Sukulaiset ihmettelee miksi en löydä naista koskaan
Onko vanhoille (Yli 60v) sukulaisnaisille tyypillistä kysellä ikisinkulta 30v mieheltä vuosi toisensa jälkeen että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi" tai että "Milloinkas tuot tyttöystäväsi näytille"? Muutama päivä sitten kävin kahvilla erään sukulaisnaisen luona ja samat kysymykset tuli taas. Vastasin rehellisesti että en tapaa ikäisiäni naisia juuri missään kuin erittäin harvoin. Sitten hän kysyi että "No eikö kukaan niistä sun erittäin harvoin tapaamistasi naisista kolahda tarpeeksi"? Siis ajatteleeko ihmiset että kuka tahansa voi löytää parisuhteen aina silloin kun haluaa ja sinkkuus on muka aina täysin oma valinta? Sukulaistätini ilmeisesti olettaa että niistä erittäin harvoin tapaamistani naisista voin ihan milloin tahansa siitä vaan ottaa naisen itselleni eikä tainnut ollenkaan ajatella että ne naiset joita harvakseltaan tapaan voivat olla jo varattuja kuten suurin osa onkin
Kommentit (81)
Mun kohdalla on kyse siitä että naiset eivät halua olla edes ystäviä vaan korkeintaan hyvänpäiväntuttuja. Yritä siinä sitten löytää ketään kun ihan perus small talk-kysymyksiinkin tunnutaan vastaavan että "Ei kuulu sulle". Varsinkin kauniit naiset käyttäytyvät mua kohtaan usein noin.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä olen joskus yrittänyt tutustua naisiin ja luoda keskustelua mutta melkein aina naiset vaan alkavat ghostaamaan melko pian. Yritä siinä sitten löytää itsellesi parisuhde kun eivät edes halua tutustua enkä saa edes mahdollisuutta.
T. AP
Ei kannata mennä nettiin. Sen sijaan livenä kannattaa pitää silmät auki ja liikkua erilaisissa paikoissa joissa tapaat samanhenkisiä ihmisiä ja kyllä sieltä joskus löytyy joku jonka kanssa kipinöi. Kovin usein niitä ei tapaa, mutta eipä se kai ole tarkoituskaan! Minua ainakin vaan harmitti kun viimeksi koin kipinöintiä, koska olen jo naimisissa erään toisen kanssa jonka kanssa kipinöi. Sitä (sinkku)miestä harmitti varmaan vielä enemmän...
Toden totta vaikka netissä on periaatteessa valtava tarjonta niin karkkikauppaefekti aiheuttaa kaikilla sen että lopulta suurimmalla osalla netistä on vaikeampi löytää ketään kuin oikeasta elämästä.
Onneksi mulla ei ole tuollaisia sukulaisia. Itse sanoisin kuten asia mun kohdalla on että en ota koska en halua (eikä kukaan joka haluaa noin vain ketään ota) ja että naista en tarvitse mihinkään.
Olen pahoillani puolestasi.
Sukulaisperheessä jopa kuuskymppinen ÄITI painostaa kolmekymppistä tytärtään lapsentekoon, vaikka tytär ei ole koskaan edes seurustellut. Äiti ei ole vaivautunut miettimään onko tytär aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla on kyse siitä että naiset eivät halua olla edes ystäviä vaan korkeintaan hyvänpäiväntuttuja. Yritä siinä sitten löytää ketään kun ihan perus small talk-kysymyksiinkin tunnutaan vastaavan että "Ei kuulu sulle". Varsinkin kauniit naiset käyttäytyvät mua kohtaan usein noin.
T. AP
Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat sukupolvet eivät ymmärrä miten vaikea nykymiesten on saada nainen. Eivät mitenkään voi ymmärtää miten akateemisella, siistillä, itsestään huolehtivalla ja töissä käyvällä miehellä ei ole naista. Osa luulee virheellisesti homoseksuaaliksi, mutta eivät ymmärrä sitäkään miten homous on nykypäivänä ihan normaalia eikä kenenkään tarvitse olla kaapissa.
Ja paskat. Te ette ymmärrä ettei sopivan (tai minkäänlaisen kumppanin) löytäminen ole koskaan ollut niin helppoa kuin te luulette. Voitte alkajaisiksi kysyä omilta vanhemmiltanne.
Minulla on aikuinen poika. Hän on löytänyt itselleen naisen. Eivät ole naimisissa eivätkä aio hankkia lapsia, ja se on minulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat sukupolvet eivät ymmärrä miten vaikea nykymiesten on saada nainen. Eivät mitenkään voi ymmärtää miten akateemisella, siistillä, itsestään huolehtivalla ja töissä käyvällä miehellä ei ole naista. Osa luulee virheellisesti homoseksuaaliksi, mutta eivät ymmärrä sitäkään miten homous on nykypäivänä ihan normaalia eikä kenenkään tarvitse olla kaapissa.
