Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen tein yksin joulun perheelle, ja missä kiitos

Vierailija
25.12.2025 |

Siinä että mies veti kännit, vittuili, lapset sanoivat paskat lahjat, olisi pitänyt olla iphonea niin kuin Abdilla ja Cecilialla. Ei mitään kiitosta, vain vertaamista muihin. Tuntuu ettei vaan kestä enää. Katoan toivon niin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini oli erittäin onnellinen parin euron lahjasta. Ehkä se on kasvatuksesta kyse. 

Vierailija
2/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tekemään kaiken yksin? Meillä koko perhe osallistuu koristeluihin, ruoanlaittoon ja muuhun. Jos muut eivät tekisi mitään, sanoisin että ei sitten juhlita joulua tänä vuonna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta.

Vierailija
4/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka pyysi järjestämään joulun?

Vierailija
5/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit vaan incelli, että kuvitteellinen muslimi tuossa joukossa ei vietä joulua.

Vierailija
6/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos on siellä kuusen jalan alla ja loppiaisen jälkeen löydät sen kun olet vieny kuusen ulos ja imuroit neulasia matolta.

Vierailija
7/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut työn sankarin pinssiä? Vaikka ärisit ja terrorisoit muita mukautumaan käsitykseesi joulusta ja sen tekemisen hienouksista?

Vierailija
8/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee rakkaudesta ja läsnäolosta.

Vierailija
9/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit joulun, mutta olet myös valinnut juopon vittuilevan miehesi ja kasvattanut kiittämättömät lapsesi. Nyt niität mitä kylvit.

Vierailija
10/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit sen?

Kuka pakotti?

Älä tee.

Ensi jouluksi varaat itsellesi jouluristeilyn tms ja ilmoitat sen perheelle ajoissa. Jos eivät usko tai tajua, oma on ongelmansa.

Vierailija
12/24 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
13/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset upeista järjestelyistä, vaikka en ollutkaan paikalla, koska ei kutsuttu. 

Vierailija
14/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tunnelma nyt Tapaninpäivänä?

Vierailija
15/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse valinnut miehesi ja kasvattanut lapsesi.

Vierailija
16/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuuteni jouluista vain äidin raivosiivoamisen ja marttyyriuden. Haluatko, että lapsillesi käy samoin? 

Vierailija
17/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapset kiitollisia, mies ei. Ensi vuonna vietän jouluni muualla. Jätän tekemättä.

Vierailija
18/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehesi valitsit ja lapsesi kasvatit.

Vierailija
19/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten enää osta mitään heille. Osta koot itse omalla rahalla mitä haluavat. Myös mies. Ja itsekin. Ja jos menee muuttelemaan oikeita jouluruokia kovinkin, esim, kun aina on ollut kinkkua, ja se jätettiin pois.......sehän se joulun tekee ! Ja tehkööt sitten jokainen perheen jäsen itse kouluruokansa, tai ostakoot itse valmiiksi tehtynä. Nykynuoret kun eivät enää arvosta mitään, aina pitää olla sitä ja tätä, ku kavereillaki on......sitä pärjää paljon vähemmällä. Muistelen yli 45- v sitten.......ei ollut mitään, mitä nykyään on. Silloin oli joulutkin hienoja ja mukavia. Ruokaa riitti. Herkullista. Musiikki soi, laulettiin. Joku soitti esim pianoa. Ja se nolo aikuisten alkoholin käyttö........kyllä hävetti !!! Kyl jokaisen nyt pitää lopettaa sen litkun litkiminen !!! Kaikki alkot veks ! Onneks ainakin tääl on yks Alko tänään kiinni !!!!!! Toivottavasti se joskus pian lopettaa kokonaan ! 

Vierailija
20/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna varaat joulun ajaksi itsellesi paikan joltain maatilamatkailupaikasta, jossa valmis joulupöytä. Nautit siellä olostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan