Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KD Nuorilta raju joogalinjaus -Loukkaa uskonnonvapautta

Vierailija
22.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7069277-a8ed-4cb5-9866-fd74ba3c4…

"Hallituspuolue kristillisdemokraattien nuorisojärjestö KD Nuoret vaatii joogan, meditaation ja muiden uushenkisten harjoitteiden tunnustamista uskonnolliseksi toiminnaksi."

Näillä hörhöillä ei siis ole mitään muuta tekemistä?

Kommentit (262)

Vierailija
241/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä taas hyvä syy erota kirkosta. 

Monestikohan olet eronnut?

Vierailija
242/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassut: barokkimusiikki ja suvivirsi on kiellettävä lapsilta!

Vassut myös: kyrvänimemisoppaita koululaisille, tarinoita pimppipojista ja sadoista sukupuolista tilalle! 

Miksi teillä luulevaisilla on koko ajan alapään asiat mielessä?

Siitä puhe mistä puute. 

Monelle kristitylle seksi on tabu ja joko ruma tai kiusallinen asia. Näitä puheenvuoroja näkee tälläkin sivustolla.

Surullista.

Varmaan siksi, että kyseessä on perversio ja meemi, joka on luotu hyväksikäyttämään ja r aiskaamaan naisia niin, että miehet voivat kuvitella siittävänsä 24/7. Luonnon eläimet parittelevat erittäin harvoin jos ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä tiedän"

Miten voit olla kristitty? Tieto on salattu kristinuskon mukaan.

Lisäksi tietää antaa ymmärtää tieteellisesti pätevää havaintoa. Tieteellisesti Jeesus on hyvin hatara. Chrestus on ainoa sarkastinen viittaus, joka on kuitenkin hieman vastaava kuin nykykielen "influensseri". Kyse on siis sosiaalista roolia kuvaavasta nimekkeestä. Ei tietyn ihmisen nimestä.

Niin onkin tieto salattu. Mitä siitä? Raamatussakin kerrotaan, että joillain ihmisillä on oikeaa tietoa.

Raamatusta:

1Elihu alkoi jälleen puhua ja sanoi:

2 Malta hetki, niin minä opetan sinua vielä,

vielä minulla on sanoja Jumalan puolustukseksi.

3Syvältä minä ammennan tietoni

ja osoitan, kuka on oikeassa:

hän, joka on minut luonut.

4Minä en puhu perättömiä.

Sinun edessäsi seisoo mies, jolla on oikea tieto.

Vierailija
244/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassut myös: kyrvänimemisoppaita koululaisille, tarinoita pimppipojista ja sadoista sukupuolista tilalle! 

Siitä puhe mistä puute. 

Monelle kristitylle seksi on tabu ja joko ruma tai kiusallinen asia. Näitä puheenvuoroja näkee tälläkin sivustolla.

Surullista.

Monesta vassusta seksiä ja seksuaalisuutta pitäisi tuputtaa rajattomasti joka paikkaan, pukeutua pilluksi Linnan juhliin ja jakaa kullinlutkutusoppaita koululaisille.

Vierailija
245/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä taas hyvä syy erota kirkosta. 

Monestikohan olet eronnut?

Minä erosin kerran, se riitti.

Vierailija
246/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomaa etteivät siellä tiedä yhtään mist puhuvat. Olen joogannut jotain 20 vuotta eikä se minulle uskonnollista toimintaa ole, vaan liikkuvuutta ja kehon voimaa kehittävää liikuntaa. Ihan sama jos joku mistään tietämätön uskontohihuuli kuvittelee, että se on uskonnon harjoittamista. Toisille se voi ollakin sitä, kaikille ei.  pistäisivät ensin kristinuskon kuntoon ja ojennukseen ja sitten alkaisivat huseeramaan toisten ihmisten uskontoja ja liikuntoja. 

Enköhän tiedä myös. Kokemusta asiasta noin 25 vuotta ja uushenkisyydestä vielä enemmän. Jooga ei välttämättä ole selvää näkyvää uskonnon harjoittamista, mutta uskonto on asanoissa ja mantroissa. Ja ne asanat ovat eri hindujumalien rituaaleja. Eli avaat oven sille puolelle henkimaailmaan. Ja se ei ole hyvä.  Minä paranin useammasta sairaudesta kun lopetin joogan ja meditaation ja olen nyt kristitty- suhteessa

joo, minua ei kiinnosta sinun pelkosi tai harhasi joogasta: se mitä sinä olet kokenut, ei ole se mitä minä olen kokenut. Minun ei tarvitse uskoa jumalaan tai jumaliin, tai liittyä uskontoihin. Uskon tieteeseen ja tutkittuun ja todistettuun faktaan. Minä haluan kantaa vastuun elämästäni itse, olen aikuinen, enkä tarvitse mitään mielikuvitushahmoa tai hahmoja toimimaan vahemapanani, joka sanoo mitä saan tehdä ja mitä en. 

