En saanut joululomaa vaikka ei ole töitä
Aloitin uudessa firmassa, en saanut joululomaa palkattomasti. Käytännössä olen yksin toimistolla, eikä täällä ole töitä. Pomo kävi aamulla paikalla ja sanoi, että tekee loppupäivän etänä. Muut lomalla. Itselläni ei ole etätyömahdollisuutta.
Mitä v#tun järkeä tässä on? Kyse kuulemma periaatteesta, että palkatonta ei anneta.
Kommentit (27)
Miten voi olla työpaikka, jossa ei ole töitä??? Miksi sut palkattiin??? Voi helvetin helvetti tätä systeemiä. Ja ihan varmaan sunkin ei mitään -tekijän palkka alkaa nelosela? 👿 Sitten me muut hajotaan työmäärän alle ja saadaan hikiset kakstonnia käteen, jos aina sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on mukavaa. Palkka juoksee ja saat laiskotella siellä rauhassa. 😅
Tuossa ei ole kyllä mitään mukavaa. Mukavaa olisi olla kotona tekemässä jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja työ kuulostaa kutsumustyöltä, tuohon suostuisi varmaan jokainen työtön.
Itse ottaisin vain oman koneen mukaan ja pelit ja netflixit pyörimään, niin ei edes huomaisi onko kotona vai töissä.
ps ja vaimolle voisi sanoa ettei voi osallistua joulusiivoukseen, kun on töissä, tuplavoitto!
Tokihan tuohon työhön suostuisi kun siitä saisi palkkaa, mutta ihan täyttä paskaahan se olisi toimettomana kökkiä töissä. Mä ainakin haluaisin työn jossa on tekemistä.
Jos se nyt on muutaman päivän joulun aikaan niin mitä väliä. Kiva vaan ottaa joskus rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on mukavaa. Palkka juoksee ja saat laiskotella siellä rauhassa. 😅
Tuossa ei ole kyllä mitään mukavaa. Mukavaa olisi olla kotona tekemässä jotain järkevää.
Minusta olisi aivan helvetin mukavaa saada palkkaa tekemättä mitään. Kuinka hölmö, ap, oikein olet? Miten kehtaat valittaa tuollaisesta??
Jos TODELLAKAAN ei olisi mitään tekemistä (pientä järjestelyä, spostin hoivaamista tms.) hoitelisin joululahjat pakettiin, kirjoittaisin lahjojen saajille henkilökohtaiset runot tai lukisin kivan kirjan.
Saattaisi mennä ylitöiksi, jos olisi kovin jännittävä kirja, eikä ehtisi lukea loppuun klo 16 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla työpaikka, jossa ei ole töitä??? Miksi sut palkattiin??? Voi helvetin helvetti tätä systeemiä. Ja ihan varmaan sunkin ei mitään -tekijän palkka alkaa nelosela? 👿 Sitten me muut hajotaan työmäärän alle ja saadaan hikiset kakstonnia käteen, jos aina sitäkään.
Tein kovasti töitä sen eteen. Opiskelin alan, jolla korkea palkka. Olin joka opiskelukesän alan töissä ja kerrytin kokemusta.
Ja sä laiskottelet kotona.