Käyttekö vielä jouluaattona ruokakaupassa?
Vai pidetäänkö jonain yksinäisenä friikkinä, jos menee vielä aattona kauppaan?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä. En vietä joulua.
Miksi käyt joka päivä?
Se on stressittömin tapa käydä kaupassa. Eri
Täh? Minua stressaisi, jos joka päivä pitäisi käyttää aikaa kaupassa käymiseen.
No nii ressovvaa. 🤢
Menen valmiille joulupöydälle aattona, to teen rosollin.
No harvoin. Nykyään rauhoitun jo silloin. Joskus aiemmin kävin jos oli muuta asiaa kylille.
Käyn ostamassa olutta ja ehkä lonkeroa/siideriä,tiskiainetta,leipää...Ajattelin mennä joulupäivänäkin kauppaan tsekkaamaan laputetut tuoteet. En vietä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu . Mihin tarvitset tätä tietoa ??? ...ja moukat vastailee tuuleen.🤭🤭🤭
Kirjoitan kaikki ylös ruutuvihkoon niin voin kesälläkin katso teidän tuntemattomien ostoskzia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä. En vietä joulua.
Miten viitsit- eiks olis helpompa ostaa kerralla viikon ruuat ja suunnitella per pv mitä syöt. ei tulis heräteostoksia. Ta idat olla sinkkuli. Mutta silti.
Eri. Ei ole. Ainakaan itse en tiedä mitä syön ja missä syön minäkin päivänä. On helpompi ostaa vasta sitten kun on tarvetta. Joka päivä voi käydä ostamassa jotain pientä mitä nyt sattuu tarvitsemaan. Tänään maitopurkki, huomenna leipää, ylihuomenna juustoa jne. Sitä mukaa kun tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
No harvoin. Nykyään rauhoitun jo silloin. Joskus aiemmin kävin jos oli muuta asiaa kylille.
Ai hyvä että kerroit ....
Kiitoooss.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu . Mihin tarvitset tätä tietoa ??? ...ja moukat vastailee tuuleen.🤭🤭🤭
Miksi olet keskustelupalstalla? Ideana on jutella asioista maan ja taivaan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene aattona kauppaan, koska siellä on yleensä ihan perkuleesti väkeä mitkä juuri ennen kiinnimenoa tajusi että nytkö se joulu on. Ei pidetä yksinäisenä friikkinä, vaan ennakointikyvyttömänä urpona.
Olen kerran käynyt aattona kaupassa ja olin melkein ainoa ihminen siellä. Ostin vielä suklaarasioita lahjaksi. Missä päin on niin kova ryysis?
Minä useamman kerran ja aina sama huomio. Hiljaista on.
Käyn. Flunssa iski juuri kun oli tarkoitus ostaa ruokaa isommin.
Miten viitsit- eiks olis helpompa ostaa kerralla viikon ruuat ja suunnitella per pv mitä syöt. ei tulis heräteostoksia. Ta idat olla sinkkuli. Mutta silti.