Tyhmän ihmisen tuntomerkit
Mistä huomaa nopeimmin/helpoiten, että joku on tyhmä?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla tätä palstaa muodostuu käsitys, että 95 % suomalaisista on tyhmiä !
Aika tyhmä pitää olla vetääkseen tuollaisen johtopäätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein tällaisella henkilöllä on ylivertaisuusvinouma eli kuvittelee olevansa älykäs, mutta omalla toiminnallaan ilmentää aivan muuta.
Ai saatana, just tämä.
Muut ihmiset jatkuvasti "paskoja" ja "tappakaa itsenne" yms. kun on kännissä ja hän itse on siis nero. Oikeasti kaikki keharin tunnusmerkit täyttää itse.
Sillä on penis. Eihän siihen muuta tarvitse. Miehiltä kun puuttuu tunneälykkyys ja tunteet on maailman tärkeimmät asiat. Millään muulla asialla ei ole mitäön merkitystä kun tunteilla
Eräs ammatillinen tuttavani on puhetaidoiltaan suorastaan loistava, ja häntä kuuntelee mielellään. Mutta kun pysähtyy hetkeksi miettimään, mitä hän oikeastaan sanoo - siis sitä niin sanottua "substanssia" - päätyy nopeasti siihen lopputulokseen, ettei hän ole kovinkaan älykäs.
Ja mitä sitten? Se, että joku on hyvä puhumaan, ei vielä merkitse sitä, että hänellä olisi jotain tärkeää sanottavana.
Jauhaa täälä palstoilla "persu sitä , persu tätä "
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Tiedetty iät ja ajat.
Se sanonta on oikeasti: tyhmä PALJON työtä tekee... eli viittaa tehokkuutteen, ei laiskuuteen...
Usein tyhmyys näkyy silmistä. Sellainen tyhjä katse josta tietää ettei oo äly kotona. Silmät on sielun peili sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa saikkua.
"Eduskunta hyväksyi potkulain"
Tulee voimaan viikon päästä.
Luettelee kaikille selviä "viisauksia" koska pitää itseään muita viisaampana. (Kukaan ei kysy ja pyydä näitä ajatuksia.)
Vierailija kirjoitti:
Eräs ammatillinen tuttavani on puhetaidoiltaan suorastaan loistava, ja häntä kuuntelee mielellään. Mutta kun pysähtyy hetkeksi miettimään, mitä hän oikeastaan sanoo - siis sitä niin sanottua "substanssia" - päätyy nopeasti siihen lopputulokseen, ettei hän ole kovinkaan älykäs.
Ja mitä sitten? Se, että joku on hyvä puhumaan, ei vielä merkitse sitä, että hänellä olisi jotain tärkeää sanottavana.
Vähän kuin joku sarasvuo joka taitaa olla niitä harvoja suomessa jolla leukanivelet piti vaihtaa loppuunkulumisen vuoksi jo keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Tiedetty iät ja ajat.
Minä pidän työstäni. Olen nähnyt paljon vaivaa osaamiseni eteen. Olen kai sitten tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kaikki mahdolliset koronarokotteet, maksaa ilmastomaksuja loputtomiin EU eliitille ja on lähdössä rintamalle puolustamaan rikkaan eliitin omaisuutta jos sota alkaa.
Tyhmät sortuvat tuollaiseen disinformaatioon mm. rokotuksista😁
Vierailija kirjoitti:
Usein tyhmyys näkyy silmistä. Sellainen tyhjä katse josta tietää ettei oo äly kotona. Silmät on sielun peili sanotaan.
Tässä on perää. Älykkäällä ihmisillä on usein intensiivinen katse.
Vierailija kirjoitti:
Vähällä järjenjuoksulla ominainen ihminen on mm. suomalaisen valtamedian uutisoinnin uskominen ja kyky itse käyttää päättelykykyä ja laiskuutta hankkia itse faktatietoja. Koronarokote on turvallinen ja hoitava, vaikka fakta on toisinpäin. Kolestrolilääke on hoitoja kaikille, vaikka vain 10% hyötyy lääkkeistä. Suoliston ongelmat ovat mysteereitä, vaikka prosessoitu ruoka on sairauden aiheuttaja. Mielenterveys ongelmat ovat perinnöllisiä, vaikka tiede ei ole osoittanut perinnöllisyyttä. Syöpäsairauksista vain 2 % on perinnöllisiä.
On hyvin mahdollista että et sinäkään olisi siinä inisemässä, jos mitään rokotteita ei olisi ollut olemassa .🙄
Ulkonäöstä. Joka on hullu ja se myös näkyy. Käytös. Kiusaaminen syyttä. Esim sokean teeskentelyä, ja avuttoman teeskentely. Kaiken teeskentely. Ettei osaa mukamas tehdä mitään ilman ohjausta. Yhtään mitään !
Kyllä se selviää aika nopeasti kun tyhmä avaa suunsa.
Tyhmä tietää (omasta mielestään) kaikesta kaiken eikä koskaan kyseenalaista omaa tietämystään/mitään, mikä tukee omaa narratiivia. Älykäs tietää ettei tiedä mitään ja kyseenalaistaa myös asioita, jotka vaikuttaa päivän selviltä.
Pelkkien vastakohtien näkeminenkään ei ole viisaan merkki.