
286/330 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.4. tulossa Laufeyn musiikkivideo jossa mukana Hudson Williams. 

Teaserin mukaan on näköjään todella yllättäen todella hot tässä videossa. (Ja mistä lähtien musiikkivideosta tulee teaser?)

Ihanaa kun näitä poikien omia projekteja alkaa tippuilla. Elämälläni on jokin tarkoitus?!

Vierailija
287/330 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta!

Vierailija
288/330 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shanen ja Ilyan häistä on spekuloitu. Päästäänkö tähän jo 2. kaudella vai tuleeko jopa 3. kausi?!

Vierailija
289/330 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13.4. tulossa Laufeyn musiikkivideo jossa mukana Hudson Williams. 

Teaserin mukaan on näköjään todella yllättäen todella hot tässä videossa. (Ja mistä lähtien musiikkivideosta tulee teaser?)

Ihanaa kun näitä poikien omia projekteja alkaa tippuilla. Elämälläni on jokin tarkoitus?!

Onnellinen on se porukka, joka saa nuo jätkät johonkin esiintymään. Myy varmasti :)

Hudson kyllä kuuma... Näin viime yönä unta hänestä :D huhhuh. Olen kaksi kertaa hänen ikäisensä täti, enkä aiemmin ole löytänyt itsestäni puumaa. Hoitoon kypsä kai ;)

Vierailija
290/330 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shanen ja Ilyan häistä on spekuloitu. Päästäänkö tähän jo 2. kaudella vai tuleeko jopa 3. kausi?!

He menivät naimisiin 2. kirjan lopussa.

Vierailija
291/330 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten ole yksin. 

Vierailija
292/330 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut Tierneyn muita sarjoja? Leterkenny ja Shoresy? Niillä on tosi hyvät arvostelut imdb:ssa. Valitettavasti eivät ole hbo:lla.

Vierailija
293/330 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut Tierneyn muita sarjoja? Leterkenny ja Shoresy? Niillä on tosi hyvät arvostelut imdb:ssa. Valitettavasti eivät ole hbo:lla.

Letterkenny on ok. 

Pienellä budjetilla tehty, tosi tekstivoittoinen komediasarja. Kertoo maaseudun nuorisosta vahvoilla kliseillä. Sarjassa pelataan jääkiekkoakin, siitä Tierney on oppinut miten peliä kuvataan coolisti.

Pikkasen raskas sarja kun sitä puhetta on paljon. Huumori välillä haha-tasoa. Niin ja ei-kanadalaisena kaikkea ei ymmärrä.

11 kautta (!) tehty joten oli kyllä tosi suosittu sarja.

Vierailija
294/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten ole yksin. 

En tiedä onko se hyvä :) mutta olen iloinen että muutkin saavat tästä sarjasta hyvää oloa. Itse olen nyt juuttunut katselemaan Hudson Williamsia Laufeyn Madwoman-videolla. On se aikamoinen uros...

Vierailija
295/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt SNL-kanavan Connor Storrie-jaksot ohi niin kannattaa ehdottomasti youtubesta tsekata ne. Yhdessä Hudsonkin mukana, jäällä missäs muuallakaan. Hyviä näyttelijöitä molemmat, mutta Connor ihan omassa luokassaan. 

Vierailija
296/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että sarjan musiikki julkaistaan virallisena kokoelmana (tupla-cd/lp) heinäkuun alussa. 

Hieno homma. Mutta milloin tulee dvd😭

Vierailija
297/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten ole yksin. 

En tiedä onko se hyvä :) mutta olen iloinen että muutkin saavat tästä sarjasta hyvää oloa. Itse olen nyt juuttunut katselemaan Hudson Williamsia Laufeyn Madwoman-videolla. On se aikamoinen uros...

Tämä MV trendaa rajusti englanninkielisessä maailmassa - ja Suomessa. Epäilen että sitä katsoo täällä lähinnä HR-fanit? Eli heitä on paljon🤔

Vierailija
298/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että sarjan musiikki julkaistaan virallisena kokoelmana (tupla-cd/lp) heinäkuun alussa. 

Hieno homma. Mutta milloin tulee dvd😭

Sitä odotellessa :) Pidän muuten sarjan musiikista tosi paljon. Tekis mieli ostaa soundtrack ihan vaan siksi.

Vierailija
299/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten ole yksin. 

Tämä MV trendaa rajusti englanninkielisessä maailmassa - ja Suomessa. Epäilen että sitä katsoo täällä lähinnä HR-fanit? Eli heitä on paljon🤔

Joo, mäkin uskon että Hudson on se vetonaula. Mutta tykkään kyllä biisistäkkn ja tommonen Austin Powers/60-luku meininki on mieleistä. Mutta en mä sitä kymmentä kertaa olisi tänään katsonut ilman Hudsonin altaastanousua. :D

Vierailija
300/330 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mennyt SNL-kanavan Connor Storrie-jaksot ohi niin kannattaa ehdottomasti youtubesta tsekata ne. Yhdessä Hudsonkin mukana, jäällä missäs muuallakaan. Hyviä näyttelijöitä molemmat, mutta Connor ihan omassa luokassaan. 

Ei ole tarkoitus vertailla "kumpi on parempi", mutta sanon silti että ne pätkät jotka SNL:stä näin, niin mua hiukan häiritsee se ylinäyttely. Mutta tämä ei ole kritiikkiä Connoria kohtaan, taitaa olla (amerikkalainen) tapa ja tyylisuunta tollaisissa ohjelmissa.

Olen katsellut Hudson Williamsin lyhytelokuvia ja ne on kyllä ihan kipeitä, tykkään kovasti! Oli se Connorin ohjaamakin hyvä, vaikka Connor vaikuttaa niin kovin herkältä niin yhtä sekopäisiä juttuja molemmat näyttävät tekevän. 

Hudson ja Connor on parasta, mitä viihteessä on pitkään aikaan tullut vastaan.