Käyttekö vielä jouluaattona ruokakaupassa?
Vai pidetäänkö jonain yksinäisenä friikkinä, jos menee vielä aattona kauppaan?
Kommentit (50)
Voi olla että jotain pientä tulee haettua - ehkä lämmintä leipää jos paistopiste on auki? Muuten valmistelut on valmiit, eikä ole katastrofi jos jotain jäisi puuttumaan. Huominen on jo leppoisaa joulunviettoa.
Minä en mene aattona kauppaan, koska siellä on yleensä ihan perkuleesti väkeä mitkä juuri ennen kiinnimenoa tajusi että nytkö se joulu on. Ei pidetä yksinäisenä friikkinä, vaan ennakointikyvyttömänä urpona.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene aattona kauppaan, koska siellä on yleensä ihan perkuleesti väkeä mitkä juuri ennen kiinnimenoa tajusi että nytkö se joulu on. Ei pidetä yksinäisenä friikkinä, vaan ennakointikyvyttömänä urpona.
Olen kerran käynyt aattona kaupassa ja olin melkein ainoa ihminen siellä. Ostin vielä suklaarasioita lahjaksi. Missä päin on niin kova ryysis?
Jouluaattona kaupassa on enimmäkseen meitä sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä. En vietä joulua.
Miksi käyt joka päivä?
Pakastin on tyhjennetty ale kinkkuja varten, hyvää terveellistä proteiinipitoista ruokaa. Riittää sitten pitkälle kevääseen.
Huomenna aamulla Prismaan. Vähän asiakkaita ja kassalle pääsee ilman jonotusta.
M 66
Minulla on kaikki mitä tarvitsen, en käy. Muuten totta kai kaupassa voi käydä silloin kun se on auki. Yhtenä jouluna huomasin aattoaamuna, että puuttui eräs ruoka- aine, kävin kaupassa.
Maidon tai rusinat saatan hakea jos on ihan pakko
En halua jouluna notkua kaupassa kun koko vuosi on sitä tehty ja ostettu roinaa jota ei tarvitse
Tietenkin, ostan alennuksesta jouluruoat ja suklaat.
Voi olla, että käyn. En vietä joulua ja meidän lähikauppa on auki kellon ympäri myös jouluna ja juhannuksena. Jos ei ole mitään tekemistä ja sää ei ole kovin huono, saatan mennäkin aattoiltana kauppaan.
Käyn 24 h kaupassa. Ostan suklaarasioita ja jätskejä, en saa kumpiakaan raijattua täältä kotikaupungista. Ei muita asiakkaita tai henkilökuntaa kiinnosta, miksi käyn.
Pakko mennä, eilen ja tänään myöhään töissä - jouluruoat ostamatta vielä
Haen vielä mädin. Ollaan aikuinen pariskunta, joten muitakin kuin sinkkuja käy aattona.
Itse asiassa, kun oli vielä kolme lasta kotona, niin totesin aattoaamun parhaimmaksi hetkeksi ruokaostoksille.
Aivan hiljaista, kuitenkin kaikki saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt joka päivä?
Se on stressittömin tapa käydä kaupassa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, ostan alennuksesta jouluruoat ja suklaat.
Ei aattona mitään vielä ole alennuksessa.
En todellakaan. Hankin aina jouluruoat ja muutenkin teen kaiken niin ajoissa, että viimeistään aatonaattona ei tarvitse enää mitään muuta kuin vain olla ja nauttia. Tänään soi syödessä kauniit perinteiset joululaulut taustalla, kun söin jouluruokaa. Oli rauhallista ja levollista.
Kiire, kaupan ruuhkat ja sohlaamiset sinne tänne saisivat hermot kireälle ja veisivät kaiken ilon koko joulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt joka päivä?
Se on stressittömin tapa käydä kaupassa. Eri
Täh? Minua stressaisi, jos joka päivä pitäisi käyttää aikaa kaupassa käymiseen.
Tilaan ruoat kotiinkuljetuksena kerran viikossa. Tänään tuli tilaus ja taas seuraavan kerran ensi tiistaina.