Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parannat elämääsi ensi vuonna?

Vierailija
24.12.2025 |

Aloitatko jo joulun pyhinä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekoittaa kuluvan vuoden tavoitteisiin, tulee vaan turhaa epäonnistumista.

Vierailija
2/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hakea asumistukea kun ansiosidonnaisen porrastus astuu voimaan. Tulot nousevat parisataa. Voi olla, että saan jopa toimeentulotukeakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin että viime vuonna käytin maksullisiin naisiin 4000€.

Tulevana vuonna tavoite on viisi tonnia.

Vierailija
4/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan tuosta vaimostani. Olen miettinyt jo pitkään että kun joulu on ohi niin sitten ero.

Vierailija
5/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais seksiä ensikertaa elämässä

Mies40

Vierailija
6/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää enemmän rakkaudesta käsin. Vähemmän suorittamista, enemmän ihmisten kohtaamista. 

Vierailija
7/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko ap vielä mitä tarkoitat. Siis mitä ensi vuonna pitäisi tehdä eri tavalla ja miksi? Ihan outo keskustelu.

Vierailija
8/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pois Helsingistä. 

Vierailija
9/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden tavoitteena on löytää ja ostaa asunto. En tykkää nykyisestä ja varmasti parantaisi elämän laatua, kun saisi asua asunnossa, jossa viihtyy.

Vierailija
10/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin tämän vuoden loppuun kamalasta työstä, jossa yksi tekee viiden työt. Vaihdoin asunnon halvempaan ja karsin kulutusta, siten voin jäädä nyt vapaarouvaksi siksi aikaa, että keksin jotain tulonlähdettä yrittäjyyden kautta. Joka tapauksessa aion tehdä vähemmän ja karsin elämästä yksinkertaisempaa, jotta en ole riippuvainen yksittäisestä työnantajasta niin paljon.

Vierailija
11/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennän kuluja. Eroan yhdistyksistä. Lopetan yritykseni. 

Vierailija
12/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden vietnamiin lomalle panemaan naisia.

Vierailija
13/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uutta vuotta  aion aloittaa on mulla tavoitteena 100 päivää ilman alkoholia joo pieni tavoite , mutta niinhän päiväkin valoisuuden suhteen menee kukonaskelin , näin kerrotaan.

Vierailija
14/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän joka asiasta ja rakennan puskurin työttömyyden varalle 

Vierailija
15/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion erota pettävästä miehestä.

Yhteinen asunto ei vaan ole mennyt kaupaksi vieläkään, ollut puoli vuotta myynnissä. Keväällä on pakko mennä! 

On kyllä uskomatonta se, miten jollain on kanttia pettää puolisoa, ja elää kotona pokkana teeskennellen normaalia, ilmeisesti se on jatkunut jo pitkään.

Vierailija
16/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vaatia muita tekemään entistä enemmän minun hyvinvointini eteen. Minun puolueeni sanoo, että on muiden syy että olen ylipainoiden ja köyhä.

Vierailija
17/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko ap vielä mitä tarkoitat. Siis mitä ensi vuonna pitäisi tehdä eri tavalla ja miksi? Ihan outo keskustelu.

Jos kaikki on täydellistä niin silloin ei mitään tietenkään osaa ajatella että pitäisi tehdä toisin.

Monilla on elämässään asioita joihin haluaisi parannusta. Uusi vuosi on tavallinen ajankohta miettiä tällaisia. 

Vierailija
18/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi venytellä takareidet ja pohkeet vetreämmiksi. Istun työssäni paljon, ja alan vanhemmiten olla jäykkä ja koukkupolvinen. Nyt olisi varmaan oikea aika korjata tilannetta, kun mitään varsinaisia vaivoja ei vielä ole. 

Vierailija
19/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon saavani asuntoni myytyä, että voisin ostaa pienemmän synnyinkaupungistani.

Vierailija
20/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo laatinut tavaralistan siitä, miten järjestän koristeet ym. laatikoihin, kun aatto ja joulunvietto on ohi. Toivon, että elämäni ei ainoastaan parane, vaan lähtee ihan uusille urille ensi vuonna. Ja lähteekin, koska vanha työ päättyi. Jotain siis varmasti tulee uutta. Myös turhat roinat haluan pois, uusia vaatteita vanhojen rytkyjen tilalle, uusia asioita, kuten uusi työtehtävä ja koti. Näitä uskon, toivon ja rukoilen saavani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä