Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kuinka usein ihastut kunnolla

Vierailija
23.12.2025 |

Onko harvinaista ihastua niin, että haaveilee naisesta ja seksistä hänen kanssaan päivittäin? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisena että tuskin. Eiköhän seksi sen verran usein miesten (ja naisten) mielessä pyöri. Tai ainakin itselläni ihastuneena pyörii, ei niinkään muuten. 

Vierailija
2/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa tähän mennessä. Olen nyt 40-vuotias. Eka kerta ala-asteella, toinen lukiossa ja kaksi kertaa aikuisiällä. Seksistä en ole ihastuksieni kanssa fantasioinut. Oman mulkun tyydyttäminen ei ole päällimmäisenä mielessä, kun kunnolla kolahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat fantasioihin ilman syvää ihastumistakin. Syviä ihastumisia on 50 vuoden aikana ehkä 5 kappaletta.

Vierailija
4/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen  ihastuminen oli 2 luokalla kansa, nykyinen peruskoulussa. Treffitvmeni 3 luokalla sivusiun kun saiastuin ja oltiin jouduttu eri kouluihin. Toisen kerran  oppikoulun 4 nella, eli peruskoulun 8 nella. Just kun piti treffata tyttö muutti toisellecpuolen. Kummallakaan kerralla ei ollut seksuaalista himoa. Sitten etsin tyttöä tai  tyttöystävää jo  tosissaa useamman vuoden tavaten lukuisia tyttöjä bailatessa. Muttei kolakähtanut kertaakaan niin että olisi alkanut panettamaan, vaikka pillu oli koko ajan mielessä. Kunnes sitten eräässä tanssipaikassa näin nykyisen vaimoni. Joku löi lekalla päähän ja veri taytti kullin. Sitten oli menoa ja on edelleen. Itsekin ihmetellyt, että miksei vieraat kauniit naiser paneta, vaikka olisivat kuinka ihania .  Kai se on geeneihin kirjoitettu. 

Vierailija
5/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten 2014. Ihastuneena en ajattele naista seksin kautta vaan henkilönä. Ikävä tunne.

Vierailija
6/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kymmeneen vuoteen korkeintaan. Muut siinä välissä on olleet vaan panoja.

Vierailija
7/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä riippuu siitä missäpäin mies pyörii ja kuinka usein.

Vierailija
8/37 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihastukseni oli niin voimakas että en todellakaan miettinyt seksiä, vaan lähinnä olisin halunnut pitää häntä hyvänä ja kertoa miten paljon iloa hän on tuonut elämääni vain olemassaolollaan ja huomioimisellani. Tähän varmaankin vaikutti että hän oli 15 vuotta minua nuorempi.

Vierailija
9/37 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sotkee ihastuksen ja halun seksiin. Kaksi eri asiaa.

Aidosti olen ihastunut ehkä 2 kertaa elämässäni, seksiä toki jonkun kanssa tekisi mieli joka päivä.

Vierailija
10/37 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliisinko ehkä vajaa kymmenen kertaa, viimeisin on vieläkin päällä. Näistä tosin yksi oli ensi-ihastus alakouluikäisenä ja kahta lukuunottamatta kaikki on olleet opiskelu- ja työkavereita minun ollessa varattu. Varattuja nuo muutkin on olleet. Kenenkään muun kuin puolison kanssa en kuitenkaan ole mitään vehdannut. 

Vierailija
11/37 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin kerran viikossa ihastun johonkin kassatyttöön, bussipysäkkityttöön, lenkkeilijätyttöön ja haaveilen kuinka panee niitä.

Vierailija
12/37 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun katson peiliin.

Vierailija
13/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti olen ihastunut ehkä 2 kertaa elämässäni, seksiä toki jonkun kanssa tekisi mieli joka päivä.

Varmasti sekoitankin, koska itsellä ne nivoutuvat yhteen. Kiinnostaa miehinen näkökulma. 

Ap

Vierailija
14/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin niihin neljään naiseen olen ihastunut, joiden kanssa minulla on ollut seksiä. Suhteiden pituus on vaihdellut välillä 3 kk - 29 v.

M52

Vierailija
15/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi noin 25v. sitten. Ei sitä ihastu, kun muistaa mitä on kotona, eikä anna itsensä ihastua. Monet eivät ymmärrä, että se on oikeasti omasta päätöksestä kiinni ihastuuko. Tunne joo myös kyllä, mutta miten se jatkuu siitä ensimmäisestä tunteesta eteenpäin on ihan itsestä kiinni. Ei kannata antaa asialle valtaa. Jotkut sen jälkeen oikein hakeutuvat toisen seuraan, seuraavat somessa ym. Viisaat taas tekevät päin vastoin, ja silittelevät kotona omaa puolisoa.

M47

Vierailija
16/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ihastukseni oli niin voimakas että en todellakaan miettinyt seksiä, vaan lähinnä olisin halunnut pitää häntä hyvänä ja kertoa miten paljon iloa hän on tuonut elämääni vain olemassaolollaan ja huomioimisellani. Tähän varmaankin vaikutti että hän oli 15 vuotta minua nuorempi.

Minullakin oli 30-vuotisen suhteen päätyttyä ihastus, jonka kanssa olimme paljon yhdessä, sylikkäin, suutelimme huulemme kipeäksi ja teimme kaiken laista kivaa yhdessä. Seksiä oli kuitenkin ensimmäisen kerran vasta lähes parin kuukauden kuluttua ensitreffeistä. Nainen kertoi myöhemmin arvostaneensa suuresti sitä, etten ollut vain pillun perässä. Harmi vain, ettei homma kantanut pitemmän päälle.

Vierailija
17/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli 30-vuotisen suhteen päätyttyä ihastus, jonka kanssa olimme paljon yhdessä, sylikkäin, suutelimme huulemme kipeäksi ja teimme kaiken laista kivaa yhdessä. Seksiä oli kuitenkin ensimmäisen kerran vasta lähes parin kuukauden kuluttua ensitreffeistä. Nainen kertoi myöhemmin arvostaneensa suuresti sitä, etten ollut vain pillun perässä. Harmi vain, ettei homma kantanut pitemmän päälle.

Minäkin oli ilman seksi ekat 2kk ja vedätin toisen kuukauden, vaikka tyttöystävä oli jo malttamaton. Halusin ikimuistoisen aloituksen, varsinkin kun itselle eka kerta. Niin tulikin, molemmille. Kaipa vaimokin arvosti kun on vieläkin 50v yhdessäolon jälkeen vierellä ja halukas.  

Vierailija
18/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sekoitankin, koska itsellä ne nivoutuvat yhteen. Kiinnostaa miehinen näkökulma. 

Ap

Minulla,  miehellä sama juttu. Vaimoni on ainut nainen jonka vierellä minua on alkanut panettamaan ja saanut kullini heräämään. Sai välittömästi jo ensisuudelmassa. Kemioiden vetovoima oli niin suuri.  Fantasioinut vuosia monista tutuista naisista ja työkavereista, mutta heidän vierellään ei ole tullut kuin kaveri fiilis, ilman panetusta. Ihmettelin vuosia, että voiko vaimoni vaikutus olla tosiaan noin maaginen. On se.  Jo pelkkä suuteleminen saa yhä aivosumua aikaiseksi ja lävistää kaikki suojaukset.  Sellaista ei varmaan ymmärrä jos ei ole kokenut. 

Vierailija
19/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä kuinka kauan ihastuksen kohteeni on kanssani. Kun ihastun, ihastus pysyy. Yleensä menee pari vuotta uuteen ihastumiseen sen jälkeen, kun ihastuksen kohteeni on jättänyt minut. Olisin edelleen ensimmäisen ihastukseni kanssa yhdessä, jos hän ei olisi jättänyt minua. Samoin toisen ja kolmannen. Nykyiseen olen ollut ihastunut pian kolme vuotta ja hän on viimeinen ihastukseni, jos ei jätä minua.

Vierailija
20/37 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla,  miehellä sama juttu. Vaimoni on ainut nainen jonka vierellä minua on alkanut panettamaan ja saanut kullini heräämään. Sai välittömästi jo ensisuudelmassa. Kemioiden vetovoima oli niin suuri.  Fantasioinut vuosia monista tutuista naisista ja työkavereista, mutta heidän vierellään ei ole tullut kuin kaveri fiilis, ilman panetusta. Ihmettelin vuosia, että voiko vaimoni vaikutus olla tosiaan noin maaginen. On se.  Jo pelkkä suuteleminen saa yhä aivosumua aikaiseksi ja lävistää kaikki s

Kauanko olette olleet yhdessä?