Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyittekö istumaan synnytyksen jälkeen? Ja oliko toisien synnytysten jälkeen helpompaa?

Vierailija
23.04.2007 |

Koska mulla oli istuminen Todella vaikeaa, en pystynyt kuin renkaan päällä olemaan, ja toipuminen kesti kauan (kaamee" pallo" oli jalkojen välissä).

Viikko tokan synnytyksen jälkeen harrastin jo seksiä :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes sen renkaan päällä..

Vierailija
2/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi oli hieman isompi kun eka, joten sain yhden tikin ja se oli hieman kipeä pari päivää. Seksiä harrastin vasta kun jälkivuoto oli loppunu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen jälkeen istuin lähes heti normaalisti, vaikka tikkejä olikin alapää täynnä.

Vierailija
4/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran jälkeen en pystynyt istumaan kunnolla muutamaan viikkoon, toisen synnytyksen jälkeen istuin heti salissa suihkun jälkeen. Ero oli huomattava :)

Vierailija
5/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta synnyttäessäni, sitä ei tehty. Ja istuminen oli alusta saakaa ihan iisiä. Seksiä harjoitettiin 3 viikkoa synnytyksestä.

Vierailija
6/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut vessassakäyntikään. Paranin tosi nopsaan ja hyvin.

Vierailija
7/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minut otettiin johonkin uuden korjaustekniikan kokeiluun ja pääsin erikoislääkärin ommeltavaksi alle 30 min synnytyksestä. Ei jäänyt mitään vaurioita tai traumoja.

Vierailija
8/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeämät sen sijaan parantuivat ihan muutamassa päivässä sen verran, että olisin varmaan istumaankin pystynyt.

Vierailija
9/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa että kyllä joka synnytyksen jälkeen olen pystynyt istumaan (4), mutta ekan jälkeen viikko synnytyksen jälkeen epparitikit kiristivät ikävästi ennenkuin irtosivat.

Vierailija
10/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa tehtiin välilihan leikkaus, kahdessa muussa repesin, mutta silti pystyin kaikkien synnytysten jälkeen istumaan ilman mitään rengasviritelmiä.

Vierailija
11/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan jälkeen istuskelin päivät pitkät, kun en jaksanut makaillakaan. Eikä tuntunut missään.

Vierailija
12/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkejä olen saanut kahdessa synnytyksessä yhteensä kolme.

Vierailija
13/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätäni voisi kuvata sanomalla että mulle tuli kivekset, niin turvoksissa oli!!! Lääkäriki katto pariin otteeseen. Onneks mies ei nähny...

Vierailija
14/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä 2 tuntia synnytyksen jälkeen vauva siirrettiin toiseen sairaalaan ambulanssilla ja me vanhemmat menimme sinne omalla autolla matkaa oli 150 km.

Vierailija
15/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanttiinissa istuin kankun yhdellä reunalla ja sekin sattui, joten seisoin ja silloin särki epparihaavaa. Ihan tuskaa ja vasta 3vkoa auttoi jotenkin.

Vierailija
16/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pystyin itseasiassa heti istumaan. mulle tuotiin ruokaa ja söin sen istuvilleen. Eipä tainnut tulla kuin 2 tikkiä.

Vierailija
17/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen synnytyksen jälkeen olisin voinut lähteä vaikka maratonille, niin oli kuin ei olis synnyttänytkään. Ei tullut tikkejä tms. Vauva tosin oli 2,6kg ja päänympärys 31cm.

Vierailija
18/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyin istumaan ekastakin jo salissa. Söin ruoan istualteen, vaikka oli leikattu ja tikkejä. Vauva oli n.3,5kg ja päänympärys 36cn.

Tokasta sama juttu, sillon repesin vähän ja kai 2 tikkiä, vauva painoi 4,2kg ja päänympärys ihanat 38cm..

oon varmaan aika hörö... :D