KD Nuorilta raju joogalinjaus -Loukkaa uskonnonvapautta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7069277-a8ed-4cb5-9866-fd74ba3c4…
"Hallituspuolue kristillisdemokraattien nuorisojärjestö KD Nuoret vaatii joogan, meditaation ja muiden uushenkisten harjoitteiden tunnustamista uskonnolliseksi toiminnaksi."
Näillä hörhöillä ei siis ole mitään muuta tekemistä?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassut: barokkimusiikki ja suvivirsi on kiellettävä lapsilta!
Vassut myös: kyrvänimemisoppaita koululaisille, tarinoita pimppipojista ja sadoista sukupuolista tilalle!
Miksi teillä luulevaisilla on koko ajan alapään asiat mielessä?
Eri
Siveysasiat ovat hyvin tärkeitä silloin, jos aikoo suhtautua vakavasti hengellisyyteen.Miksi suhtautua vakavasti hengellisyyteen? Sehän on hölynpölyä.
Siksi että hengellisyys saattaa vaikuttaa hölynpölyltä, muttei ole sitä.
Kerrotko miksi? Varteenotettavasti perustellen.
Tää on yhtä järjetöntä kuin se, että Suvi-virren laulaminen automaattisesti joku uskonnollinen toimitus jokaiselle joka siihen altistuu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kannata. Perustelisitko miksi.
Ihminen on ensisijaisesti hengellinen olento. Hengellisen ulottuvuuden laiminlyömisellä saattaa olla ikäviä seurauksia.
Älä nyt viitsi naurattaa!
Vierailija kirjoitti:
Tapaamani kansainväliset joogagurut ovat olleet rauhallisen pinnan alla ongelmaisia ihmisiä, addiktioita, parisuhdeongelmia, rahaongelmia jne. Kun tutustui paremmin
Joogapiireissähän on johajilla hyvin paljon myös hyväksikäyttöä, jopa ihmiskauppaa. Ei ehkä siellä suomalaisessa jumppasalissa mutta kertoisiko jotain ... No sieltä suomaliselta jumppasalilta sitten lähdetään tarotkortteja tulkitsemaan, energiahoitoihin, kanavointeihin jne ja kaikki muuten maksavat
Rukous ei
Kyllä kirkkokin taskut tyhjentää jos antaa.
Joogaopettaja kuten munkkikin voi olla vaikka täysin rahaton. Se vähän niinkuin kuuluu konseptiin, että todellisuuskäsitys ei perustu tieteellis-materilistis-kapitalismiin vaan ihan muille asioille. Solvauksesi menee siis täysin huti, sillä henkiselle opettajalle noilla ei ole juuri merkitystä.
Ihmiskauppa on tietysti erittäin vakava rikos, mutta veikkaanpa että sitäkin tapahtuu enemmän esim. Suomen sotessa, kuin joogapiireissä. Kuten seksuaaliväkivaltaakin. Se on vaan brändätty ja luotu auttamisen sumuverho, vaikka kyse on erittäin alhaisista toimista kuten seksiorjuuden mahdollistamisesta ja siihen aivopesusta, seksuaalisesta mutilaatiosta ja jopa lapsenryöstöistä. Myös kristinuskossa on seksiorjuutta, vaimo on usein käytännössä synnytyskone.
Että sori siitä, en usko että joogapiireissä ollaan puoliksikaan samalla tasolla kuin kristinuskossa ja tiedeporukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joogassa opitaan saunasolmu ja siitä seuraa yhteiskunnan homosaatio!
Se on juuri näin.
Olen mieleltäni terve.
Raamatusta:
16Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. 18Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ensisijaisesti hengellinen olento. Hengellisen ulottuvuuden laiminlyömisellä saattaa olla ikäviä seurauksia.
Perustelematon väite. Selitäpä edes miten itse ymmärrät hengellisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassut myös: kyrvänimemisoppaita koululaisille, tarinoita pimppipojista ja sadoista sukupuolista tilalle!
Siitä puhe mistä puute.
Raamatusta:
24Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli. 25Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko". 26Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!" 27Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". 28Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!" 29Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
"Minä tiedän"
Miten voit olla kristitty? Tieto on salattu kristinuskon mukaan.
Lisäksi tietää antaa ymmärtää tieteellisesti pätevää havaintoa. Tieteellisesti Jeesus on hyvin hatara. Chrestus on ainoa sarkastinen viittaus, joka on kuitenkin hieman vastaava kuin nykykielen "influensseri". Kyse on siis sosiaalista roolia kuvaavasta nimekkeestä. Ei tietyn ihmisen nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieleltäni terve.
Raamatusta:
16Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. 18Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.
Älä perustele mielesi terveyttä mielenvikaisten harhoissaan kirjoittamilla tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös nuo litteän maan sukupuoliteoriat ja kyrvänimemisoppaiden jakelu koululaisille ole vassujen heiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siveysasiat ovat hyvin tärkeitä silloin, jos aikoo suhtautua vakavasti hengellisyyteen.Miksi suhtautua vakavasti hengellisyyteen? Sehän on hölynpölyä.
Siksi että hengellisyys saattaa vaikuttaa hölynpölyltä, muttei ole sitä.Kerrotko miksi? Varteenotettavasti perustellen.
Onneksi minulla ei ole sellaista velvollisuutta, että minun pitäisi perustella sinulle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
Monelle kristitylle seksi on tabu ja joko ruma tai kiusallinen asia. Näitä puheenvuoroja näkee tälläkin sivustolla.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
24Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli. 25Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko". 26Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!" 27Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". 28Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!" 29Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
Houreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ensisijaisesti hengellinen olento. Hengellisen ulottuvuuden laiminlyömisellä saattaa olla ikäviä seurauksia.Älä nyt viitsi naurattaa!
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barokkimusiikkia ei ole kukaan kieltänyt. Messias-oratorion peruutti yksi koulu (huom. koulun toimesta!) ja myöhemmin todettiin että se on yleissivistykseen kuuluvaa.
Suvivirrestä muistaakseni todetaan samaa, ainakin parista säkeistöstä. Mutta eipä sekään kovin kristillinen ole:
Kyllähän vassuja ulvotuttaa kovastikin länsimaisen kulttuurin ja kristinuskon välinen yhteys, mutta teille ei ole ongelma roudata lapsia moskeijaan tai puolustella musujen naisten alistamista ja homojen sortoa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
Näiden Raamattu-pätkien spämminen tänne vastoin muiden tahtoa ei ole evankeliumin levittämistä, vaan epäkohteliasta, spirituaalista väkivaltaa, manipulaatiota ja pakko-oireista toimintaa.
Lopeta, ole hyvä. Jeesus ei levittänyt väkivaltaa, älä siis sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
"Minä tiedän"
Miten voit olla kristitty? Tieto on salattu kristinuskon mukaan.
Lisäksi tietää antaa ymmärtää tieteellisesti pätevää havaintoa. Tieteellisesti Jeesus on hyvin hatara. Chrestus on ainoa sarkastinen viittaus, joka on kuitenkin hieman vastaava kuin nykykielen "influensseri". Kyse on siis sosiaalista roolia kuvaavasta nimekkeestä. Ei tietyn ihmisen nimestä.
Tuo "minulla on tieto" ja "olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin", "suosittelen..." on yksi ja sama tyyppi ja erittäin sairas ja kipeä.
Joogatakin voi kotonaan, mutta hyvä joogaopettaja antaa siihen kyllä paremmat avaimet. Ja on vaan kivempi jumpata ihmisten kanssa!