Heated Rivalry on ihana!
Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..
Kommentit (276)
Toi kohtaus on kyllä sydäntä särkevä, toisaalta ymmärrän sen Shanen paniikinkin.
Hyvä kun nostit tuon tuna meltin esiin, pitääpä etsiä ohje ja käydä hakemassa ainekset itellekin. Coronan sijaan kun löytäis inkivääriolutta, ei taida vaan täällä landella olla valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Voi kunpa tää sarja tulisi dvd:nä pihalle pian!
Olen jo pari kertaa googlannut release datea…
Olen ihan vakuuttunut siitä, että Crane pistää tämän dvd:nä ulos. Crane on julkaissut dvd:nä pienempiäkin sarjoja. Olisivat ihan idiootteja jos eivät niin tee.
Mun veikkaus on että dvd tulee syksyllä/jouluksi ja kakkoskausihan tulee sitten vuoden päästä keväällä (jollei siirry). Toki toivon että tulisi aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Voi kunpa tää sarja tulisi dvd:nä pihalle pian!
Olen jo pari kertaa googlannut release datea…
Olen ihan vakuuttunut siitä, että Crane pistää tämän dvd:nä ulos. Crane on julkaissut dvd:nä pienempiäkin sarjoja. Olisivat ihan idiootteja jos eivät niin tee.
Mun veikkaus on että dvd tulee syksyllä/jouluksi ja kakkoskausihan tulee sitten vuoden päästä keväällä (jollei siirry). Toki toivon että tulisi aiemmin.
Haluan uskoa että olet oikeassa :)
En ole ihan varma on tämä säälittävää vai merkki siitä että jaksan pitkästä aikaa uskoa että maailmassa on kivoja ihmisiä, mutta olen tosi iloinen että on ilmennyt muitakin sarjasta seonneita. On vaan niin kivaa jauhaa tästä ja varsinkin lukea muiden hyviä havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shane Hollander 😍
Pöksyt kostuu, kun Ilya sanoo vahvalla venäläisellä aksentilla tuon 🥵
No kyllä🥵
Musta tuo näyttelijöiden seksuaalisuuden vatvominen on asiatonta. Mulle on ihan sama mitä ovat tai eivät ole. Lisäksi jokaisella on oikeus kertoa tai olla kertomatta suuntauksistaan.
On fakta että edelleen on vaikeaa miehenä ja homona saada rooleja heteromiehenä jos kyse romanttisesta draamasta tms. Koska katsoja ei muka usko miestähteen tuossa roolissa. Eli on ihan perusteltua olla hiljaa. On se kyllä älytöntä, vielä vuonna 2025.
Andrew Scott in varmaan yksi harvoja avoimesti homo näyttelijä jolta ei ole roolit loppuneet seinään.
Eilen muuten tippui Connor Storrien hauska Verizon-mainos youtubeen.
Nyt sillä on jo 2 miljoonaa klikkausta!
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo näyttelijöiden seksuaalisuuden vatvominen on asiatonta. Mulle on ihan sama mitä ovat tai eivät ole. Lisäksi jokaisella on oikeus kertoa tai olla kertomatta suuntauksistaan.
On fakta että edelleen on vaikeaa miehenä ja homona saada rooleja heteromiehenä jos kyse romanttisesta draamasta tms. Koska katsoja ei muka usko miestähteen tuossa roolissa. Eli on ihan perusteltua olla hiljaa. On se kyllä älytöntä, vielä vuonna 2025.
Andrew Scott in varmaan yksi harvoja avoimesti homo näyttelijä jolta ei ole roolit loppuneet seinään.
Samaa mieltä, mitäpä se muille kuuluu. Ja hassua tuokin, että sillä olisi mitään merkitystä näyttelijän kykyihin esiintyä eri rooleissa. Ihan nyt esimerkkinä mainitsemasi Andrew Scott, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta en tiennyt ennen kuin katsoin Fleabagin, enkä sen sarjan perusteella olisi ikinä arvannut :)
Musta on jotenkin ihanaa, miten Hudson ja Connor toisiaan puhuttelevat haastatteluissa tai voivat koskettaa toisiaan tuosta vaan. Toivottavasti tällainen käytös ystävää kohtaan normalisoituisi miesten keskuudessa laajemminkin. Ja miksei naistenkin. Itselleni ainakin halaaminen on pitänyt oikein opetella, mutta kyllä se nykyään tuntuu mukavalta halata kaveria.
Huom!! Helsingin HR-tapahtumaan 9.4. on tullut lippuja lisää myyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Storrien ex-poikaystävähän tuuppasi Storrien ns. kaapista ulos. Tosi alhaisesti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan käynyt noissa? Minkälainen oli meno?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten katsoneet sarjaa kuulokkeiden kanssa? Katsoin ensin telkkarista ja sen jälkeen läppäriltä kuulokkeiden kanssa, ja sarjassa on muutamia hauskoja repliikkejä, joita ei oikeastaan kuule ilman kuulokkeita. Esim. kun Ilya panee Shanea ekan kerran, niin hän kysyy ennen orkkua "Are you..." ja Shane vastaa huohotusten välissä "I'm coming". En kuullut tuota Shanen vastausta kuin kuulokkeiden kautta.
Onko kukaan kuullut että jotkut väittävät HBO:n tahallaan pimentäneen seksikohtauksia? Siis USA:ssa. Ja tosiaan niin ettei kunnolla näe mitä tapahtuu. Toivovat siksikin dvd:tä.
Youtubessa on kyllä näistä tosi tosi pimeitä klippejä mutta oletin sen johtuvan siitä, että youtubettajatvyrittävät kiertää sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew Scott in varmaan yksi harvoja avoimesti homo näyttelijä jolta ei ole roolit loppuneet seinään.Storrien ex-poikaystävähän tuuppasi Storrien ns. kaapista ulos. Tosi alhaisesti tehty.
Niinpä! Ex on syystä ex!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten katsoneet sarjaa kuulokkeiden kanssa? Katsoin ensin telkkarista ja sen jälkeen läppäriltä kuulokkeiden kanssa, ja sarjassa on muutamia hauskoja repliikkejä, joita ei oikeastaan kuule ilman kuulokkeita. Esim. kun Ilya panee Shanea ekan kerran, niin hän kysyy ennen orkkua "Are you..." ja Shane vastaa huohotusten välissä "I'm coming". En kuullut tuota Shanen vastausta kuin kuulokkeiden kautta.
Jep, redditissä on tästä kirjoitettu ja kyllä sen nyt kuulee kun joku tarkkakorvaisempi kertoi.
Mua liikuttaa se, miten Ilya pitkällisen ees taas-pähkimisen jälkeen pyytää Shanen luokseen, pyytelee jopa jäämään koko päiväksi.
Ilya on ensimmäistä kertaa kiltti ja tekee Tuna melt-leipiä, varannut vielä Shanen ginger alet jääkaappiin. Sitten varautuu katselemaan jääkiekkoa rakkaansa kanssa sohvalla. Mutta Shanella tilttaa ja paniikki iskee päälle. Ei ihme että Ilya on ihan että „Hollander…“. 😭
Täällä on muuten Tuna melt-voileivät testattu tänään. Etsin vielä vaivalla Cheddaria kaupasta. Olivat kyllä tosi hyviä.
Sitten vaan Coronaa lasiin ja HR pyörimään.