Presidentin joulu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alexander-stubb-ja-petteri-orpo-jul…
Kun presidentti (tai pääministeri) kestitsee omaa sukuaan ja henk. kohtaisia vieraitaan, niin mahtaakohan laskun kekkereistä maksaa kuitenkin veronmaksajat?
Vai kuuluko omat kestitkin All inclusive -pakettiin?
Tämä ihan ilman suurempaa katkeruutta, aikana jolloin köyhät jäävät ilman jouluruokaa.
Kommentit (46)
Ala pressaksi tai pm:ksi ja lopeta valittaminen. Vaikka ne maksettaisiin verorahoista 8joita ei makseta), niin se ei näy menoissa mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Ala pressaksi tai pm:ksi ja lopeta valittaminen. Vaikka ne maksettaisiin verorahoista 8joita ei makseta), niin se ei näy menoissa mitenkään
ai ei näy menoissa? persut oli viimeksi vähän eri mieltä
Eiköhän Stubb ole kinkkunsa ansainnut on sen verran kova työtahti ollut. Menkää vaan vällyjen alle nukkumaan.
Presidentti antoi ihan kiitettävän siivun omia puhujapalkkioitaan hyväntekeväisyyteen, puoli miljoonaa. Antoi pois. Mutta jotkut ei ole koskaan tyytyväisiä.
Nyt ollaan kateellisena siitä, että pressa käyttää hänen virka-asuntoaan sukujoulun viettämiseen.
Miten joku kehtaa rutista, että hän viettää sukujoulua Kultarannassa. Hänellä on täysi oikeus olla Kultarannassa tai Mäntyniemessä. Ne kuuluu tuohon virkaan.
Ruoat hänellä on taatusti varaa maksaa itse. Hänellä ja rouvallaan. Suzannella on myös iso palkka.
Jos köyhät huolettaa niin aloitapa huolehtimaan heistä ihan itse. Pressan mollaaminen ei köyhiä auta suoraan yhtään. Miten autoit köyhiä tänä jouluna? Minä annoin 100e ruokalahjakortin eräälle perheelle keräyksen kautta. Entäpä sinä ap?
Se saa palkkaa tai palkkiota, eiköhän ihan itse ruokansa maksa yksityisessä tilaisuudessaan.
Eikä varmaan ole edes yksityisessä elämäässään ainakaan kultaisia lautasia ja hovimestareita tarjoilemassa niin kuin pjtinilla-
Voi jessus tätä porukkaa. Presidentti nyt syö koko kansan eväät. Se on ihan ihminen ja sillä on omaakin elämää ja sallittakoon, että edes jouluna perheensä kanssa syö varmaan ihan itse maksamiaan ruokia.
Ketkä presidentit ovat viettäneet joulua Kultarannassa?
Niinistö vietti joulunsa yksityisasunnossaan. Stubb myi ensimmäisenä oman yksityisasuntonsa pois.