Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilaa Joulun jälleen

Vierailija
23.12.2025 |

Kertokaa mulle, että tämä on unta. Onko kellään tällaista samaa? 

Yli 20v. yhdessä ja aina vain pahenee. Mies ei osallistu Joulun järjestämiseen lainkaan. Ruoat, lahjat, ihan kaikki on minun järjestettävä. Hän ei kysy mitä voisi tehdä tai auttaa järjestelyissä.

Kyllähän minä näistä selviän, mutta on vain niin uskomatonta tämä.

Kaiken kukkuraksi myös kustannukset lankeaa minulle. Joudun anelemaan häneltä omaa osuuttaan lahjoista ja ruuista. Saan ehkä rahaa, ehkä en.

Mies on vihainen ja ärtynyt. Tai kännissä. Kävelee valmiseen pöytään likaisena ja haisevana. Murahtaa kiitoksen ja häipyy tv:n ääreen. Aikuiset lapset eivät halua tulla meille jouluksi, ymmärrän hyvin.

Ehkä ensi Joulun vietän pojan kanssa hotellissa kotimaassa tai todella kaukana. Eihän tässä ole järjen hiventäkään.

Mies joko vihaa Joulua tai on jotain traumoja lapsuudesta, mutta yrittäisi edes. Mutta en enää jaksa ymmärtää, en pysty. 

Ja tämä ei todellakaan ole trolli, vaikka toivoisin niin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet tuollaisen olion kanssa?

M46

Vierailija
2/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hänen kanssaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et oo lähtenyt jo vuosia sitten?

Vierailija
4/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti, jankuti

Vierailija
5/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehkä kannattanut valita parempi mies?!

Vierailija
6/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ensi jouluna ulkomaille ja ota joululoma.

Vierailija
7/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sitä joulua haluat ja mies ei niin turha valittaa että joudut itse tekemään sitä mitä vain sinä haluat. Teillä naisilla on joku sairas tapa aina miettiä että kyllä miehen on tehtävä mitä minä haluan ja maksaa mitä minä haluan vaikka minä en suostu olemaan edes ystävällinen ja mukava miehelle

Vierailija
8/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies pellolle tai lähde itse pois. 

Vierailija
9/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait. t: sijalle 2 edennyt kilpakosija

Vierailija
10/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet tuollaisen olion kanssa?

M46

Hänkin on naimisissa pellen kanssa.

Vierailija
11/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta eikö lapset oo jo isoja ja voit häippäistä. 

Vierailija
12/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää mihin jotkut naiset tyytyvät. Lähde asap, vaikka jo huomenna. 

Vierailija
13/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluhysteeriset akat ovat kamalia.  vielä pahempia kuin pms-kiukuissaan rääkyvät akat.

Vierailija
14/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi sama juttu kaikkialla. Nainen haluaa joulun mies ei halua joulua nainen ahdistuu kun mies ei tee ja maksa joulua mitä vain nainen haluaa kun eihän nainen välitä siittä että mies ei halua joulua ja vaatii että mies tekee ja maksaa joulun mitä vain nainen haluaa

Vierailija
15/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin samanlaisesta miehestä viisi ja puoli vuotta sitten. Mekin olimme pitkään yhdessä ja etenkin lapsen syntymän jälkeen tilanne vain paheni vuosi vuodelta. Joulun lisäksi viikonloput ja loma-ajat olivat yhtä h*lvettiä, kun eksä joi ja raivosi sen minkä ehti.

Nyt nautin siitä, että saan elää kodissa, jossa kukaan ei huuda, karju ja uhkaile, kodissa jossa minun ei tarvitse enää pelätä, kodissa jossa voin hengittää vapaasti. 

Vierailija
16/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina joulun maksanut. Ei exällä kiinnostanut eikä nykyisellä. Oma isänikään ei osallistunut. Harva mies hössöttää eikä ole milläskään, vaikka joulua ei kukaan järjestäisi. Ei heillä kiinnosta. 

Vierailija
17/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vattu kiinnostaa joku satukirjajuhla ? 

Vierailija
18/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin samanlaisesta miehestä viisi ja puoli vuotta sitten. Mekin olimme pitkään yhdessä ja etenkin lapsen syntymän jälkeen tilanne vain paheni vuosi vuodelta. Joulun lisäksi viikonloput ja loma-ajat olivat yhtä h*lvettiä, kun eksä joi ja raivosi sen minkä ehti.

Nyt nautin siitä, että saan elää kodissa, jossa kukaan ei huuda, karju ja uhkaile, kodissa jossa minun ei tarvitse enää pelätä, kodissa jossa voin hengittää vapaasti. 

Ja sinähän et tietenkään koskaan nalkuttanut ja valittanut miehelle kun mies ei tehnyt niin kuin sinä halusit kun sinä olit vain kaikella tapaa täydellinen ja niin äärimmäisen ystävällinen  ja mukava miestä kohtaan niin se ei ainakaan voinut vaikuttaa siihen että mies ei kestänyt sinua selvinpäin?

Vierailija
19/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, trolli.

Vierailija
20/46 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ehkä kannattanut valita parempi mies?!

Luuletko että kelvottomat miehet ovat olleet suhteen alusta asti sellaisia? Ehei, toksinen käytös hiipii kuvaan yleensä hyvin pikkuhiljaa; mitä pahempi tyyppi, sitä salakavalammin sellainen kietoo kumppanin verkkoonsa ennen kuin paljastaa todelliset karvansa. Yleensä vasta sen jälkeen kun kumppani on saatu sitoutettua ensin suhteeseen esim. taloudellisesti tai lapsen kautta. Siinä vaiheessa kumppanin itsetunto on jo murskattu niin että hän kokee olevansa täysin jumissa suhteessa eikä näe ulospääsyä.