Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Kommentit (44)
Joku tästä varmaan vetää herneet nenuliin, mutta ostin miesystävälle lahjaksi tarkkaan valittuja kosteusvoiteita. Hänellä on hyvin kuiva iho.
Vierailija kirjoitti:
Joku tästä varmaan vetää herneet nenuliin, mutta ostin miesystävälle lahjaksi tarkkaan valittuja kosteusvoiteita. Hänellä on hyvin kuiva iho.
Haluaako mies hoitaa ihoaan vai haluatko sinä että mies hoitaa ihoaan?
Vähän sama kun jos nainen haluaisi kuntosalikortin niin se on ok hommata mutta jos mies antaa kuntosalikortin kysymättä ja sanoo että tarvitset tuota nainen ottaa sen aivan varmasti loukkauksena
Joulusukat, fleecepuseron, suihkusaippuaa ja suklaata. Lahjat on vielä jakamatta.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyä tonttulakki päässä.
Tässä tuli ensimmäinen oikea vastaus.
Mä ostin itselleni kirppikseltä vinyylilevysoittimen ja lp levyjä joululahjaksi. Oon aina haaveillu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kesällä miehelle synttäri lahjaksi kasvohoito lahjakortin, sen jälkeen innostunut ihon hoidosta ja hyvä niin 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkia. Tänä vuonna tukkupakkaus vanhoja autoja.
Kohta on verenpaine tapissa.
Tarviiko ne kerralla syödä?
Maksoin vuosijäsenyyden Ouraan sekä erääseen äänikirjapalveluun, Hilfigerin pyjamahousut sekä pullon erinomaista punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä.
Jos olisi, antaisin kortin jossa lupaan viedä hänet 3 ruokalajin illalliselle kaupungin parhaaseen pihvipaikkaan.
Tai vastasvasti lupaisin maksaa esim talvilomallamme jonkun 2-3 yön kylpylä tms reissun.
Nyt on kyllä pakko kysyä että käykö jotkut ihmisjoukot vielä kylpylöissä??
Keskisormen nostan jokaiselle munalliselle elukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyä tonttulakki päässä.
Tässä tuli ensimmäinen oikea vastaus.
Tämä vasta myöhemmin, ei vieraiden aikana. Jotain tilannetajua sentään.
Mieheni osti minulle seksikkäät alusvaatteet. Tahdon että mieheni hivelee nännipihojani ja koskettelee ja puristaa isoja täyteläisiä tissejäni hänen maskuliinisilla käsillään. Saa minun naiseuteni imemään hänestä viimeisetkin siemennesteet tiukalla reijälläni jota rakkaudella miehelleni annan. Nautintojeni pyörteissä pyörin lakanoissa kuin täydellinen tuhma prinsessa. Ratsastan isolla työmiehen työkalulla kuin nainen. Kokeneena tiedän kuinka saan miehen tärisemään nautinnosta kun kesytän tätä oria.
En mitään, hän on muslimi eikä vietä joulua.
Onpa täällä tosi henkilökohtaisia ja huolella mietittyjä lahjoja, jotka osoittavat että tunnette miehenne hyvin.
NOT.
Tapailukumppani sai jo jouluaterian, yösijan, seksiä ja rasian tummaa suklaata. Paketoitu kirja odottaa vielä, että hän matkustaa toiseen suuntaan kämpilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itsekin viime vuonna itsellenikin yllätykseksi -oltiin tavattu aika äskettäin. On ollut niihin tosi tyytyväinen.
Kirjan ja suklaata. Oli mieluisa lahja. Hän ei antanut mulle mitään. Koska on huono keksimään lahjoja. Käytiin kyllä hiljattain keikalla mihin osti mulle lipun. Ja muutenkin arjessa tekee mulle erilaisia hankintoja, kun näkee, että on tarve.
Mua ei oikeasti haittaa, että en saa joululahjaa, kun en muutenkaan piittaa koko joulusta.