Vierailija
247/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden Raamattu-pätkien spämminen tänne vastoin muiden tahtoa ei ole evankeliumin levittämistä, vaan epäkohteliasta, spirituaalista väkivaltaa, manipulaatiota ja pakko-oireista toimintaa.

Lopeta, ole hyvä. Jeesus ei levittänyt väkivaltaa, älä siis sinäkään.

Voin kirjoittaa mitä haluan (palstan sensuurin rajoissa), kuten sinä ja kaikki muutkin. 

Vierailija
248/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittekö muuten kristityt uskovaiset, että kaikki ne käsiliikkeet, joita papit kirkossa tekee ja jopa käsien ristiminen rukoukseen tulee alunperin kammoamistanne itäisista monijumalaisista suuntauksista. Ja amen, joka niin monen kristityn huulilta pääsee, tarkoittaa amun-jumalan palvomista. (egypti)

Vierailija
249/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä kannata millään tavalla mutta rehellisesti sanottuna ei ne kauhean väärässä ole

Vierailija
250/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden Raamattu-pätkien spämminen tänne vastoin muiden tahtoa ei ole evankeliumin levittämistä, vaan epäkohteliasta, spirituaalista väkivaltaa, manipulaatiota ja pakko-oireista toimintaa.

Voin kirjoittaa mitä haluan (palstan sensuurin rajoissa), kuten sinä ja kaikki muutkin. 

Hoitoon. Ehkä manaamisesta voisi aloittaa?

Vierailija
251/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Projisoitkohan minuun omaa tilannettasi?

Vierailija
252/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooga ja meditaatio + rentoutumisharjoitukset ovat saatanasta. 

Kyllä ne pitää jotenkin kieltää. Lapsoset harhaantuvat Jeesuksen tieltä.

Joo näin on. Otsa hiessä on ihmispolon raadettava. Ei siihen mitään  aivopesu joogaa ja rentoutumista tarvita. Pyhäpäivän hartaus ja lepi riittäkööt lepoon ja palautumiseen.

Vierailija
253/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute. 

Surullista.

Monesta vassusta seksiä ja seksuaalisuutta pitäisi tuputtaa rajattomasti joka paikkaan, pukeutua pilluksi Linnan juhliin ja jakaa kullinlutkutusoppaita koululaisille.

Nämä nyt on oikeastaan vain sinun harhojasi.

Vierailija
254/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä tiedän"

Lisäksi tietää antaa ymmärtää tieteellisesti pätevää havaintoa. Tieteellisesti Jeesus on hyvin hatara. Chrestus on ainoa sarkastinen viittaus, joka on kuitenkin hieman vastaava kuin nykykielen "influensseri". Kyse on siis sosiaalista roolia kuvaavasta nimekkeestä. Ei tietyn ihmisen nimestä.

Tuo "minulla on tieto" ja "olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin", "suosittelen..." on yksi ja sama tyyppi ja erittäin sairas ja kipeä. 

Spirituaalinen narsisti, tuskin edes oikea kristitty.

Vierailija
255/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä tiedän"

Niin onkin tieto salattu. Mitä siitä? Raamatussakin kerrotaan, että joillain ihmisillä on oikeaa tietoa.

Raamatusta:

1Elihu alkoi jälleen puhua ja sanoi:

2 Malta hetki, niin minä opetan sinua vielä,

vielä minulla on sanoja Jumalan puolustukseksi.

3Syvältä minä ammennan tietoni

ja osoitan, kuka on oikeassa:

Kristityt seuraavat Uutta testamenttia, eivät juutalaisten Vanhaa testamenttia.

Vierailija
256/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylpeä, ja näsäviisaskin vielä. Ai että mikä valioyksilö.

Hyvää joulua sinullekin! Rukoilen puolestasi pelastusta

Vierailija
257/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä tiedän"

Tuo "minulla on tieto" ja "olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin", "suosittelen..." on yksi ja sama tyyppi ja erittäin sairas ja kipeä. 

Spirituaalinen narsisti, tuskin edes oikea kristitty.

Minulla ei ole mitään vakavaa persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
258/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt seuraavat Uutta testamenttia, eivät juutalaisten Vanhaa testamenttia.

Voit tietysti seurata ihan mitä haluat. 

Vierailija
259/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylpeä, ja näsäviisaskin vielä. Ai että mikä valioyksilö.

Hyvää joulua sinullekin! Rukoilen puolestasi pelastusta

Hyvää joulua!

Vierailija
260/262 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute. 

Surullista.

Tai on se sitten joskus avioliitossa ok kerran kuussa peiton alla ok kun halutaan 15 lasta...

Olemme me kristityt seksipositiivisia, emmekä pyri määräämään, mitä muut saavat kehollaan tehdä... eiku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi