G: Mitkä kliseet tai epäloogisuudet ärsyttävät elokuvissa/tv-sarjoissa?
Minulle tuli tuosta Ruma Bettystä heti mieleen: " rumalla" tytöllä on aina rillit ja hammasraudat, ja heti alussa tietää että jossain vaiheessa se pääsee molemmista eroon ja siitä kuoriutuu kaunotar. Ja vaikka se tyttö olisi sikahyvännäköinen niin kukaan ei muka tajua sitä kun vasta sen jälkeen kun rillit on otettu pois.
Kommentit (248)
Vierailija:
Tutkija: Arvaa, mitä aine oli, butaalifolmaldehydridikiniiniä!
Iso paha CSI-mies: Sitä käytetään marsujen suolihuuhteluissa, MIKSI sitä oli rikospaikalla?
:DDD MARSUJEN SUOLIHUUHTELUISSA! :DDD
Voi elämä, tästä sain hyvät naurut! KIITOS!
*hihittää itsekseen*
istukkaa ei ole olemassakaan. vaikka leffa/ohjelma sijoittuisi rikkaaseen länsimaahan, naiset synnyttävät ilman puudutteita. ja tietenkin vasta kesken ponnistamisen huomataan yllätysperätila! (frendeissä Rachel)..joo, eihän siellä ultrata ikinä...
kun miehellä on kriisi, hänelle kasvaa parta.
vaan pahikset polttaa tupakkaa.
Paitsi jos elokuvan juoni perustuu nimenomaan naisen _lihavuuteen__
auton alle tai putoavat portaista. Oikeastihan suurin osa keskenmenoista johtuu kromosomipoikkeavuudesta, jota ei voi itse mitekään aiheuttaa.
elokuvien hevoset jotka koko ajan hirnuu tai hörisee, oikeasti hevoset on melko hiljaisia eläimiä ei ne " hörhötä" jatkuvasti, tai se että elokuvien hevoset pillastuu ja hyppii pystyyn helposti.
Vauvat eivät muutenkaan juuri itke, nukkuvat nätisti omissa sängyissään.
Esimerkiksi lapsi näki murhaajan juoksevan kadulla,lapsi avaa suun sanoakseen asian äidilleen mutta äiti vain puhuu lapsen päälle ja passittaa hänet huoneeseensa. Eikä lapsi edes yritä sanoa asiaa uudelleen vaan menee kiltisti huoneeseensa.
Vierailija:
Minulle tuli tuosta Ruma Bettystä heti mieleen: " rumalla" tytöllä on aina rillit ja hammasraudat, ja heti alussa tietää että jossain vaiheessa se pääsee molemmista eroon ja siitä kuoriutuu kaunotar. Ja vaikka se tyttö olisi sikahyvännäköinen niin kukaan ei muka tajua sitä kun vasta sen jälkeen kun rillit on otettu pois.
Ja kyllä vaan oltiin esim. keskellä päivää kasvihuoneella ja taskulampulla piti katsoa jonkun pullon kyljen tekstejä. :D Samoin autoa joka oli labran autotallissa piti katsoa taskulampun valossa, koska autotalli oli jostain syystä pimeä. Ja tutkittavana oli siis ihan kaikki kamat peräluukussa.
Nuo on kyllä niin extremeä jo, että herää epäilys, että onko siihen oikeassakin elämässä joku syy. Että ihan normaalistikin, eikä vain televisiossa, ne tutkijat käyttää aina taskulamppua.
Kun ne tutkijat hakkaa sitä näppistä ja tekee niitä mahtavia " silmien väri heijastuu kaljusta" -huomioita, niin aina on oikea ohjelma auki. Siis vaikka ensin syötetään sormenjäljet, sitten painetaan yhtä nappia ja ollaankin jossain valtion rekisterinumerotietojärjestelmässä.
Ei siis puhettakaan että ensin pitäisi sulkea se aiempi ohjelma ja käynnistää uusi, vaan aina on oikea ohjelma auki. Tai avautuu napin painalluksella.
Ja tosiaan, sairaaloissa ei ole mitään yksityisyyttä. Toiset potilaat voi omasta vuoteestaan katsella lasiseinän takana tapahtuvaa leikkausta ihan tuosta noin vain :)
(Miehen ehdoton suosikkisarja)
Mäkin oon kiinnittänyt huomiota siihen, et esim. Vicin ja vaimon talo on poikkeuksellisen " normaalin" näköinen, ei mikään ylisuuri linna ja siellä on roinaa joka puolella, näyttää ihan oikealta lapsiperheen kodilta, sellaiselta johon tavallisilla palkansaajilla on varaa.
