Miksi vegaaniuden pitää olla sellaista nipottamista?
Olisin vastannut siihen ettei edes jouluna muka voi syödä eläinperäisiä tuotteita. Kohtuus kaikessa.
Tyttärelle oltiin kerrottu etukäteen, että tuo itse vegaanisen ruuansa.
Miksi ei voinut syödä? Pelkääkö, että muut vegaanit paheksuvat?😂
Ei taida olla ihan vaivan arvoista. Tuossa poistuneessa keskustelussa odotti muiden näkevän vaivan hänen puolestaan.
Siinä. Nyt kirjoitin sen uudestaan mikä poistui sillä hetkellä kun sen lähetin.
Varoitan, tämä muuttuu kohta spämmiksi jos heti poistuu!
Kommentit (31)
Miksei muka voi olla vegaani suurimman osan ajasta ja syö eläinperäistä vaikka juhlissa? Mielestäni tuo on vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka syö lihaa, ei ole vegaani. Jos ihminen syö vähän lihaa, hän on vähän lihaa syövä sekasyöjä. Vegaani ei syö eläinperäisiä tuotteita. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa? Keskity omaan syömiseesi.
Juuri niin, eli ei saa enää kuulua vegaanikerhoon.
Jaahas, tämä onkin incellin vakiospämmiä.
Hitler oli kasvissyöjä. Siitä voi päätellä millaista porukkaa nuo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämä onkin incellin vakiospämmiä.
Incellit ei ota minua niitten exclusive kerhoon enää
Koska huomionhakuisuus! (huoks*) En vaan jaksa tällaista pätemistä. Olkaa mitä olette. Vähemmän meteliä. Popsikaa vaikka porkkanaa, mutta minun jouluani ette pilaa! NiiN!
Nipottavat naiset kannattaa laitta ns. luiskaan, jotta ne eivät horjuta omaa rauhaa. Nipottakoot lemmikeilleen 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Koska huomionhakuisuus! (huoks*) En vaan jaksa tällaista pätemistä. Olkaa mitä olette. Vähemmän meteliä. Popsikaa vaikka porkkanaa, mutta minun jouluani ette pilaa! NiiN!
💪
Vierailija kirjoitti:
Haista ny paskaa. 💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka voi olla vegaani suurimman osan ajasta ja syö eläinperäistä vaikka juhlissa? Mielestäni tuo on vegaani.
Miksi pitäisi syödä vakaumuksensa vastaisesti juhlissa? Vähän kuin sekasyöjää pyytäisi syömään ihmislihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi syödä vakaumuksensa vastaisesti juhlissa? Vähän kuin sekasyöjää pyytäisi syömään ihmislihaa.
Ehkä sen takia ettei itse viitsinyt tuoda omia ruokiaan vaikka pyydettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako sulle kuuluu?? Syö sinä mitä lystäät.. ymmärrätkö???
Tyttö olisi voinut pyytää kaupasta ainekset ja valmistaa itse saavuttuaan.
Veganismissa on usein osaltaan kyse jonkinlaisen puhtauden ylläpitämisestä, vaikka yleensä veganismin sanotaan perustuvan (eläinten) kärsimyksen vähentämiseen. Eli ei voida syödä eläinperäistä ainesosaa, vaikka ruoka olisi menossa roskiin eikä sen syöminen lisää eläinten kärsimyksiä ollenkaan. Monelle kyseessä on identiteetti tai uskonto.
Itse olen pescovegetaristi, mutta syön lihaa jouluna ja juhannuksena sekä joskus muulloin juhlaruokana.
Jotkut voi, jotkut ei. Jos on päättänyt, että ei koskaan mitään eläinperäistä, niin sitten se on niin ja ihmisen ihan oma asia.
Useimmat mun tuntemani vegaanisella ruokavaliolla olevat tekevät silloin tällöin poikkeuksia, erityisesti silloin jos ovat kyläilemässä jossain, missä ei ole varsinaista vegaaniruokaa tarjolla. Ja juuri siitä syystä, että eivät halua tehdä syömisestään numeroa.
Pelkäävät retkahtavansa normaaliin ihmisen ravintoon kuin alkoholistit jos saavat edes suupalan.
Minä olen karnovegaani, eli syön sekä ruokaa että kasviksia. Tämä on minun tapani pelastaa planeetta. Ja toki sillä myös heruu.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Stalin, Mao ja Putin on/oli lihansyöjiä.
Sellainen, joka syö lihaa, ei ole vegaani. Jos ihminen syö vähän lihaa, hän on vähän lihaa syövä sekasyöjä. Vegaani ei syö eläinperäisiä tuotteita. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa? Keskity omaan syömiseesi.