Nämä homottelijat ja ihmettelijät onkin sattumoisin useimmin niitä vuosikymmeniä samassa liitossa olleita, helppo sieltä suojasta huudella ja ihmetellä kun omana aikana oli niin helppoa että riitti kun riittaa kävi kerran kysymässä tansseihin ja riitta suostui ja sitten alettin oleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat. Te ette ymmärrä ettei sopivan (tai minkäänlaisen kumppanin) löytäminen ole koskaan ollut niin helppoa kuin te luulette. Voitte alkajaisiksi kysyä omilta vanhemmiltanne.
Minulla on aikuinen poika. Hän on löytänyt itselleen naisen. Eivät ole naimisissa eivätkä aio hankkia lapsia, ja se on minulle ok.
? Vanhempani menivät yhteen 18-kesäisinä eli kyllä minusta vaikuttaa siltä ettei juuri vaikeuksia ollut ainakaan heillä ja kauheasti ei tarvinut yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkejä ei lasketa 🙄
miehen pitäs naida alaspäin eikä ylöspäin. suomess kaikki vinksin vonksin. toisaalt yllättävän moni onnistuu kyl naimaa ylöspäin, suomalaiset naiset säälii herkästi
Mun äiti harrastaa tota 20+ sukulaispojalle. Oon niin pahoillani. Äitini ei ymmärrä yhtään miten törkeää tuo on ja jos tuosta huomauttaa, loukkaantuu (lue saa hirveän hepulin) koska hän on hyvää tahtova ihminen eikä tarkoita pahaa, kuittaa huumorilla. Ja sama toistuu joka saakelin kerta kun tätä sukulaispoikaa tapaa. Sen verran dementiaa että ei opi, joka kerta sama shit show.
Vierailija kirjoitti:
Sukupolvikysymys
Idioottiuskysymys... on fiksuja tätejä ja sitten on idiootteja sellaisia. Ap:lle on sattunut valitettavasti nuo jälkimmäiset.
Silloin kun olen yrittänyt luoda keskustelua naisten kanssa ja kysellä jotakin naisen elämästä niin usein vastaus on ollut tyyliin "Ei kuulu sulle." Kyse siis sellaisesta että ihan kaverimielessä olen yrittänyt luoda small talkia ja tutustua. Olen ajatellut että tutustumalla naisiin ihan kaverimielessäkin saisin lisää rohkeutta ja itsevarmuutta jutella naisille. Kaveripiirini siis koostuu ainoastaan miehistä. Ainahan sitä sanotaan että naiset eivät pidä siitä että mies puhuu vain itsestään mutta sitten kun jotakin naiselta kysyy niin alkaakin tylytys. Yritäpä siinä sitten tutustua keneenkään kun aina tekee väärin, tekipä ihan mitä tahansa.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikuinen ongelma suvun täti-ihmisillä. Sitten kun joku löytyy, alkaa tenttaaminen jälkikasvusta.
Tai siitä kun olisit voinut paremmankin valita jäkätijäkäti
"Milloinkas teillä hautajaisia vietetään :) ?"
No mun sukulaiset ovat ahdistelleet minua viesteillä ja puheluilla 2 vuorokautta kun en mennyt jouluna käymään
Sano niille, että se sinun "ainut oikea" abortoitiin jo ennen syntymää, joten kohtalosi on olla sinkku koko elämäsi ajan. Taivaassa sitten kohtaat sen naisen, jota et täällä elävien maailmassa päässyt tapaamaan.
Eihän se oikeasti näin mene, mutta näin voit saada suvun vanhukset hiljaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuossa ikäluokassa on paljon käytöshäiriöisiä.
Kukaan ei tiedä mikä niitä vaivaa. Minulla molemmat isovanhemmat (s. -40) ovat käskyttäneet minua koko joulun (en ole suostunut mihinkään, enkä tiedä milloin tämä alkoi). Toinen vaati suoraan, että haen hänen lahjat ja jaan ne, toinen kertoo aikataulun milloin minun pitäisi olla missäkin ja soittaa 5x päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikuinen ongelma suvun täti-ihmisillä. Sitten kun joku löytyy, alkaa tenttaaminen jälkikasvusta.
Tai siitä kun olisit voinut paremmankin valita jäkätijäkäti
"Milloinkas teillä hautajaisia vietetään :) ?"
Kiitos vinkistä, taidanpa kysyä tuon sukulaistädiltä sitten kun seuraavan kerran kysyy multa naisasioistani. Saa nähdä loppuuko utelu sen jälkeen
Sano niille, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.