Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö yhteyttä exiin tai ex-tapailukumppaneihin?

Vierailija
25.12.2025 |

En nyt tarkoita vuoroviikkovanhemmuutta. Jos pidätte, niin miksi? Tai jos ette pidä, niin miksi?

Itse en ole enää missään tekemisissä toisen miehen matkaan lähteneen exäni kanssa. Eivät liioin aikuiset lapsemme enää pidä yhteyttä äitiinsä.

Eron jälkeen oli muutama lyhyempi tapailusuhde ja ne naiset aina välillä kyselevät kuulumisia tai pyytävät seuraksi kävelylle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ystävälliset kuulumiset vaihdetaan kyllä.

Vierailija
22/34 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde oli hyvä ja ero on ollut asiallinen niin kyllä. Kaaosta aiheuttaneiden kanssa en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yleensä saaneet aikaan sen, että erot ovat olleet rumia. Itse voisin olla yhteyksissä jos on erottu sovussa yhteistuumin, mutta niin näyttää käyvän todella harvoin. Joten vastaus on ei, en ole yhteyksissä eksiin.

Vierailija
24/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti pidä yhteyttä!  Olen tehnyt aina erotessa erittäin selvästi kaikille miesystävilleni, että parasta kiiruhtaa äkkiä kadun toiselle puolelle jos näkevät minut kaupungilla. He tietävät luonteeni tuntien, että järjestäisin vain huutokohtauksen.  Olen siis aivan normaali naisihminen muuten, mutta kun erotaan, se on lopullisesti siinä enkä heitä juuri lämmöllä ajattele.  En ole ihanteellinen eroajaluonne. 

Vierailija
25/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan nykyisiin.

Vierailija
26/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta. Ovat syystäkin eksiä. Yhden Ex-anopin kanssa olen silloin tällöin tekemisissä 

Vierailija
27/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on mun parhaita kavereitani. Mahtava ihminen, en näe syytä dumpata elämästäni vain siksi, ettei sovittukaan romanttisessa mielessä yhteen. 

RED FLAG

Vierailija
28/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Yrittävät kyllä säännöllisesti muna kädessä tulla takaisin, mutta sitten pitää vaan antaa vähän kipua niin ymmärtävät pysyä jatkossa poissa. Miehet ovat sillä tavalla retardeja, eivät ymmärrä kuin kipua ja nautintoa.

Kiva, että exäsi sai hyvän parisuhteen!

Vierailija
29/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde oli hyvä ja ero on ollut asiallinen niin kyllä. Kaaosta aiheuttaneiden kanssa en.

Miksi joku eroaisi hyvästä suhteesta?

Vierailija
30/34 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että exäsi sai hyvän parisuhteen!

Exän parisuhteen laadusta en osaa sanoa, mutta itse "synnyin uudelleen" eron myötä ja olen ollut hyvin onnellinen ja tavannut upeita naisia. Nytkin yhden luona vähitellen heräilen.

AP

Vierailija
31/34 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex, oli se sitten kumppani, työpaikka tai vanha auto.

Vierailija
32/34 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut, kun itse olen se, joka on tullut jätetyksi.

Vierailija
33/34 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ollut, kun itse olen se, joka on tullut jätetyksi.

Jätetyksi tulemiselle on usein syynsä. Esim seksistä kieltäytyminen. Kovin ihmettelen mu6tamaa kaveriani,  5-kymppisiä miehiä, jotka ovat saunaillassa tunnustaneet, että seksiä ei ole vaimolta herunut vuosiin. Lapset aikuisia, mies tienaa 2/3 perheen tuloista jne, mutta roikkuu silti pihtaavassa vanhassa naisessa.

Itselle riitti 3 kk vaimon pihtaamista ja hänestä tuli ex. Aika mukavaa on nykyisin kun on nuorempi, hyvin aktiivinen naisystävä, joka kuitenkin asuu omassa kodissaan ja näemme silloin kuin kummallekin sopii. Rusinat pullasta-meininkiä.

M53

Vierailija
34/34 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. Menetin melkein fyysisen ja psyykkisen terveyteni hullun exän takia. Vieläkin näen painajaisia ajoittqin exästä, vaikka erosta tulee pian kaksi vuotta. Onneksi muutti toiselle puolelle maata, ettei vahingossa törmää missään kaupassa tms.