Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En keksi otsikkoa. Sen sanon, että

Vierailija
24.12.2025 |

Älä ikinä sekaannu alkoholistiin. Aivan järkyttävä määrä valheita, jatkuvasti muuttuvia tarinoita, aina tulee lisää, lisää ja lisää tietoa tai "tietoa" (sitä kun ei ikinä tiedä että mikä on totta ja mikä ei.) Jopa yhden ainoan keskustelun aikana kaikki voi muuttua vähän väliä. "Se oli niin" "No ei ehkä niin, mutta..." "No tein näin, mutta en noin, ja mitä väliä sillä muutenkaan on?" "Kerroin jo kaiken" "Kerroin äsken mitä tein" "En tehnyt niin, vaan..." Jne. Aivan loputon suo.

Ihan hirveää tajuta millaiseen epävakaaseen suohon toinen ihminen voi repiä mukanaan. Rakastan tätä hiljaisuutta. Kukaan ei enää häiritse mielenterveyttäni. Ei hän millään tahdo uskoa suhteen olevan lopullisesti ohi, mutta eipä sillä ole minulle enää mitään väliäkään. En tunne enää mitään velvollisuutta häntä kohtaan. En, vaikka vastailen puheluihin ja viestittelen. En ole enää lojaali. En minä tiedä missä tässä edes mennään, alkoholistin kanssa kun joka ikinen päivä on erilainen, eikä millään hyvällä tavalla. Ei sillä ole mitään väliä minulle enää. Teen mitä teen, en aio enää vaivata päätäni sillä. On aika surkeaa huomata kuinka omakin moraali alkaa häilymään, kun joutuu tällaiseen valheiden verkkoon ja ties mihin sairaaseen ihmissuhdesekoiluun. 

Älä

Anna

Mahdollisuutta

Alkoholistille

Ellet

Ole 

Itse

Sellainen. Se tulee tuhoamaan elämän.

Se on minun ilmainen neuvoni sinulle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla