Mies ei mene lääkäriin!!! Mikä siinä niin pelottaa? Onko teidän miehet tällaisia?
Keväällä oli kauhea epänormaali vatsatauti joka kesti 10 päivää, ei voinut syödä koko aikana mitään, vatsaa poltti, oksennus lensi, kuume meni ylös alas kokoajan, enimmillään noin 38,5. Eikä lääkäriin, vaikka monta kertaa sanoin että mennäänkö nyt, vien vaikka keskellä yötä päivystykseen. Ei mennä. No, tauti meni onneksi lopulta itsestään ohi, mutta huonossa kunnossa hän oli vielä monta päivää sen jälkeen kun vihdoin ruoka alkoi taas pysymään sisällä.
Nyt on taas pitkäkestoinen selkäkipu oireillut. Ei lääkäriin. Tätä kipua on jatkunut monta vuotta, jatkuvaa valitusta miten selkä sattuu, mutta ei voi mennä tutkimaan mikä siellä on. Itse hän sitä yrittää naksautella vääntelemällä jonka jälkeen hetken helpotus ja sitten vielä kipeämpi, mutta lääkäriin ei voi mennä.
Miksi? Kauheaa katsoa vierestä kun toinen valittaa, mutta mitään ei tapahdu
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäriin pääse.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Muutama käynti tutkimuksineen ja tonni menee nopsaan Sairaustalolle tai Pörriäiselle. Hoitoa ei Suomessa ilman suuria summia enää saa, ainakin jos ei ole kuoleman kielissä vaan on "vain" elämänlaadun tuhoavia oireita.
Säästän valtion kuluja niille nuhanenille jotka itkee joka asiasta ja saikkua pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oksensin eilen vähän verta, enkä aio mennä lääkäriin. Ja olen nainen.
Ei se ole sukupuolesta kiinni, että onko luulotautinen ja ramppaa lääkärissä koko ajan, vai vastakohtana on saanut tarpeekseen eikä viitsi tutkituttaa mitään oiretta.
Sinulla on vaan nielu tai ruokatorvi vähän ärtynyt, mutta sehän johtuu vaan refluksista. Ei tarvitse tehdä kuin vähän rukata ruokavaliota.
Näin minäkin epäilen, mutta jos uskoo nettilääkärien ohjeisiin, tuon takia pitäisi aina mennä lääkäriin.
Eiköhän siellä ole sairaampiakin, ja veisin turhaan jonkun lääkäriajan.
Mene lääkäriin sitten, kun oksennat paljon verta. Ja näkeehän sen veren väristäkin mistä se on peräisin.
Minun ex-mieheni on tehnyt elvytyskiellon. Kun kysyin että miksi, sanoi, että ei halua tuhlata Purran rahoja. Säästyypä sairaanhoitokuluja, eläkekuluja ja kuntoutuskuluja. On muutenkin ollut kyllä aikalailla tuuliajolla, viina on alkanut taas maistumaan, oli yli 11 vuotta ilman kulaustakaan.
No mitä se lääkäri noihin auttaisi? Varsinkaan selkään.
Mitähän luulet sen lääkärin miehellesi tekevän, muuta kuin lähettävän lihavan laskun perään siitä, että määräsi tälle jotain lumelääkettä?
Miksi et itse huolehdi miehestä vaan yrität ulkoistaa sen teurastajalle? Haluatko päästä eroon hänestä? Helpompiakin tapoja varmaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-mieheni on tehnyt elvytyskiellon. Kun kysyin että miksi, sanoi, että ei halua tuhlata Purran rahoja. Säästyypä sairaanhoitokuluja, eläkekuluja ja kuntoutuskuluja. On muutenkin ollut kyllä aikalailla tuuliajolla, viina on alkanut taas maistumaan, oli yli 11 vuotta ilman kulaustakaan.
Kaikki täyspäiset tekevät, kun näkevät millainen teurastus- ja myrkytyslaitos nykyinen terveydenhuolto on.
Ei halua sairaslomalle tai pelkää, että löytyy vakava sairaus. Siinä syitä, miksei halua mennä tutkittavaksi. Moni on mennyt lääkäriin mielestään suht terveenä, mutta palannut kuolemansairaana.
Pitää oikein miettiä, milloin lääkäri olisi minut jostain vaivasta saanut parannettua. Siitä on tosi kauan, kymmeniä vuosia. Tulehtuneeseen haavaan sain antibiootit. Harvoin sieltä apua saa.
Tää nyt vaan on sellainen miehille tyypillinen juttu jota nainen ei voi ymmärtää.
Mites sinne lääkäriin tuosta vaan mennään tänä päivänä? Tarkoitan julkista puolta.
Näin minäkin epäilen, mutta jos uskoo nettilääkärien ohjeisiin, tuon takia pitäisi aina mennä lääkäriin.
Eiköhän siellä ole sairaampiakin, ja veisin turhaan jonkun lääkäriajan.