Voi luoja tuota krääsän määrää hautuumailla!
Kyllä minä ne kynttilät ymmärrän, mutta kaikki se muu krääsä. Eikö ihmisillä ole mitään älliä enää päässään? Ei hautuumaat ole sinun henkilökohtaisten krääsälöiden varastoja!! Kaikille normaaleille hyvää joulua!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo kävin jätesäkillisen viimassa sammuneita kynttilöitä hakemassa. Poltan niitä takassa, koska puihin ei ole varaa. Illalla haen vielä pari säkkiä lisää.
Miksi alapeukut? Kukaan ei niitä sammuneita kynttilöitä kaipaa.
Ehkä se, että kuka viddu polttaa takassa jotain vanhoja (muovikipossa) olevia kynttilöitä. Mahtaa naapureita viduttaa, kun käryytät piipusta sitä palavan muovin löyhkää ympäriinsä.
Asuukohan Purolassa... Moni asia alkaisi selittyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt vuosiin, mutta en muista mitään krääsää nähneeni. Paskat oli Malmilla joskus joku vääntänyt jonkun haudalle, liekö ollut jotain henkilökohtaista.
Itse veikkaisin että joku eläin on käyttänyt hautaa vessana, kadonneet kukatkin on voinut joku jänis tai peura käydä syömässä.
Pahempi juttu on kun tuodaan koirat paskomaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa montako kymmentä tuhatta hautakynttilää Hietaniemen hautausmaallakin palaa loppuun ja muuttuu muovi- ja metallijätteeksi heti joulunpyhien jälkeen. Kuka ne roskat kerää ja lajittelee? Eivät ainakaan kynttilöiden tuojat.
Itse asiassa minä käyn poistamassa ne viemäni kynttilät. Mutta siellä on kyllä työntekijöitä tuota varten.
Luuletko ettei hautausmaan työntekijöillä ole muuta tekemistä kuin kärrätä palaneita hautakynttilöitä traktorin kauhalla pois? Henkilökunta on supistettu talvikaudella minimiin. Samalla perusteellako sinä annat koirasi paskantaa haudoille ja heittelet roskat kadulle? Että joku työntekijä siivoaa sinun jälkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa montako kymmentä tuhatta hautakynttilää Hietaniemen hautausmaallakin palaa loppuun ja muuttuu muovi- ja metallijätteeksi heti joulunpyhien jälkeen. Kuka ne roskat kerää ja lajittelee? Eivät ainakaan kynttilöiden tuojat.
Itse asiassa minä käyn poistamassa ne viemäni kynttilät. Mutta siellä on kyllä työntekijöitä tuota varten.
Luuletko ettei hautausmaan työntekijöillä ole muuta tekemistä kuin kärrätä palaneita hautakynttilöitä traktorin kauhalla pois? Henkilökunta on supistettu talvikaudella minimiin. Samalla perusteellako sinä annat koirasi paskantaa haudoille ja heittelet roskat kadulle? Että joku työntekijä siivoaa sinun jälkesi.
Hihi, trollidille =D
Et sitten taaskaan viitsi vaivautua menemään sinne hautausmaalle joulun jälkeen kerämään sukulaisten haudoilta pois niitä jouluna viemiäsi kynttilöiden jäännöksiä vaan odotat, että joku muu hoitaa senkin asian puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Mä haen ne kynttilät. Koiraa ei ole ja jos olis, en veis sitä ikinä hautausmaalle. Roskia en ole ikinä heittänyt kadulle, mä olen sivistynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihi, trollidille =D
No ei niitä kynttilän jämiä poista työntekijät kuin vain niiltä haudoilta joille omainen on tehnyt hoitosopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo kävin jätesäkillisen viimassa sammuneita kynttilöitä hakemassa. Poltan niitä takassa, koska puihin ei ole varaa. Illalla haen vielä pari säkkiä lisää.
Miksi alapeukut? Kukaan ei niitä sammuneita kynttilöitä kaipaa.
Ehkä se, että kuka viddu polttaa takassa jotain vanhoja (muovikipossa) olevia kynttilöitä. Mahtaa naapureita viduttaa, kun käryytät piipusta sitä palavan muovin löyhkää ympäriinsä.
Poltan vain sen sisuksen. Ei ne muovit kunnolla edes pala.
Me käydään aina koiran kanssa. Mutta meidän koira osaakin olla hiljaa ja muutenkin käyttäytyä arvokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä henkilökunnalla mitään tekemistä tunnu olevan.
lainaus ei enää toimi =>
No ei niitä kynttilän jämiä poista työntekijät kuin vain niiltä haudoilta joille omainen on tehnyt hoitosopimuksen.
Mutta kuka vie palaneet kynttilät pois muistolehdosta?
Vien kynttilät about viikkoa ennen joulua jolloin avokki muutti ns. parempaan tähtikuvioon. Paikalliset tietävät kenestä on kysymys.
Mitään krääsää en hautuumaalla ole nähnyt. Ap, avaatko vähän mitä tarkoitat?
Käykäähän keräämässä ne tyhjät kynttilät pois ettei eläimet levittele ja jokin orava juokse kynttilä päässä.
Ne lasten haudoille pannut pikku siivekkäät otukset ovat AMORIINEJA eli PUTTOJA eli maallisen rakkauden symboleja. Todella noloa laittaa niitä lasten haudalle.