Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuuko naapurit jos imuroi jouluaattona?

Vierailija
23.12.2025 |

Ei tietenkään hiljaisuuden aikaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin idiootti? Eipä tuo edes kuuluisi asuntooni. Koskaan en ole kuullut yhdenkään naapurini imuroivan.

Meillä kuuluu kun yläkerrassa raapii imurilla joka päivä laminaattia, siis joka päivä. 

Meillä onneksi ei kun asutaan omakotitalossa.

Vierailija
62/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä huomenna ryypätään ja juhlitaan ihan kunnolla isolla porukalla ja kuunnellaan raskasta joulu musaa täysillä siinä teille naapurit sitä joulurauhaa😆

Meilläkin on koko suku seipäässä vauvasta vaariin. Se on traditio, jota luulevaistenkin tulee kunnioittaa. Veisatkoon siis virsiään hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä maalla torpassa lämmitetään puilla ja roskaa tulee väkisinkin. Lakaistaan ja imuroidaan vähän väliä.

Vierailija
64/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika monissa kodissa imuroidaan aattona 

Vierailija
65/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä periaatteessa klo 12:een asti voi kuulua joitain tuollaisia ääniä jouluaattona; se on sikäli muodollisesti vasta pyhän aatto. Ikävää se silti voi olla, jos jollain on hyvinkin hiljaisen joulupuuron traditiot menossa jo aamuvarhaisesta. Miksi tekisi jotain sellaista, minkä sopivuu  itseäkin arveluttaa,  tulee mieleen.

Voi hyvää päivää! Pitää olla varpaisillaan jonkun joulupuuron vuoksi.

tällaisia ihmisiä on kyllä yllättävän paljon nykypäivänä. Tuotetaan ihan tarpeetonta meteliä "koska minä voin, viis muista"

Vierailija
66/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin jo äsken näin aatonaattona syyllisyyttä imuroinnista, sen jälkeen vielä väänsin blenderillä smoothien, nyt oon hiljaa koko joulun.🤫

Vierailija
67/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois kusipäiset naapurit, niin huomenna alkaisin joulurauhan julistuksen aikaan poraamaan reikiä seiniin, mutta onneksi ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi