Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset ihmettelee miksi en löydä naista koskaan

Vierailija
25.12.2025 |

Onko vanhoille (Yli 60v) sukulaisnaisille tyypillistä kysellä ikisinkulta 30v mieheltä vuosi toisensa jälkeen että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi" tai että "Milloinkas tuot tyttöystäväsi näytille"? Muutama päivä sitten kävin kahvilla erään sukulaisnaisen luona ja samat kysymykset tuli taas. Vastasin rehellisesti että en tapaa ikäisiäni naisia juuri missään kuin erittäin harvoin. Sitten hän kysyi että "No eikö kukaan niistä sun erittäin harvoin tapaamistasi naisista kolahda tarpeeksi"? Siis ajatteleeko ihmiset että kuka tahansa voi löytää parisuhteen aina silloin kun haluaa ja sinkkuus on muka aina täysin oma valinta? Sukulaistätini ilmeisesti olettaa että niistä erittäin harvoin tapaamistani naisista voin ihan milloin tahansa siitä vaan ottaa naisen itselleni eikä tainnut ollenkaan ajatella että ne naiset joita harvakseltaan tapaan voivat olla jo varattuja kuten suurin osa onkin

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kyselijät itse aloittaneet perheen vaan, koska olivat suuren painostuksen alla ja nyt tahtovat siirtää traumaansa eteenpäin?

Vierailija
62/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla on kyse siitä että naiset eivät halua olla edes ystäviä vaan korkeintaan hyvänpäiväntuttuja. Yritä siinä sitten löytää ketään kun ihan perus small talk-kysymyksiinkin tunnutaan vastaavan että "Ei kuulu sulle". Varsinkin kauniit naiset käyttäytyvät mua kohtaan usein noin.

T. AP

Olet sitten varmaan kysynyt jotain mikä ei kuulu sulle. Kannattaa ottaa opikseen. Varmaan samaa sarjaa kuin sun sukulaisten kyselyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano niille, että se sinun "ainut oikea" abortoitiin jo ennen syntymää, joten kohtalosi on olla sinkku koko elämäsi ajan. Taivaassa sitten kohtaat sen naisen, jota et täällä elävien maailmassa päässyt tapaamaan.

Eihän se oikeasti näin mene, mutta näin voit saada suvun vanhukset hiljaisiksi.

Toi on hyvä. Paitsi riippuu miten ärsyttäviä jankkaajia sukulaiset ovat. Minulla eivät hiljentyisi moisesta vastauksesta. Koenkin, että on parempi olla vastaamatta.

Vierailija
64/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on vain niin kiva kiusata. Etkö sä tajua, että kirjoittelet täällä meidän kanssa?

Irma-tätisi

Vierailija
65/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy.

Ton ikäinen eikä ole koskaan edes pannut. Haha!

Vierailija
66/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehen pitäs naida alaspäin eikä ylöspäin. suomess kaikki vinksin vonksin. toisaalt yllättävän moni onnistuu kyl naimaa ylöspäin, suomalaiset naiset säälii herkästi

Monet miehet kuvittelevat olevansa kovasti haluttuja ja ilmoittavat, "haluan tavata sinut"  "tule tänne" olen top tasoa oleva nainen ja huvittaa ja samalla säälittää välillä tuollaiset miehet. Hienoa, että itseluottamusta on, mutta rajansa kaikella, ei ihme, että jäävät yksin, kun eivät tajua realiteetteja ja yrittävät naida liikaa ylöspäin. 

Vierailija
67/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kyselijät itse aloittaneet perheen vaan, koska olivat suuren painostuksen alla ja nyt tahtovat siirtää traumaansa eteenpäin?

Ehkä ne on lukeneet vauva.fin synytyspakotusketjuja ja kettuilee nyt ap-urpolle.

Naiset tuntee vahvaa yhteenkuuluvuutta, toisin kuin miehet. naiset on solidaarisia toisilleen ja incelien jokapäiväinen vinkuminen pillusta aiheuttaa vastareaktion, jossa ihmetellään, eikö sitä lasta nyt sitten ole vieläkään onnistuttu viekkaudella ja vääryydellä ja incel-yhteisön tuella jonkun naisen kohtuun livauttamaan.

Vierailija
68/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano niille, että se sinun "ainut oikea" abortoitiin jo ennen syntymää, joten kohtalosi on olla sinkku koko elämäsi ajan. Taivaassa sitten kohtaat sen naisen, jota et täällä elävien maailmassa päässyt tapaamaan.

Eihän se oikeasti näin mene, mutta näin voit saada suvun vanhukset hiljaisiksi.

