Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutus: Klo 12 joulurauhan julistus, sen jälkeen ei enää imurointia, pyykinpesua, kolistelua yms. meluamista

Vierailija
24.12.2025 |

Muistathan tämän. Taloyhtiön tontut kuuntelevat myös jouluna herkällä korvalla ja raportoivat meluajista isännöitsijälle... ;)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kovemman rangastuksen jos jouluna hakkaa partnerinsa ja ajaa perheen hankeen?

Entäpä jos tämän tekee tavallisena viikonloppuna?

Ap, toi jouluraha on mielestäni sitä että kunnioitetaan toisiamme, ei soiteta esm kerrostalossa musaa niin kovalla että naapurit ei pysty juttelemaan ruokapöydässään. Tai kohdella väkivaltasesti toisiaan, ei henkisesti eikä fyysisesti. Eikä läträtä iloliemillä niin että lapsilta menee joulu pilalle.

Tosta kodinkoneitten käytöstä en ole kyllä ikinä kuullutkaan.

Monethan ovat joulunakin töissä, jossain välissä on sitten pakko kuitenkin touhuta näitä kotiaskareita.

Vierailija
22/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omakotitalo, joten kukaan ei tule sanelemaan mitään. Talo elää tavallaan. Pesen pyykit juuri silloin kun pesen, ja jos tulee tarve imuroida, teen senkin kuten huvittaa. En ole ollenkaan sitä ihmistyyppiä, joka kysyy kuinka korkealle, jos joku tulee käskemään että hyppää.

Ulkona nyt ei muutenkaan muulloinkaan metelöidä, joten siltä osin peruskunnioitus naapureiden oletettuja perinteitäkin kohtaan löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stuppin v'ittunaama nostaa verenpainetta siinä määrin, ettei tokkopa pystyy rauhoittumaan.

Kamala elämä sulla, miksi vihaat meidän pressaa?

Oon eri mut itsekin vihaan tuota rosvoa ja maanpetturia jopa näin jouluna en voi käsittää miten moni hurraa ja pitää hyvänä pressana vaikka myi Suomen

Vierailija
24/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luulenpa että toi tarkottaa vähä muuta kun että joku joutuis siivoamaan tai pesemään pyykkiä kello 12.00 jälkeen. Ei noitten koneitten ääni mitää rauhaa pitäis häiritä. Tietty eri juttu jos pesee yöllä kerrostalossa.

Mutta perheriidat, örvellys julkisilla paikoilla j n e kuuluu tohon joulurauhan rikkomiseen.

Vierailija
25/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stuppin v'ittunaama nostaa verenpainetta siinä määrin, ettei tokkopa pystyy rauhoittumaan.

Kaikki sitä vihaa. 

Eri

Vierailija
26/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 

Kyllä sulla on pienet piirit.

Vierailija
27/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus, mutta ketju täynnä tosikkoja jotka kapinoi joulurauhaa vastaan hampaat irvessä. 🧑🏻🎄

Vierailija
28/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi joulurauhan julistus on monille niin tärkeä. Siinähän uhataan tavallista ankarammalla rangaistuksella niitä, jotka juopottelevat julkisesti tai muuten esiintyvät häiritsevästi juuri joulukaudella.

Kyllä meistä jokainen kaipaa suitsintaa, siitä tulee turvallinen olo. 

Aha. Lasketko sen varaan, että piispa tulee väliin?

Mihin väliin? 

Vierailija
29/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutus: Suositeltava hiljaisuus on 22-7. Joten älä viitsi.

Ja muistutus tämäkin kerrostalo luukussa asuville köyhille. minä pesen pyykkiä milloin huvittaa omakotitalossa.

Vierailija
30/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva aloitus, mutta ketju täynnä tosikkoja jotka kapinoi joulurauhaa vastaan hampaat irvessä. 🧑🏻🎄

Jep, aivan pakko, siis aivan pakko melutasoa nostaa oishan se kauheaa että edes sen kerran vuodessa ois oikea rauha kerrostalossa 😃🤪

Vierailija
31/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Klo 13 menen suihkuun ja sitte pesen pyykin kun silloin ja sen jälkeen sähkö on halpaa. Tunge ne muistutukset sanonko mihin?;)

Vierailija
32/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Klo 13 menen suihkuun ja sitte pesen pyykin kun silloin ja sen jälkeen sähkö on halpaa. Tunge ne muistutukset sanonko mihin?;)

mä olen odottanu jo kulliii paljaana pimeässä kämpässä että pääsen suihkuun klo13 kun sillo sähkö on halpaa.

Vierailija
33/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä laissa joulurauha ei vaikuta mitenkään. Itse elän kuin ennenkin.  

Vierailija
34/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri mut itsekin vihaan tuota rosvoa ja maanpetturia jopa näin jouluna en voi käsittää miten moni hurraa ja pitää hyvänä pressana vaikka myi Suomen

Mitä? Suomi myyty? Kenelle?

Vierailija
35/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen napsahtaa korkit ympäri Suomen ja alkaa joulun juominen.

Vierailija
36/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Just laitoin pesukoneen päälle. Mä pesen pyykkiä silloin kun mulle sopii. Terveisiä aloittajalle ja kaikille muillekin.

Vierailija
37/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan silloin kun mulla on inspiraatio. Ei vois vähempää kiinnostaa joku joulurauha.

Vierailija
38/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Muuta vanhainkotiin, siellä on rauhaa

Vierailija
39/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muistutus tämäkin kerrostalo luukussa asuville köyhille. minä pesen pyykkiä milloin huvittaa omakotitalossa.

Minä taas pesen milloin haluan ihsn kerrostalossakin. Ei ole ollut koskaan ongelmaa. 

Vierailija
40/52 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se ketju, jossa moneen kertaan toisteltiin että kyläily on kielletty joulurauhan julistuksen jälkeen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi