Onko huutonetistä ostaminen kannattavaa vrt tavan kirpparit? Postikulut tulee tosi kalliiksi..
Esim joku paita pari euroa niin postikuluja toinen mukoma. Vähänkään isompi vaate tai paketti niin jo menee yli 7 euroa, enemmänkin helposti..
Kommentit (7)
Kirppareilla käyn tosi harvoin koska tässä lähellä ei sellaista hyvää ole, mutta mielummin sellaisestakin kuin huutikisesta.
kirpparilta ( ennen kiertelin paljonkin mut nyt on vaan jotenkin kätevämpää ostaa huutonetistä ) . Hintaa voi kyllä välillä joihinkin tuotteisiin tulla aika paljonkin.
ei mene kuin osa kamppeista, mutta toisaalta ei jaksaisi sitä postitusralliakaan... Hih, olempas laiska. Jos laittais nettiin ja " vain nouto" toimitukseski. Saisikohan kaupaksi? ap
Voi hyvinkin löytyä joku joka on kiinnostunut ostamaan edullisesti vaatteita.
Vierailija:
Voi hyvinkin löytyä joku joka on kiinnostunut ostamaan edullisesti vaatteita.
bisnestä ei ole tarkoitus tehdäkään. Ei myöskään tule enää käytyä puistoissa kun lapset on jo koululaisia.. onpas hankalaa. =)
Harvoin jaksaa kolmen lapsen kanssa kirppareita kiertää, huutonettiä voi selailla kesken kotitöidne tai illalla lasten nukkuessa. Minusta tavara on siellä siistimpääkin ja olen valmis maksamaan enemmän siitä hyvästä, että tuote tipahtaa kotiin postiluukusta.
Myyjällehän huutonetti tuottaa vaivaa, mutta kun itse olen jotain myynnyt niin olen tyytyväinen, koska mielestäni olen saanut hyvän hinnan käyteystä tuotteesta.
kun inhoan kiertää kirppiksiä. Aikaa säästyy sen verran, että osan siitä " säästöstä" voi laittaa postikuluihin. Olen myös käynyt hakemassa lähiseuduilta niin ei tarvitse lähetellä ja toisaalta maksaa postikuluja.
Suosin siis huutonettiä.