Toi on hyvä. Paitsi riippuu miten ärsyttäviä jankkaajia sukulaiset ovat. Minulla eivät hiljentyisi moisesta vastauksesta. Koenkin, että on parempi olla vastaamatta.

Ap on siis  pe do fiili?

Vierailija
69/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot yhtä onneton sekä ikäistesi että 60-vuotiaiden seurassa niin jää kyllä parisuhde ikuisesti haaveeksi.

Vierailija
70/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että miehet jää henkisesti 12-vuotiaiksi nykyään? Niiden älyllinen, emotionaalinen ja sosiaalinen kehitys pysähtyy siihen.

Vierailija
71/81 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädit on sitä ikäpolvea, että otettiin se eka ihan OK vastaantuleva ja iskettiin hynttyyt yhteen. Omillakin vanhemmillani on jo toiset pitkät parisuhteet menossa, mutta rakkaudesta ei voi kyllä puhua näiden toistenkaan parisuhteiden kohdalla. Eivätkä omien tätieni parisuhteethaan ole kuulostaneet ruusuisilta. Yhdessä on oltu vaan, koska nyt vaan kuuluu olla joku, muuten on epänormaali. 

Onneksi ollaan pääsemässä pois tästä sosiaalisesta painostuksesta parisuhteisiin ja ihmiset saavat ihan itse päättää haluavatko edes puolisoa.

Olen syntynyt 50-luvulla, mutta en muista yhtään sellaista tapausta, en omalta kohdaltani, enkä ystävieni kohdalta, että oltaisiin otettu ensimmäinen vastaantuleva ok-tyyppi ja menty sen kanssa naimisiin. Minäkin seurustelin useamman kanssa, ennen kuin kunnolla kolahti. Ehkä tarkoitat joitakin 20- tai 30-luvulla syntyneitä?

Vierailija
72/81 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sukulaistädit eivät tiedä sinun impotenssistasi. Voit kyllä päästä treffeille, mutta et toista kertaa, kun nainen haluaa kunnon panoa. 

Vierailija
73/81 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että miehet jää henkisesti 12-vuotiaiksi nykyään? Niiden älyllinen, emotionaalinen ja sosiaalinen kehitys pysähtyy siihen.

Voi kuule, olen tässä peräkkäin tavannut pari aikamoista aikuista naislapsukaista.

Vierailija
74/81 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että v*ttuako se teille kuuluu ja hu*rat riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
75/81 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin on varmaa että enää en aio ainakaan oma-aloitteisesti kyläillä sukulaistätini luona. En ollenkaan tajua siitä miksi ikisinkkuudesta pitää aina vääntää vitsiä. Iskee erittäin arkaan paikkaan

Vierailija
76/81 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vitussa voi olla mahdollista että mä en oo ikinä edes suudellut ketään naispuolista ihmistä vaikka suvussani kaikki muut ovat aina löytäneet seurustelukumppanin erittäin helposti? Siis ihan kaikki muut suvussani, niin miehet kuin naisetkin ovat aina helposti löytäneet parisuhteen.

T. AP

Vierailija
77/81 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikuinen ongelma suvun täti-ihmisillä. Sitten kun joku löytyy, alkaa tenttaaminen jälkikasvusta.

Tämä on kyllä vanha vitsi ja aloitukset voisi jättää tekemättä. KUKAAN EI ENÄÄ KYSELE keneltäkään että missäs puoliso ja koskas naimisiin ja missäs lapset viipyy. Ei kukaan. 

Vierailija
78/81 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että kirjoittelet parisuhdeasioita keskustelupalstalle. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Kukaan ihminen ei halua olla keskustelupalstavatvojan kanssa

Vierailija
79/81 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa voi olla mahdollista että mä en oo ikinä edes suudellut ketään naispuolista ihmistä vaikka suvussani kaikki muut ovat aina löytäneet seurustelukumppanin erittäin helposti? Siis ihan kaikki muut suvussani, niin miehet kuin naisetkin ovat aina helposti löytäneet parisuhteen.

T. AP

Ei millään pahalla, mutta mites toi sun ulkonäkösi? Olisiko siinä joku turn off?

Vierailija
80/81 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä löydät.

Ehkä heillä tuo on semmoista jutunjuurta. Ei kauhean syvällistä. Se voi kyllä olla loukkaavaa.

Minuakin pidettiin poikamiestyttönä ja sitten 35-vuotiaana löytyi se elämänkumppani, ja 41-vuotiaana olinkin kolmen lapsen äiti.

Nyt meillä on nuorin 17.

Se on heille ajanviete, kun puhuvat sinun suhteistasi. Sitten kun on se kumppani ja perhe, niin jatkavat sitä. Uteliaisuutta? Välittämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä