Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja suklaata. Oli mieluisa lahja. Hän ei antanut mulle mitään. Koska on huono keksimään lahjoja. Käytiin kyllä hiljattain keikalla mihin osti mulle lipun. Ja muutenkin arjessa tekee mulle erilaisia hankintoja, kun näkee, että on tarve. 

Mua ei oikeasti haittaa, että en saa joululahjaa, kun en muutenkaan piittaa koko joulusta. 

Vierailija
22/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tästä varmaan vetää herneet nenuliin, mutta ostin miesystävälle lahjaksi tarkkaan valittuja kosteusvoiteita. Hänellä on hyvin kuiva iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tästä varmaan vetää herneet nenuliin, mutta ostin miesystävälle lahjaksi tarkkaan valittuja kosteusvoiteita. Hänellä on hyvin kuiva iho.

Haluaako mies hoitaa ihoaan vai haluatko sinä että mies hoitaa ihoaan? 

Vähän sama kun jos nainen  haluaisi kuntosalikortin niin se on ok hommata mutta jos mies antaa kuntosalikortin kysymättä ja sanoo että tarvitset tuota nainen ottaa sen aivan varmasti loukkauksena 

Vierailija
24/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä tonttulakki päässä.

Vierailija
25/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusukat, fleecepuseron, suihkusaippuaa ja suklaata. Lahjat on vielä jakamatta. 

Vierailija
26/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuli ensimmäinen oikea vastaus. 

Vierailija
27/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni kirppikseltä vinyylilevysoittimen ja lp levyjä joululahjaksi. Oon aina haaveillu siitä.

Vierailija
28/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin kesällä miehelle synttäri lahjaksi kasvohoito lahjakortin, sen jälkeen innostunut ihon hoidosta ja hyvä niin 🔥 

Vierailija
29/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasan paskaa.

Vierailija
30/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkia. Tänä vuonna tukkupakkaus vanhoja autoja.

Kohta on verenpaine tapissa.

Tarviiko ne kerralla syödä?

Vierailija
31/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin vuosijäsenyyden Ouraan sekä erääseen äänikirjapalveluun, Hilfigerin pyjamahousut sekä pullon erinomaista punaviiniä.

Vierailija
32/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä. 

Jos olisi, antaisin kortin jossa lupaan viedä hänet 3 ruokalajin illalliselle kaupungin parhaaseen pihvipaikkaan. 

Tai vastasvasti lupaisin maksaa esim talvilomallamme jonkun 2-3 yön kylpylä tms reissun. 

Nyt on kyllä pakko kysyä että käykö jotkut ihmisjoukot vielä kylpylöissä??

Vierailija
33/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormen nostan jokaiselle munalliselle elukalle.

Vierailija
34/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuli ensimmäinen oikea vastaus. 

Tämä vasta myöhemmin, ei vieraiden aikana. Jotain tilannetajua sentään.

Vierailija
35/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti minulle seksikkäät alusvaatteet. Tahdon että mieheni hivelee nännipihojani ja koskettelee ja puristaa isoja täyteläisiä tissejäni hänen maskuliinisilla käsillään. Saa minun naiseuteni imemään hänestä viimeisetkin siemennesteet tiukalla reijälläni jota rakkaudella miehelleni annan. Nautintojeni pyörteissä pyörin lakanoissa kuin täydellinen tuhma prinsessa. Ratsastan isolla työmiehen työkalulla kuin nainen. Kokeneena tiedän kuinka saan miehen tärisemään nautinnosta kun kesytän tätä oria. 

Vierailija
36/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, hän on muslimi eikä vietä joulua. 

Vierailija
37/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei edes halausta ym.

Vierailija
38/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tosi henkilökohtaisia ja huolella mietittyjä lahjoja, jotka osoittavat että tunnette miehenne hyvin.

NOT.

Vierailija
39/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppani sai jo jouluaterian, yösijan, seksiä ja rasian tummaa suklaata. Paketoitu kirja odottaa vielä, että hän matkustaa toiseen suuntaan kämpilleen. 

Vierailija
40/44 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itsekin viime vuonna itsellenikin yllätykseksi -oltiin tavattu aika äskettäin. On ollut niihin tosi tyytyväinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän