Jos olet nainen, ja menet vanhemmillesi kylään jouluna, ostatko lahjan?
tai lahjoja? Kysyn koska naisen kai oletetaan panostavan enemmän lahjaan kuin miesten?
Kommentit (24)
Tietenkin vien jotain, joka kerta. Mukavaa antaa lahjoja.
vien kauniin kukka-asetelman, toimii
Tietenkin. Joka joulu vien äidilleni lahjakortin ja kukan.
Eikö miehen pitänytkään olla provider tai breadwinner? Mutta hyvä, että näet totuuden. Toki eivät kaikki miehet ole luusereita, kuten sinä.
Kukka. En halua heiltäkään mitään.
Me saatiin aikuiselta tyttäreltä 200€ lahjakortti NoHo-ravintoloihin. Kyllä kelpasi. Tytär sai myös ihan mojovat lahjat suuremmalla summalla.
En koska ollaan sovittu ettei lahjota. Joulutortut leivon aina paikan päällä että ovat tuoreita kahvin kanssa.
En ole viettänyt vanhempien kanssa joulua noin 30vuoteen vaikka ovat elossa. Enkä ole ostanut joululahjoja heille. Eivätkä hekään minulle. Toista vanhempaa näen viikoittain ja viestitellään päivittäin.
Tietty. Meillä ei olla mitään vtun ankeuttajia. Lahjoja ostetaan ja herkkuja syödään.
En. Naisena oletan että minä olen se joka lahjoja saa.
Aina tai ruokaa. Lahjakortttejakin joskus,kukkia- mutta jotain- Ei kehtaa passuuttaa.
En, mutta autan äitiä tekemään jouluruokia ja kattamaan pöydän koska muuten joutuisi sen kaiken yksin tekemään kun isä ei tee mitään.
No en ainakaan nyt työttömänä pysty ostaan. Ehkä jonkun leivonnaisen vien ja kahvin
Vierailija kirjoitti:
En, mutta autan äitiä tekemään jouluruokia ja kattamaan pöydän koska muuten joutuisi sen kaiken yksin tekemään kun isä ei tee mitään.
Niin ja ollaan siis sovittu että ei lahjoja.
aina kun ostan jotain sitä ei koskaan käytetty
Vein kun vielä olivat elossa. Traditiona vein aina itse kasvattaman amarylliksen ja sitten yleensä joko jotain käsityöpuodin tai markkinoiden satoa tai lahjakorttia paikallisiin palveluihin.
En, mutta vien joululeivonnaisia ja ruokia.