Laitoitko exällesi hyvän joulun toivotuksen?
Jos et, niin miksi? Minä odotin omaltani viestiä vaan eipä ole kuulunut. Itkettää, hänellä on varmaan jo uusi rakas.
Kommentit (26)
En laittanu enää. Pyyhin sut pois. Ps sporttiblondi on jo viekussa niin ei tarvi sussa enää roikkua
Laitan vielä tänään ja kiitän lahjoista.
M50
Vierailija kirjoitti:
Laitoin, on hyvät välit.
Kiva kuulla!
Ap
En laittanut, ei ole 30 vuoteen oltu tekemisissä. 2015 näin ohimennen cittarissa.
En todellakaan. Lapsiakaan ei ole muistanut mitenkään.
En varmasti, ois ollut poliisit taas kohta oven takana.
En. Exä on exä, koska hänen kanssaan yhteiselo ei toiminut.
Olisin halunnut laittaa mutta en voi sitä tehdä.
En laita. Hamusi juuri elareita vaikka lapset ovat vuoroviikoin. Ahne ihminen, harmi että paljastui sellaiseksi vasta kun lapsi syntyi.
Ei kiinnosta olla tekemisissä tuuliviiri-petturin lennostavaihtajan kans. Eli en.
Mieheni, lastemme isä kuoli 9v sitten jouluna. Oltiin yhdessä 30v, nyt on vähän vaikeampi laittaa mitään viestejä.
Vierailija kirjoitti:
En laita. Hamusi juuri elareita vaikka lapset ovat vuoroviikoin. Ahne ihminen, harmi että paljastui sellaiseksi vasta kun lapsi syntyi.
Jos elintasonne on eri, lapsille voidaan määrätä elarit vaikka asuisivat vuoroviikoin. Elarit eivät ole eksälle.
En. Oli meidän luona syömässä. Sitten meni kotiinsa.
En toki mustasukkaista naista jaksa edes muistella.Nautin elämän helppoudesta, rahatkin riittää kun ei pirtin lattia koko ajan vuoda. Hyvästi.
Laitoin toki, lapset on mulla tämän joulun niin laitoin heistä kuvan ja toivotin hyvät joulut.
Laitoin "samoin"-vastauksen kun toivotti ensin itse. Pyysi käymään, en mene.
M32
En laittanut kun halasin häntä ja uutta vaimoaan kun kävivät meillä joululounaalla tänään. Olen heidän ensimmäisen yhteisen lapsensa sylikummi ja toinen heillä on matkalla. :)
Laitoin, on hyvät välit.