Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antamani joululahja oli jo Torissa myynnissä

Vierailija
25.12.2025 |

Aika törkeää mielestäni että heti laitetaan lahja myyntiin. Hänelle en tule ostamaan enää koskaan yhtään lahjaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on älykäs ketju, hyvät hykkyrät.

Palstatrollin jokavuotinen. Yleensä täsmentää vielä että villasukat myynnissä, koska luulee sen loukkaavan naisia erityisesti

Pullahalaajaa nyt pitääkin loukata kunnolla.

Vierailija
22/26 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sama. Oli pentele laittanut minun antamani 50 € setelin sinne myyntiin, ja yrittää saada siitä 120 €.  Oli piirtänyt siihen seteliin ylimääräisen nollan perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule antamaan sinulle ikinä anteeksi.

Vierailija
24/26 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Aapeella vai lahjan myyjällä? Jos jälkimmäisellä niin mitä sille ei-toivotulle lahjalle saisi tehdä? Itse sain kerran lahjan, jonka laitoin kiertoon ilmaiseksi. Meni välit lahjan antajan kanssa. 

Vierailija
25/26 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit lahjaksi? Anna raadin arvioida onko Tori oikea loppusijoituspaikka lahjallesi?

Vierailija
26/26 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa elektroniikkaa lahjaksi, niin kannattaa asiaa miettiä kahteen kertaan. Onko lahjan saaja juuri tällaisen laitteen tarpeessa? Onko ikinä vihjannut tarvitsevansa juuri tätä? Entä, ostitko sitten sen kaikkein halvimman ja laaduttomimman, olisiko parempi idea ollut lahjakortti?

Lahjakortteja nyt ei kannata ainakaan antaa, vaan ihan rahana. Osta siinä sitten sitä parempaa elektroniikkaa, kun yksi lahjakortti on yhteen ketjuun ja toinen toiseen. Puhumattakaan siitä, miten noiden lahjakorttien arvo tippuu nollaan, kun paikka meneekin konkurssiin. Kyllä täällä palstallakin on itkeskelty noita. Lelukaupat taisivat tehdä jotain poikkeuksia lahjakorttien kohdalla, kun jotkut tietyt ehdot täyttyivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi