Jos seinän reiästä näkyy pillu tai töröttää kulli, onko sen naiminen vieraissakäyntiä?
Minusta ei. Ei poikkea tekovaginasta tai dildosta. MITÄÄN henkilöön liittyvää tietoa tai tunnetta ei vaihdu.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä vaikka sä mitä itsellesi uskottelisit. Todellakin eroaa aito vehje tekosellaisesta. Vain pettämisilleen oikeutusta hakeva ääliö ajattelee kuten sä.
No okei, vaikka nuin. Mutta mitä jos sen kullin päälle on vedetty tekokulli tai pillun sisään laitettu tekopillu ja et tiedä että niiden "takana" on oikea ihminen niin onko se silloin vieraissakäyntiä? Ihan kysymys vaan tämä.
Sujauta siihen kulliin kondomi, niin ei ole pettämistä. Ei poikkea mitenkään dildosta.
Aloittaja tässä. Huomaatteko kuinka typerää on puhua pettämisestä jos aktiin ei liity tunnetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä vaikka sä mitä itsellesi uskottelisit. Todellakin eroaa aito vehje tekosellaisesta. Vain pettämisilleen oikeutusta hakeva ääliö ajattelee kuten sä.
No okei, vaikka nuin. Mutta mitä jos sen kullin päälle on vedetty tekokulli tai pillun sisään laitettu tekopillu ja et tiedä että niiden "takana" on oikea ihminen niin onko se silloin vieraissakäyntiä? Ihan kysymys vaan tämä.
Tätä oon itsekin miettinyt usein. Viimeksi mietin tätä muutama päivä sitten mutta en edelleenkään tiedä.
Surullista että aloittajalla pyörii samat vajaat ajatukset päässä aamusta iltaan ja kuukaudesta toiseen, ihan sama, onko joulu tai juhannus. Ihan mielenkiintoista olisi kuulla, mitä sisältöä tällaisen ihmisen elämässä mahtaa olla? Huomionkipeyttä huutaa ainakin.
Minä kävin gloryholessa ottamassa viideltä mieheltä suihin (olen nainen), en laske pettämiseksi mitenkään. Kiihotuin kyllä mutta ei tullut mieleenkään hametta nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin gloryholessa ottamassa viideltä mieheltä suihin (olen nainen), en laske pettämiseksi mitenkään. Kiihotuin kyllä mutta ei tullut mieleenkään hametta nostaa.
Huh, tautien pelossa vai?