Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaisitteko tuttavaanne , joka joutuisi asunnottomaksi parisuhdeongelman takia?

Vierailija
22.12.2025 |

Vai ehdottaisitteko, että nukkuu lentoasemalla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parisuhdeongelmat aiheuttaa kodittomuutta? Ei tule mieleen kuin väkivalta. Jos erotaan niin molemmat hankkivat oman kämpän. Mutta kyllä meille saa vierashuoneessa yöpyä pari viikkoa tarvittaessa.

En minäkään ymmärrä. Erottu on aina ja aina on asunto löytynyt. Ei ole yhtään erossa asunnottomaksi jäänyttä ystävää. En jäisi minäkään, sen verran on tausta turvattu.

Vierailija
22/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin ennenkuin on asunnoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin siitä , kuka olisi kyseessä. Tiettyjä tyyppejä en kotiini majoita. Aikoinaan ruinasi tyyppi, joka puhuu ja käyttäytyy erittäin asiattomasti nykyäänkin ja silloinkin oli jo rasite muutenkin. Niin sitä en majoittaisi vaikka vois olla erittäin todennäköistä, että kysyy jatkossakin ja olisi änkeämässä kotiini.

Mutta jos nyt esimerkiksi mukava tyyppi kysyisi majoitusta, niin kyllä meille saa tulla sovituksi ajaksi.

Vierailija
24/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuukauden voisi asua meillä. Siinä ajassa varmaan ehtii löytää jo asunnon. 

Vierailija
25/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi. Mutta jos on juoppo siinä tapauksessa en.

Vierailija
26/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parisuhdeongelmat aiheuttaa kodittomuutta? Ei tule mieleen kuin väkivalta. Jos erotaan niin molemmat hankkivat oman kämpän. Mutta kyllä meille saa vierashuoneessa yöpyä pari viikkoa tarvittaessa.

Ehkä ap tarkoittaakin väliaikaista majapaikan tarvetta, siksi aikaa että löytää uuden oman asunnon. Kyse voi tosiaan olla väkivaltaisesta kumppanista, tai vaikka sellainen tilanne, että (ex) kumppani omistaa asunnon ja on heittänyt toisen ulos. Tai sitten on vaan ajauduttu henkisesti sellaiseen pisteeseen, että toisen naamaa ei kestä enää päivääkään katsoa.

Kyllä voisin ystävän palveluksena muutaman viikon antaa yöpyä luonani, ja toivoisin että sinä aikana saisi asiansa kuntoon.

Vierailija
27/38 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin. Olen saanut vastaavassa tilanteessa apua itsekin. (Eron vuoksi äkkilähtö kotoa, mahdollisuus päästä uuteen asuntoon vasta kuukauden päästä. Lapsuudenkotiin en pysynyt menemään, eikä hotelliin ollut opiskelijana varaa. Neljä eri kaveria majoittivat minua kukin viikon. Kiitos heille siitä.)

Vierailija
28/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tarjoaisin yösijan, mutta vain sillä ehdolla, että hän ei kerro puolisolleen, että on minun luona. En halua väkivaltaista miestä ovelleni riehumaan. Jos mies ilmaantuu ovelle, sitten saa rouvakin lähteä.

Lukiko aloituksessa jokin sukupuoli? Sulla tuntuu olevan ennakkoluuloja enemmänkin ihmisiä kohtaan.

Tämå on keskustelupalsta. Et ole mikään määrittäjä miten ihmidet keskustelee. Sitä paitsi tulkitsen, että ko vastaajan naispuolinen ystävä puolisoineen on päihteiden käyttäjiä.

Vierailija
29/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu. Elämässä ei ole ennustettavuutta ja siihen pitää olla varautunut turvaamalla se oma selusta.

Vierailija
30/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tarjoaisin yösijan, mutta vain sillä ehdolla, että hän ei kerro puolisolleen, että on minun luona. En halua väkivaltaista miestä ovelleni riehumaan. Jos mies ilmaantuu ovelle, sitten saa rouvakin lähteä.

Ja heti oletit, että se on nainen joka lentää ulos. Sä olet kyllä uskomaton pösilö.

Luuletko että Kaffebullalla on miespuolisia ystäviä? Hän on tunnettu miesvihaaja.

Tuossa aloituksessa kysyttiin ystävästä. Hänelle se tarkoittaa naista. Hän myös tuntee ystävänsä ja tietää kuka sieltä lentäisi pihalle. Hän myös tietää että hänen ystävänsä soittaisi miehelleen, aukoisi päätään huolella ja yrittäisi saada miehen ns. kilahtamaan. Siksi hän heittäisi Minnan, korjaan, ystävänsä pihalle.

Vierailija
31/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvii väliaikaisen asunnon ennen kuin muuttaa omaa kotiin. 

Miksi ei muuta heti? 

Vierailija
32/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa tuttva-naiselle paikan vuoteestani, jos on timmissä kunnossa ja puutteessa.

Vierailija
33/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ja heti oletit, että se on nainen joka lentää ulos. Sä olet kyllä uskomaton pösilö.

Luuletko että Kaffebullalla on miespuolisia ystäviä? Hän on tunnettu miesvihaaja.

Tuossa aloituksessa kysyttiin ystävästä. Hänelle se tarkoittaa naista. Hän myös tuntee ystävänsä ja tietää kuka sieltä lentäisi pihalle. Hän myös tietää että hänen ystävänsä soittaisi miehelleen, aukoisi päätään huolella ja yrittäisi saada miehen ns. kilahtamaan. Siksi hän heittäisi Minnan, korjaan, ystävänsä pihalle.

Aloituksessa lukee nimenomaan tuttava, ei ystävä. Ja Kaffebulla on napakka nainen, ei miesvihaaja.

Itse asiaan, en majoittaisi tuttavaa, ystävän kyllä.

Vierailija
34/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin. Asuin siskoni nurkissa 1 kk ja kävin sieltä töissä, kun en saanut väkivaltaista miestäni muuttamaan pois kodistamme ja etsin asuntoa. 

Vierailija
35/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma! Pääsisin panemaan vaimon siskoa joka yö ;-)

Vierailija
36/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa lukee nimenomaan tuttava, ei ystävä. Ja Kaffebulla on napakka nainen, ei miesvihaaja.

Itse asiaan, en majoittaisi tuttavaa, ystävän kyllä.

--

Kaffebulla on miesvihaaja. Sama kun sanoisi naisia hakkaavaa miestä vain äkkipikaiseksi.

Vierailija
37/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävää totta kai. Puolituttua rehellisesti en. Menkööt ystävilleen tai perheen luo.

Vierailija
38/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsellä paljon ystäviä ja sukulaisia, niin en kyllä tiedä olisko minulle majoitus apua, jos tarve tulisi.