Mies pilasi joulun.
Taas kerran... Ei enää jaksaisi, kun ei tee ikinä mitään oikein.
Osti kamalan näköisen kuusen. Ihme muotopuoli rimpula, joka ei sovi yhtään olohuoneeseen.
Ei osallistu kokkaamiseen, käy vaan välillä närppimässä jotain keittiössä.
Yritti myös syödä lasten jouluvanukkaan mutta sen sentään ehdin estämään.
Kommentit (23)
Oletko tarkastanut hyydekakun tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Joko jauhenliha on pesty?
Jauhenlihaa ei tarvitse pestä! Teen kyllä lihapullia, koska meillä on niitä aina joulupöydässä(jos nyt sinne asti päästään)
Ap
Joko Venäjältä on rahat ,sähkö,polttoaine ja sotilaat loppu ?
Vierailija kirjoitti:
Joko Venäjältä on rahat ,sähkö,polttoaine ja sotilaat loppu ?
Tähän en valitettavasti osaa sanoa mitään. Oletettavasti ei ole vielä loppu.
Ap
Nyt vaan makaa sohvalla ja katsoo telkkaria lasten kanssa. Kaikkea hommaa kyllä olisi mutta ei maistu. Ruoka kyllä maistuu ja joulusuklaat muttei mikään muu.
No niin! Nyt kuulin kun mies lorautti jotain glögin sekaan. Tällä menolla on ympäri päissään ennenkuin päästään pöytään. Hyvää joulua vaan mulle ja lapsille.
Ap
Nyt se paskansi hedelmäkiisselikulhoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt se paskansi hedelmäkiisselikulhoon. Ap
Tuo kommentti ei ollut minun!! Miksi aina pitää tulla provoilemaan kun toisella on oikeasti suru puserossa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkastanut hyydekakun tilanteen?
Entä raikkaat voileivät?
Tekee juuri naapurin rouvalle helikopteria takaovella. Ap
Nyt se karsi sen kuusenrimpulan äkämyksissään rangaksi ja kysyi, kelpaako. On se oikeastaan noin parempi. Ap
Nyt alkaa selvästi jo humaltua. Voi kurjuus oikeasti. Taas aatto pilalla miehen takia. Näen jo mielessäni lasten itkunhuuruiset silmät kun joutuvat katsomaan isän örveltämistä joulupöydässä.
Ap
En tiedä. Minulla ainakin on niin paha mieli tästä joulusta etten halua edes syödä niitä jouluruokia, ei kiinnosta Joulupukin kuumaalinja, ei joulupukit, ei ruoka, ei edes kaljaa tee mieli. Iskäx3
Joko teillä mies on korkannu? Eikös se ala sillä klassikolla "otan vaan yhden joulu-oluen tässä puuron kanssa" ja sit lähdetäänkin tavoittelemaan sitä kevyttä hiprakkaa. Koska eihän joulu tunnu miltään ilman alkoholia.
0/5