Suuttuuko naapurit jos imuroi jouluaattona?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä huomenna ryypätään ja juhlitaan ihan kunnolla isolla porukalla ja kuunnellaan raskasta joulu musaa täysillä siinä teille naapurit sitä joulurauhaa😆
Meilläkin on koko suku seipäässä vauvasta vaariin. Se on traditio, jota luulevaistenkin tulee kunnioittaa. Veisatkoon siis virsiään hiljaa.
Meillä täällä maalla torpassa lämmitetään puilla ja roskaa tulee väkisinkin. Lakaistaan ja imuroidaan vähän väliä.
Luulen, että aika monissa kodissa imuroidaan aattona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä periaatteessa klo 12:een asti voi kuulua joitain tuollaisia ääniä jouluaattona; se on sikäli muodollisesti vasta pyhän aatto. Ikävää se silti voi olla, jos jollain on hyvinkin hiljaisen joulupuuron traditiot menossa jo aamuvarhaisesta. Miksi tekisi jotain sellaista, minkä sopivuu itseäkin arveluttaa, tulee mieleen.
Voi hyvää päivää! Pitää olla varpaisillaan jonkun joulupuuron vuoksi.
tällaisia ihmisiä on kyllä yllättävän paljon nykypäivänä. Tuotetaan ihan tarpeetonta meteliä "koska minä voin, viis muista"
Mä koin jo äsken näin aatonaattona syyllisyyttä imuroinnista, sen jälkeen vielä väänsin blenderillä smoothien, nyt oon hiljaa koko joulun.🤫
Jos ois kusipäiset naapurit, niin huomenna alkaisin joulurauhan julistuksen aikaan poraamaan reikiä seiniin, mutta onneksi ei ole.
Meillä onneksi ei kun asutaan omakotitalossa.