Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäpä tein synnytyksen jälkeen haarahyppyjä ja kuperkeikkoja osastolle-

Vierailija
23.04.2007 |

TEIN MYÖS SPAGAATIN SUIHKUSSA.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieraisin itseni osastolle.

Vierailija
2/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin tiukka ja huippukunnossa mieheni mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneempi, mut kolmosen jälkeen niin timmissä kunnossa, et mies huusi pikapanon jälkeen osaston vessassa melkeen kovempaa kuin minä synnärillä.

Vierailija
4/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on jäänyt ikuisia traumoja.

Itse haastoin kaikki osaston naiset pesismatsiin sairaalan parkkikselle. Kivaa oli, vaikka oli talvi. Me voitettiin.

Vierailija
5/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vedin spinning-tunnin vartti synnytyksestä!

Vierailija
6/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne valittaa, ettei muka voi liikkua ollenkaan???

Vierailija
7/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannoin mieheni, kätilön, vauvan ja vielä sänkynikin osastolle synnytyksen jälkeen. Kätilöt ja tuore isä hoitivat hetken aikaa vauvaa, koska minulla oli missikisojen uimapukukierros keskeytynyt synnytyksen vuoksi. Kävin vetämässä sen loppuun ja tietysti pärjäsin hyvin.

Vierailija
8/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa ja sauna kiiltämään vaan!

Vierailija
9/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lähdin sairaalaan, synnytin lapsen. Vajaan kahden vuorokauden kuluttua olin kotona tekemässä lanttulaatikkoa ja joulusiivousta. Tämä tarina on jopa ihan tottakin ;-)

Vierailija
10/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noinko paljon ottaa päähän, että jotkut ovat ihan oikeasti todella hyvässä kunnossa suoraan synnytyksen jälkeen?

Ainoastaan siis ne naiset, joilla on synnytys ollut rankka kokemus, ja kunto sen jälkeen huono, niin saavat kertoa kokemuksistaan. Muiden on siis pidettävä suu tiukasti supussa. Sehän kun on heidän syy, että toisilla synnytys on rankka.

Voi hyvänen aika...

No mutta, tästä lähtine kun aloitatte kutjun: KÄVELITKÖ ITSE SYNNYTYSSALISTA OSASTOLLE? MISSÄ KUNNOSSA OLIT HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN?

Niin mainitkaa siihen alle, että ne naiset ei saa vastata, joilla vain hyviä kokemuksia.

Kyllä voi ihmiset olla katkeria!!!

Mutta muuten kun kommentteja luki, niin ei voinut olla nauramatta! Hauskoja!!! :D

Vierailija
11/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysvuodeosastolla gradun. No, okei, aloitin jo synnytyssalissa, mutta kumminkin.

Vierailija
12/16 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailin vauvan ah niin kauniita piirteitä ja seurasin, että varmasti hengittää seuraavat kaksi vuorokautta. Myönnän, että tämän jälkeen nukuin 3-4 tuntia.

Vierailija
13/16 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toiset jaksaa _kävellä_ itse synnytyksen jälkeen osastolle.

Vierailija
14/16 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan vedet silmissä, lapset katsovat vieressä, että " nyt on kyllä kilahtanut kunnolla" =D=D=D

Vierailija
15/16 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä vedin spinning-tunnin vartti synnytyksestä!

Pakko kysyä: upposiko satula syvällekin?

Vierailija
16/16 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis noinko paljon ottaa päähän, että jotkut ovat ihan oikeasti todella hyvässä kunnossa suoraan synnytyksen jälkeen?

Ainoastaan siis ne naiset, joilla on synnytys ollut rankka kokemus, ja kunto sen jälkeen huono, niin saavat kertoa kokemuksistaan. Muiden on siis pidettävä suu tiukasti supussa. Sehän kun on heidän syy, että toisilla synnytys on rankka.

Voi hyvänen aika...

No mutta, tästä lähtine kun aloitatte kutjun: KÄVELITKÖ ITSE SYNNYTYSSALISTA OSASTOLLE? MISSÄ KUNNOSSA OLIT HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN?

Niin mainitkaa siihen alle, että ne naiset ei saa vastata, joilla vain hyviä kokemuksia.

Kyllä voi ihmiset olla katkeria!!!

Mutta muuten kun kommentteja luki, niin ei voinut olla nauramatta! Hauskoja!!! :D

Käsittääkseni äidit haluavat vertailla synnytksiään, ovathan ne isoja juttuja elämässä.. Itse aloitin " pystyitkö istumaan" ketjun mutta en todellakaan mitenkään katkerana! Jokainen synnytys on erilainen, ja varmasti niistä helpommistakin haluaa kertoa muille, miten on sen kokenut...