Ja valkoistakin valkoisemmat kuoret hampaissa :)
Kotikadussa kun se Eeva oli alunperin jonkun pienen paikallislehden toimittaja. sitten se yhtäkkiä tekikin jotain sisustusjuttuja siihen _paikallis_lehteen. sitten Eeva päätti aloittaa yliopisto-opinnot ja siitä tuli hetkessä tohtori ja tosi arvostettu ja eka työpaikka oli suoraan Fortmixin viestintäpäällikkö. tosi realistista hei!
ja sitten se niiden uusi asunto, joka on niinku Fotmixin edustuskämppä. miksei siinä ole aikuisille omaa makkaria!? tosi edustavaa että makuusoppi on siinä olkkarissa matalan seinäkkeen takana..
itse asiassa Rossin poika Ben oli mukana. Istui siinä lastenpöydässä jonne Ross joutui.
olen miettinyt joskus ihan samaa :)
Ben muuten katosi jonnekkin parilla viimeisellä kaudella. Muutaman kerran saatettiin mainita.
Kaikki tavarat on siististi pakattu pahvilaatikoihin, seuraavassa kuvassa ne on kaikki uudessa asunnossa ja seuraavana paivana kaikki tavavat on jo oikeilla paikoillaan ja uusi asunto tip top.... missaan ei enaa nay muuttolaatikoita. Aika realistista...
Minne kauniissa ja rohkeissa katosi se amberin poika. se pikku eric. Rick ja Amber pitivät sitä ihan omanaan ja sitten vaan Deacon vei sen, eikä poikaa enää mainittu
Jos TV-sarjassa joku joutuu sairaalaan tai lähtee synnyttämään niin koko päähenkilöstö lähtee mukaan ja lorvii siinä odotustilassa (joka on hyvin viihtyisä) vaikka monta päivää. Olivat väleissä tai ei, läheisiä tai ei. Torkkuvat sohvilla ja hakevat automaatista kahvia. Kukaan ei mene kotiin ennen kuin vauva on syntynyt tms. vaikka puhelimet on keksitty.
Esim. suosikkisarjassani Frendeissä Rossin ex-vaimo Carol synnytti Ben-pojan. Mitä ihmettä tää Rossin koko kaveriporukka siellä sairaalassa teki??? Eikä siis Carolin puolelta siellä päivystäny muita kuin lesbovaimo Susan. Eikö Carolilla ollut muita ystäviä ja mitä varten jotkut Joey ja Chandler siellä olivat?
Miksei TV-sarjassa kellään ole koskaan tukka likaisena vaikka ovat olleet vaikka monta päivää jossain kellarissa vankina?
mutta irvistelee tuskasta kun nainen puhdistaa niitä haavoja!
Vierailija:
2) seksin jälkeen (jossa ei ikinä käytetä kortsua) nainen nousee aina saman tien ylös lakanaan kietoutuneena tai pukee päälleen. Mulla ainakin valuis spermat pitkin reisiä siinä vaiheessa! Ikinä ne ei käy niitä valuttelemassa vessassa tai pyyhkimässä...
Tuon takia olin tosi yllättynyt kun aloin itse harrastaa seksiä aikoinaan, että silloin ei noin vaan pueta päälle, vaan ne spermat on ensin saatava jotenkin pois.
Joo, ei kannata uskoa leffoja! :-D
Siinä sitten saatetaan vilauttaa sitten ehkä vähän naisen tissejä ja nähdä naisen peppua. Mutta miehestä ei näy peppua eikä etenkään kalua, tosi epäreilua! Kyllä minäkin haluan nähdä miesten kalua, eikä vaan jotain naisten tissejä.
Paitsi suomalaissa leffoissa, niissä saattaa vilauttaa myös miesten vehkeitä, jess, tasaarvoa! :-D
Juhlissa on vain Pihlajakadun asukkaita.
Joku lähtee aamulla töihin, samaan aikaan toisaalla jengi joraa yökerhossa.
Kaikki talon asukkaan ovat kauheiden ihmissuhdeongelmien pyörteissä jatkuvasti, eikä tavallista arkea näe työpaikoillakaan (niissä neljässä)