Lapseton joulu
On ihanan rauhallista. Saa nukkua pitkään. Koti on siisti. Rahaa säästyy, kun ei ole huollettavia.
Ja mikä parasta, näin jatkuu myös joulun jälkeen tästä ikuisuuteen, koska tämä rauha ja vapaus on upea asia josta ei kannata luopua.
Hyvää lapsivapaata joulua! 😍🤩
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Just puhuttiin tästä. Yksinäisyydestä kirjoitellaan jouluna paljon. Omalla käytöksellä pystyy paljon vaikuttamaan siihen käykö omat tai jonkun muun lapset kylässä, työkaverit, naapurit. Koko vuoden/ koko elämän voi kohdella muita hyvin, olla itse mukava, sosiaalinen ym. tai kutsua itse kylään tuttuja, ei tarvitse rutista keskustelu palstoilla yksinäisyydestä, itse pystyy vaikuttamaan ja muuttamaan tilanteita parhaiten.
Harrastuksia on joka kylässä missä voi tavata ihmisiä. Lapsien saaminen ei ole tae siitä että lapset olisivat hangaroundeja myöhemmässä elämässä. Sitä varten on ystävät.
Just puhuttiin tästä. Yksinäisyydestä kirjoitellaan jouluna paljon. Omalla käytöksellä pystyy paljon vaikuttamaan siihen käykö omat tai jonkun muun lapset kylässä, työkaverit, naapurit. Koko vuoden/ koko elämän voi kohdella muita hyvin, olla itse mukava, sosiaalinen ym. tai kutsua itse kylään tuttuja, ei tarvitse rutista keskustelu palstoilla yksinäisyydestä, itse pystyy vaikuttamaan ja muuttamaan tilanteita parhaiten.